Printerpix bestelling komt niet, uren kwijt aan klantenservice
Ik heb in februari 2020 een bestelling van 5 dekens geplaatst bij Printerpix. Na 2 maanden had ik nog niets ontvangen en stond mijn bestelstatus nog steeds op afronden van productie. Ik ben begonnen met proberen in contact te komen met de klantenservice via de chat. Je komt bijna altijd in een wachtrij terecht waarna je soms een dik uur moet wachten voor je iemand "te spreken" krijgt. Regelmatig wordt halverwege het wachten echter de verbinding verbroken of spreken ze helemaal niet tegen je en kun je opnieuw beginnen. Ik heb op deze manier al uren achter de computer doorgebracht. Op mails wordt niet geantwoord (behalve een standaard mail dat ze het druk hebben) en via facebook bereik ik ook niets.
Inmiddels heb ik na heel veel uren in de chat te "hangen" 3 dekens ontvangen. Op de laatste 2 wacht ik nog steeds en iedere keer krijg ik een ander antwoord, ze komen er snel aan, je moet eerst een mail sturen, ik geef het door aan de productie etc etc.
Ik heb hier nu al zoveel tijd in gestopt, ik ben er helemaal klaar mee.
Overigens verbaasd het mij dat ik bij kassa niet meer klachten zie, via trustpilot zijn er enorm veel mensen te vinden die verre van tevreden zijn (soms ontvangen mensen na maanden iets, is het van iemand anders!). De manier die ze gebruiken om aan een goed uitziend review cijfer te komen is door aan het einde van een chat te vragen of je een review wilt achterlaten met de naam van de medewerker die je geholpen heeft erin (die namen zijn volgens mij fictief want het is altijd Robert, Patricia, Jessica, Viviana en nog een paar namen). Al die reviews zijn dus op verzoek van Printerpix. Uiteraard vragen ze dat alleen als ze denken dat je tevreden bent. Vaak wordt je dan met een kluitje in het riet gestuurd "ze worden snel opgestuurd" en denk je dat het is opgelost! Helaas.
Hallo Mifa ,
Dit bedrijf is gevestigd in Londen :
PrinterPix
London, UK
HA1 2EN
Tel nr; +44 844 567 8228
Ma / tm Vrijdag van 10.00 - 19.00
Neem eens contact op met ECC , klik op de rode regels ,
https://www.eccnederland.nl/nl/neem-contact-met-ons-op
Of met de eigenaar van de site ,
https://www.ceoemail.com/s.php?id=ceo-81664
Voor de volgende keer(ongeacht welke website). eerst naar beneden scrollen en kijken naar de voorwaarden, vestigingsadres,contact, ed. Scheelt een berg frustraties.
En inderdaad ECC contacten.
Een bedrijf dat de zaken niet op orde heeft, in ieder geval niet in de communicatie.
Nog wachten is het enige dat rest.
Robert, Patricia, Jessica, Viviana zijn overigens normale, bestaande namen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Airco geluidsoverlast
Goedendag, ik heb een vraag met betreking op een airco. Wij wonen in een appartementencomplex. Op het middenterrein staat een airco van een kantoorpand. Die maakt zo'n herrie en heel veel mensen hebben daar last van. Je moet je raam van je slaapkamer dichthouden anders wordt je s'morgens wakker gemaakt door de airco die aangaat en lijkt op het geluid van een schroothoop. Hoeveel db aan geluid mag ... Lees meer
Is Vlagzo bij jullie bekend
Wij als Dorpsbelang Menaldum hebben begin oktober voor 1200,- euro aan vlaggen bij hun besteld. Deze zijn tot op heden niet geleverd en we krijgen de ene smoes na de andere te horen. Nu hebben we om ons geld terug gevraagd. En ze blijven volhouden dat de vlaggen gemaakt zijn maar weten ze niet waar ze zijn. Als we google reviews lezen (helaas te laat gedaan), lezen we van anderen exact hetzelfde v ... Lees meer
Hoe lang is garantie op springbox
Graag zou ik de garantie willen weten van een boxspring, met aankoop niets afgesproken maar mag toch wel een degelijk produkt verwachten.
Mijn box zakt ruim 4 cm door en is opgebouwd uit onderstel , daarop matras en daarop topper.
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer