kiimberleee
door kiimberleee Sep 19, 2016 om 11:50
Winkels & webshops

WIe is verantwoordelijk voor mijn niet afgeleverde brievenbuspakket?

Ik heb 2 maanden geleden een bikini besteld bij fashionobsession.nl. Echter heb ik dit brievenbuspakket nooit ontvangen. Er is ook geen bewijs dat ik het heb ontvangen, niet voor getekend. Ik heb de factuur ook nog niet betaald. Wie is er nu verantwoordelijk?

1617 10 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 19, 2016 om 11:55
7193 Antwoorden / 3 Vragen

Daar waar u uw bestelling hebt gedaan is verantwoordelijk, dus fashionobsession.

tenormin
door tenormin - Sep 19, 2016 om 11:59
16835 Antwoorden / 108 Vragen

Voor een brievenbus pakket hoeft men niet te tekenen. Dat vooropgesteld. Maar ik ga ook met @sjoppie mee: Fashion Obsession zal zelf moeten bewijzen dat ze het verzonden hebben. 1 Pluspunt: u had nog  niet betaald! Ging dat trouwens per Klarna invoice?

kiimberleee
door kiimberleee Sep 19, 2016 om 15:16
12 Antwoorden / 8 Vragen

Tegenwoordig kan er ook een brievenbuspakketje met handtekening worden verzonden!

Klarna heeft de factuur handmatig bijgesteld en wacht het af geloof ik..

Cookies
door Cookies - Sep 19, 2016 om 12:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ook bij een brievenbuspakket ontvang je een track en trace code als het is afgegeven bij een Postnl punt. Als die shop het pakketje in de brievenbus heeft gegooid, dan niet.

Heb je een T&T code ontvangen?

tijger1
door tijger1 - Sep 19, 2016 om 12:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Volgens hun voorwaarden sturen ze alles altijd met een track en trace code.

marita5
door marita5 - Sep 19, 2016 om 12:49
11516 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Kiimberlee ,

Standaard levertijden zijn niet gegarandeerd en kunnen verschillen per postcode en/of locatie. Wij kunnen niet verantwoordlijk worden gehouden voor de bezorging van uw pakket door Post.nl

Heeft u het adres wel goed ingevuld ? ?

Alle verzendingen geschieden met track&trace, zodat het pakket altijd te volgen is. Het is altijd belangrijk om te controleren of uw opgegeven  adres gegevens correct zijn. Wij kunnen niet verantwoordelijk woden gehouden voor foute bezorging als de adres gegevens niet correct zijn ingevoerd.

De door Fashionobsession.nl opgegeven levertijden te weten; voor artikelen die op voorraad zijn geld een levertijd van 1 tot 3 werkdagen. Voor artikelen die niet op voorraad zijn zal Fashionobsession.nl u hier tijdig van op de hoogte stellen en u de mogelijkheid bieden om de overeenkomst te ontbinden of een nieuwe levertijd met Fashionobsession.nl over een te komen.

hansje klein
door hansje klein - Sep 19, 2016 om 12:52
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Onderneem niets......volgend jaar weer nieuwe modellen en de zomer is nu ècht voorbij!

tenormin
door tenormin Sep 19, 2016 om 13:52
16835 Antwoorden / 108 Vragen

Er zijn NU ook nog veel bestemmingen waar nog WEL de bikini aangetrokken kan worden, @hansje klein. ;-)

dokun
door dokun Sep 19, 2016 om 13:59
152 Antwoorden / 0 Vragen

Ikzelf zal nooit bij een webwinkel iets kopen waar dit soort onwaarheden in hun voorwaarden staan  "Wij kunnen niet verantwoordlijk worden gehouden voor de bezorging van uw pakket door Post.nl".  dat is gewoon onzin!  Zij zijn juist wél verantwoordelijk voor de aflevering van het bestelde.

kiimberleee
door kiimberleee Sep 19, 2016 om 15:17
12 Antwoorden / 8 Vragen

Ik hoef de bikini nu ook niet meer maar het gaat mij meer om die factuur bij Klarna. En zolang ik niks heb wil ik die ook niet betalen.

dokun
door dokun - Sep 19, 2016 om 14:02
152 Antwoorden / 0 Vragen

Ikzelf zal nooit bij een webwinkel iets kopen waar dit soort onwaarheden in hun voorwaarden staan  "Wij kunnen niet verantwoordlijk worden gehouden voor de bezorging van uw pakket door Post.nl".  dat is gewoon onzin!  Zij zijn juist wél verantwoordelijk voor de aflevering van het bestelde.  En ze spellen "verantwoordelijk" ook nog eens verkeerd...

marita5
door marita5 Sep 19, 2016 om 14:18
11516 Antwoorden / 15 Vragen

@Dokun , dit klopt inderdaad niet , zij zijn wel degelijk verantwoordelijjk , maar dit staat niet in de voorwaarden maar bij bezorgen , maakt in feite niks uit zij blijven verantwoordelijk .

Cookies
door Cookies - Sep 19, 2016 om 14:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@dokun: Nou als dat in de voorwaarden staat, dan klopt er idd geen bal van. Wettelijk gezien kan het helemaal niet, dus van deze voorwaarden hoeft TS zich niets aan te trekken.

ma
door manwijf - Sep 19, 2016 om 14:10
574 Antwoorden / 1 Vragen

Het moet natuurlijk wel zijn: Echter, ik heb dit brievenbuspakket nooit ontvangen. Dus niet: Echter heb ik.... Jongelui nemen dat klaarblijkelijk allemaal van elkaar over.

gerbera
door gerbera Sep 19, 2016 om 23:07
7365 Antwoorden / 14 Vragen

Waar slaat deze onzin op, heeft niets met de vraag te maken. Indien algemene voorwaarden tegen de wetgeving in druist zijn deze dus niet geldig. En schoolmeestertje spelen doet u maar elders.

ma
door manwijf - Sep 19, 2016 om 14:15
574 Antwoorden / 1 Vragen

Vraag aan fashionobsession anders of zij een printscreen willen maken van hun verzendschema bij PostNL. Alles dat ik zelf verstuur en dat naar mij verstuurd wordt, staat netjes gerubriceerd dus dat moet niet zo moeilijk zijn.

kiimberleee
door kiimberleee Sep 19, 2016 om 15:20
12 Antwoorden / 8 Vragen

Hun geven ook aan het verzonden te hebben en ik zeg ook niet dat dit niet waar is. Maar het hoeft niet altijd goed bezorgd te worden. Ik heb een buitenbrievenbus waar zulke pakjes niet in passen dus diegene heeft aan moeten bellen of het bij mijn buren moeten afgeven maar dat is niet gebeurd.