WIe is verantwoordelijk voor mijn niet afgeleverde brievenbuspakket?
Ik heb 2 maanden geleden een bikini besteld bij fashionobsession.nl. Echter heb ik dit brievenbuspakket nooit ontvangen. Er is ook geen bewijs dat ik het heb ontvangen, niet voor getekend. Ik heb de factuur ook nog niet betaald. Wie is er nu verantwoordelijk?
Voor een brievenbus pakket hoeft men niet te tekenen. Dat vooropgesteld. Maar ik ga ook met @sjoppie mee: Fashion Obsession zal zelf moeten bewijzen dat ze het verzonden hebben. 1 Pluspunt: u had nog niet betaald! Ging dat trouwens per Klarna invoice?
Tegenwoordig kan er ook een brievenbuspakketje met handtekening worden verzonden!
Klarna heeft de factuur handmatig bijgesteld en wacht het af geloof ik..
Ook bij een brievenbuspakket ontvang je een track en trace code als het is afgegeven bij een Postnl punt. Als die shop het pakketje in de brievenbus heeft gegooid, dan niet.
Heb je een T&T code ontvangen?
Hallo Kiimberlee ,
Standaard levertijden zijn niet gegarandeerd en kunnen verschillen per postcode en/of locatie. Wij kunnen niet verantwoordlijk worden gehouden voor de bezorging van uw pakket door Post.nl
Heeft u het adres wel goed ingevuld ? ?
Alle verzendingen geschieden met track&trace, zodat het pakket altijd te volgen is. Het is altijd belangrijk om te controleren of uw opgegeven adres gegevens correct zijn. Wij kunnen niet verantwoordelijk woden gehouden voor foute bezorging als de adres gegevens niet correct zijn ingevoerd.
De door Fashionobsession.nl opgegeven levertijden te weten; voor artikelen die op voorraad zijn geld een levertijd van 1 tot 3 werkdagen. Voor artikelen die niet op voorraad zijn zal Fashionobsession.nl u hier tijdig van op de hoogte stellen en u de mogelijkheid bieden om de overeenkomst te ontbinden of een nieuwe levertijd met Fashionobsession.nl over een te komen.
Onderneem niets......volgend jaar weer nieuwe modellen en de zomer is nu ècht voorbij!
Er zijn NU ook nog veel bestemmingen waar nog WEL de bikini aangetrokken kan worden, @hansje klein. ;-)
Ikzelf zal nooit bij een webwinkel iets kopen waar dit soort onwaarheden in hun voorwaarden staan "Wij kunnen niet verantwoordlijk worden gehouden voor de bezorging van uw pakket door Post.nl". dat is gewoon onzin! Zij zijn juist wél verantwoordelijk voor de aflevering van het bestelde.
Ik hoef de bikini nu ook niet meer maar het gaat mij meer om die factuur bij Klarna. En zolang ik niks heb wil ik die ook niet betalen.
Ikzelf zal nooit bij een webwinkel iets kopen waar dit soort onwaarheden in hun voorwaarden staan "Wij kunnen niet verantwoordlijk worden gehouden voor de bezorging van uw pakket door Post.nl". dat is gewoon onzin! Zij zijn juist wél verantwoordelijk voor de aflevering van het bestelde. En ze spellen "verantwoordelijk" ook nog eens verkeerd...
@Dokun , dit klopt inderdaad niet , zij zijn wel degelijk verantwoordelijjk , maar dit staat niet in de voorwaarden maar bij bezorgen , maakt in feite niks uit zij blijven verantwoordelijk .
@dokun: Nou als dat in de voorwaarden staat, dan klopt er idd geen bal van. Wettelijk gezien kan het helemaal niet, dus van deze voorwaarden hoeft TS zich niets aan te trekken.
Het moet natuurlijk wel zijn: Echter, ik heb dit brievenbuspakket nooit ontvangen. Dus niet: Echter heb ik.... Jongelui nemen dat klaarblijkelijk allemaal van elkaar over.
Waar slaat deze onzin op, heeft niets met de vraag te maken. Indien algemene voorwaarden tegen de wetgeving in druist zijn deze dus niet geldig. En schoolmeestertje spelen doet u maar elders.
Vraag aan fashionobsession anders of zij een printscreen willen maken van hun verzendschema bij PostNL. Alles dat ik zelf verstuur en dat naar mij verstuurd wordt, staat netjes gerubriceerd dus dat moet niet zo moeilijk zijn.
Hun geven ook aan het verzonden te hebben en ik zeg ook niet dat dit niet waar is. Maar het hoeft niet altijd goed bezorgd te worden. Ik heb een buitenbrievenbus waar zulke pakjes niet in passen dus diegene heeft aan moeten bellen of het bij mijn buren moeten afgeven maar dat is niet gebeurd.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zakelijk energiecontract consument
Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.
nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze
...
Lees meer
Opzoek naar betrouwbare huurwoning website DH
Ik ben op zoek naar een huurwoning in Den Haag, nu heb ik er een aantal gevonden die interessant zouden kunnen zijn, echter allemaal op websites waar je een betaald account dient aan te maken alvorens je kunt reageren op een woning of een bezichtiging kunt plannen.
Zitten hier ook betrouwbare websites tussen en zo ja welke zijn dit?
Lees meer
Overschrijvingsfomulier fraude
Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer