Ma
door Mariska740 Dec 20, 2016 om 11:24
Winkels & webshops

Webshop perry sport levert niet en reageerd niet

Ik heb op 7 december een bestelling geplaatst bij Perry sport in de webshop....nu op 20 december nog steeds mijn bestelling niet binnen. Hij blijft op Order wordt verwerkt staan.
Ze reageren niet op mailtjes en priveberichten.
Wat kan ik voor stappen ondernemen....bestelling is wel al betaald ...bijna 47 euro.

5607 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Dec 20, 2016 om 11:33
11528 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Mariska740 ,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel 
.
https://www.consuwijzer.nl/elektronica/kopen-op-afstand/krijg-product-maar-niet-thuisbezorgd 

Klachten kun je per e-mail sturen naar klantenservice@perrysport.nl

Een klachtenbrief kun je sturen naar: 

Perry Sport
t.a.v. Klantenservice
Oosteinderweg 247
1432 AT Aalsmeer

We nemen jouw klacht zo snel mogelijk in behandeling.

Ma
door Mariska740 Dec 20, 2016 om 14:34
1 Antwoorden / 1 Vragen

Op mail reageren ze niet.

tr
door trofaiac Dec 22, 2016 om 12:40
57 Antwoorden / 4 Vragen

Is het soms een nep website?

Cookies
door Cookies - Dec 20, 2016 om 12:18
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

Stappen ondernemen? Misschien nog even geduld hebben? Een webshop heeft tot 30 dagen de tijd om te leveren. En was het artikel wel op voorraad? Wat heb je besteld? Link?

Ma
door Mariska740 - Dec 20, 2016 om 14:33
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Zijn 3 paar handschoenen waaronder een paar voor zoon voor voetbaltraining.

Bij alle 3 staat levering binnen 1 tot 4 werkdagen en kan ze ook nog steeds bestellen.

zoekster1
door zoekster1 - Dec 20, 2016 om 14:43
1583 Antwoorden / 3 Vragen
0

Als er staat levertijd 1 tot 4 werkdagen, dan kunt u de overeenkomst ontbinden, maar ja, dan weer zeuren om je geld.
Ik vind overigens dat u helemaal geen geduld hoeft te hebben. Ze hadden gewoon al moeten leveren of u een waarschuwing moeten geven dat het langer kan duren.

Zet het even luid en duidelijk op de facebookpagina onder een foto werkt het best. Bijv. onder die 20% korting. Meestal gaat er dan wel wat gebeuren.

Cookies
door Cookies - Dec 20, 2016 om 15:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Bestelling annuleren kan natuurlijk altijd. Levertijd is een indicatie, die doorgaans wel klopt, maar niet altijd. Zo werkt dat nou eenmaal, zeker bij slecht werkende webshops. ANWB shop is daar o.a. ook een voorbeeld van. Grote organisatie, maar zaken slecht op orde.

Als je niet op de levering kunt wachten, is kopen in een fysieke winkel misschien een betere optie en die bestelling dan maar annuleren.

DOOR ZOEKSTER1 - 20 DEC. 2016 OM 14:43 
728 ANTWOORDEN / 3 VRAGEN
0

Als er staat levertijd 1 tot 4 werkdagen, dan kunt u de overeenkomst ontbinden, maar ja, dan weer zeuren om je geld. 
Ik vind overigens dat u helemaal geen geduld hoeft te hebben. Ze hadden gewoon al moeten leveren of u een waarschuwing moeten geven dat het langer kan duren.

getty
door getty - Dec 20, 2016 om 15:27
4179 Antwoorden / 10 Vragen
0

bellen?

Cookies
door Cookies - Dec 20, 2016 om 15:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Als ze op mail en PB's niet reageren, inderdaad maar de suggestie van Getty opvolgen:

Telefoon: 0900-7377977 (geen extra kosten) 

E-mail: klantenservice@perrysport.nl

Mocht je vragen hebben over een bestaande order, zorg dan dat je je order-/factuurnummer bij de hand hebt.

anduril
door anduril - Dec 21, 2016 om 13:22
167 Antwoorden / 1 Vragen
0

Was het geen nep website?  Wat was het adres?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ida b
Ida b - May 10, 2024 om 12:19
Huishouden & energie

Rolluik

Wij hebben een order geplaatst voor rolluiken aan de voor en achterkant van onze woning. Nu is het bedrijf die we de opdracht hebben gegeven( we hebben ook een handtekening op de overeenkomst geplaatst )failliet gegaan, maar ze proberen een doorstart te maken ( e e a was begin maart) maar we horen niets meer en kunnen met geen mogelijkheid contact opnemen met het bedrijf. Kunnen we nu gewoon een a ... Lees meer

Martijn van den Ham
Martijn van den Ham - May 7, 2024 om 18:46
Huishouden & energie

LOQED slim slot

Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt. ... Lees meer

vandaorchidee
vandaorchidee - May 8, 2024 om 07:50
Winkels & webshops

FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR

Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.

Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .

Waarom doet de Vomar hier niets mee ? Lees meer