An
door Anoniempjeuh Nov 1, 2017 om 21:56
Winkels & webshops

Problemen met PostNL postpakketjes

Hallo beste lezer, 

Ik heb al meerdere malen meegemaakt dat ik enveloppen zie op mijn deurmat, maar dat er een scheur in zit. Vorige keer had ik wat besteld bij iemand en die persoon levert het gewoon door er een postzegel op te plakken en in de bekende oranje brievenbus te gooien. Maar het is toch een schande als er een hoekje eruit wordt gescheurd? Ik bestel weleens vaker zo en dan komt het wel aan. 

Vorige keer had ik ook een bepaald product opgestuurd op hetzelfde manier. Het kwam altijd gewoon goed aan. Deed het laatst nog eens. Ik stuurde wat op (wat gewoon wel mag) en weer een scheur erin  met het product eruit. 

PostNL dit kun je toch niet maken? En ik had dus een brief gestuurd en dan zeggen ze dat ze niks kunnen doen terwijl er zomaar een scheur in zat terwijl  het product niet scherp is ofzo. 


1197 0 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jd
jdbeste1 - May 4, 2024 om 21:07
Vrije tijd & tuin
TrackR app voor android

TrackR app voor android

Ik heb een TrackR tracker hier maar de bijhorende android app werkt niet meer. Is er iemand die hier een alternatieve app voor weet? Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer

Da
DarshanJSB - May 5, 2024 om 10:06
Vakantie & reizen

Compensatie voor een non EU vlucht

Op 19 april 2024, om 15:40 (Japanse tijd) zou ik in het vliegtuig stappen van Haneda airport naar Guangzhou airport om daar mijn directe vlucht om op 20 april 08:00 (NL tijd) aan te komen in Amsterdam, deze vluchten werden gedaan door China Southern Airlines (CSA).   Vanaf Haneda airport waren de vertragingen al begonnen, 3x vertraagd (19:00, 22:40 en 01:00) waardoor ik uiteindelijk op 20 april ... Lees meer