Webshop perry sport levert niet en reageerd niet
Ik heb op 7 december een bestelling geplaatst bij Perry sport in de webshop....nu op 20 december nog steeds mijn bestelling niet binnen. Hij blijft op Order wordt verwerkt staan.
Ze reageren niet op mailtjes en priveberichten.
Wat kan ik voor stappen ondernemen....bestelling is wel al betaald ...bijna 47 euro.
Hallo Mariska740 ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel
.
https://www.consuwijzer.nl/elektronica/kopen-op-afstand/krijg-product-maar-niet-thuisbezorgd
Klachten kun je per e-mail sturen naar klantenservice@perrysport.nl.
Een klachtenbrief kun je sturen naar:
Perry Sport
t.a.v. Klantenservice
Oosteinderweg 247
1432 AT Aalsmeer
We nemen jouw klacht zo snel mogelijk in behandeling.
Op mail reageren ze niet.
Is het soms een nep website?
Stappen ondernemen? Misschien nog even geduld hebben? Een webshop heeft tot 30 dagen de tijd om te leveren. En was het artikel wel op voorraad? Wat heb je besteld? Link?
Zijn 3 paar handschoenen waaronder een paar voor zoon voor voetbaltraining.
Bij alle 3 staat levering binnen 1 tot 4 werkdagen en kan ze ook nog steeds bestellen.
Als er staat levertijd 1 tot 4 werkdagen, dan kunt u de overeenkomst ontbinden, maar ja, dan weer zeuren om je geld.
Ik vind overigens dat u helemaal geen geduld hoeft te hebben. Ze hadden gewoon al moeten leveren of u een waarschuwing moeten geven dat het langer kan duren.
Zet het even luid en duidelijk op de facebookpagina onder een foto werkt het best. Bijv. onder die 20% korting. Meestal gaat er dan wel wat gebeuren.
Bestelling annuleren kan natuurlijk altijd. Levertijd is een indicatie, die doorgaans wel klopt, maar niet altijd. Zo werkt dat nou eenmaal, zeker bij slecht werkende webshops. ANWB shop is daar o.a. ook een voorbeeld van. Grote organisatie, maar zaken slecht op orde.
Als je niet op de levering kunt wachten, is kopen in een fysieke winkel misschien een betere optie en die bestelling dan maar annuleren.
Als er staat levertijd 1 tot 4 werkdagen, dan kunt u de overeenkomst ontbinden, maar ja, dan weer zeuren om je geld.
Ik vind overigens dat u helemaal geen geduld hoeft te hebben. Ze hadden gewoon al moeten leveren of u een waarschuwing moeten geven dat het langer kan duren.
Als ze op mail en PB's niet reageren, inderdaad maar de suggestie van Getty opvolgen:
Telefoon: 0900-7377977 (geen extra kosten)
E-mail: klantenservice@perrysport.nl
Mocht je vragen hebben over een bestaande order, zorg dan dat je je order-/factuurnummer bij de hand hebt.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Rolluik
Wij hebben een order geplaatst voor rolluiken aan de voor en achterkant van onze woning. Nu is het bedrijf die we de opdracht hebben gegeven( we hebben ook een handtekening op de overeenkomst geplaatst )failliet gegaan, maar ze proberen een doorstart te maken ( e e a was begin maart) maar we horen niets meer en kunnen met geen mogelijkheid contact opnemen met het bedrijf. Kunnen we nu gewoon een a ... Lees meer
LOQED slim slot
Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt.
...
Lees meer
FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR
Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.
Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .
Waarom doet de Vomar hier niets mee ?
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer