ym
door ymevalk7 Jun 18, 2014 om 19:01
Geldzaken & recht

Huurbegeleiding = misleiding

Enige tijd geleden was mijn zoon op zoek naar woonruimte. We kwamen terecht op de website van huurbegeleiding. No cure no pay is hun slogan. Door je gegevens er in te vullen en iets aan te vinken zit je voor twee jaar aan hun vast zonder dat je daar erg in hebt. Er is wel een bedenk tijd van 14 dagen, maar in de stress van het woning zoeken hebben we die over het hoofd gezien. Huurbegeleiding zou contact met mijn zoon hebben opgenomen om de opdracht door te bespreken. Dit zouden ze na 14 dagen na aanmelding doen. Dit hebben ze niet gedaan. Inmiddels wordt mijn zoon gesommeerd om elke maand €19,95 te betalen. Hij weigert dit omdat hij geen schriftelijke opdracht heeft gegeven. Nu dreigen ze met een incasso.In het laatste telefoongesprek wat hij met ze had vertelde hij dat hij ene neiuw huis had gevonden en hun dus niet meer nodig had. Toch moet hij blijven betalen en krijgt hij na 2 jaar zijn inleg geld terug.
Vreemde en frauduleuze zaak. Iedereen kan je dus aanmelden, wie over jou gegevens beschikt. En dan zit je er aan vast. Mijn zoon heeft al 2x een email gestuurd met opzegging. Hier reageren ze niet op
Wat nu te doen? Overigens blijkt dat wij niet de enige zijn die met deze praktijk geconfronteerd worden.

8235 29 Rapporteer

ja
door janf43 - Jun 18, 2014 om 20:59
733 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is al eerder aan de orde geweest.

pi
door pieterwolters - Jun 18, 2014 om 21:02
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=ymevalk7 schreef op woensdag 18 jun 2014, 19:01]
Wat nu te doen? Overigens blijkt dat wij niet de enige zijn die met deze praktijk geconfronteerd worden.

Je bedoelt dat je geconfronteerd bent met het zetten van een vinkje bij deze tekst:

Ik ga akkoord met de voorwaarden en ben op de hoogte van de inhoud van deze website. Ik heb toestemming om het huurbegeleidings traject naar nieuwe woonruimte over vierentwintig maanden gespreid te mogen betalen. Ik ontvang maandelijks een factuur per email van slechts €19,95 en betaal verder geen kosten. Indien ik binnen 2 jaar geen andere woonruimte heb gevonden dan kan ik deze kosten, conform voorwaarden, terugvorderen zodat ik niets verschuldigd ben!

mahadma
door mahadma - Jun 18, 2014 om 21:13
11543 Antwoorden / 51 Vragen

KLIK HIER voor eerdere antwoorden.

zoekster
door zoekster - Jun 18, 2014 om 22:06
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Het is nogal vreemd dat nu uw zoon die hulp niet meer nodig heeft, hij alsnog die 2 jaar zou moeten betalen om het vervolgens na twee jaar weer terug te moeten vorderen. Hebben ze gezegd dat hij over 2 jaar zijn geld terugkrijgt? Dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen.

Wat betreft het aanvinken. Het is wel erg veel gevraagd van de klant, dat je op de hoogte zou moeten zijn van de inhoud van de site. Verwachten dat iemand op de hoogte is van de AV dat lijkt me logisch. Aangeven met een vinkje dat je op de hoogte bent van de totale inhoud van de site, dat lijkt me minder logisch.
De AV zijn overigens nogal ingewikkeld om te lezen met dat opdrachtgever en opdrachtnemer.

Mijn probleem met deze overeenkomst is het volgende. Je gaat een overeenkomst van opdracht aan via het invullen van wat basisgegevens, maar de opdracht is nog niet rond. Je moet later via een telefoongesprek je wensen opgeven en dan gaan zij je mogelijkheden doornemen. En dan moet je ook nog voor een borg zorgen voor de eventuele huurwoning die ze je aanbieden. Mijn mening is dat pas op het moment dat je alle informatie opgeeft, (inkomen en borgstelling en woonwens), dat je dan pas kunt spreken van een echte overeenkomst van opdracht. Dat is het moment waarop beide kanten akkoord kunnen gaan met een opdracht.

Dit bedrijf opereert ook onder de naam huurwoningen.nl, huurakte.nl , spoedigwonen.nl en woondirekt.n, allemaal hetzelfde adres met dezelfde KvK.

Onlangs kwam ook nog een vreemde gebruikmaking van die borgstelling naar boven in het programma meldpunt. klik HIER
Bij huurakte.nl gaat de overeenkomst pas in NA het telefoon gesprek. Ook op het Radarforum zijn discussies over dit bedrijf met meerdere namen klik HIER

Bij huurbegeleiding.nl zit je al aan een overeenkomst vast terwijl de overeenkomst nog niet helemaal rond is. Het is nog niet bepaald wat ze je kunnen bieden voor je inkomen en eventuele borg.
Ik denk dat uw zoon daar verder onderzoek naar zou moeten doen of dit zo wel kan, want daar heb ik mijn twijfels over. Misschien kent u een jurist die zich erin wil verdiepen. U zou ook bij het juridisch loket langs kunnen gaan. Leid ze dan een beetje in de richting die ik aangeef, want ik heb het idee dat er daar soms wat snel met juridische vragen wordt omgegaan. Kan me vergissen!
Neem dan alles wat u aan informatie hebt over deze site mee. Print mijn antwoord ook maar uit.

Uw argument dat iedereen zich voor uw zoon kan voordoen is op zich wel houdbaar, maar hij heeft al toegegeven (en u geeft het hier ook toe) dat hij het wel was die zich heeft aangemeld. Dus dat station lijkt me gepasseerd.
En zomaar 'iets' aanvinken is erg onverstandig, vindt u zelf ook niet?

Ik hoop dat u wat heeft aan mijn informatie, maar uiteindelijk zult u (of zoon) het zelf moeten oplossen.

na
door natural - Jul 1, 2014 om 18:09
27 Antwoorden / 0 Vragen

4x annuleren, dan nemen ze je serieus.
aan incassobureaus en/of deurwaarders zeggen dat je meerdere keren geannuleerd heb.
alleen gerechtsdeurwaarders binnenlaten.
en wachten op een rechtszaak waarin je veel kans maakt omdat zij gebruik maken van de verwarring.
tevens hebben zij niet op hun site zelf staan wat de herroepingstermijn is, dat horen ze wel te doen.
ik heb het ook meegemaakt, zie 'vast aan contract' .

ook staat er dit:
Ik heb toestemming om het huurbegeleidings traject naar nieuwe woonruimte over vierentwintig maanden gespreid te mogen betalen.

er staat niet: ik geef toestemming.
én: je MAG betalen, het hoeft dus niet persé!
ik zou et niet doen!!

Sterkte ermee he

boppe1943
door boppe1943 - Jul 1, 2014 om 20:28
1129 Antwoorden / 98 Vragen

@pieterwolters: "Ik heb toestemming om het huurbegeleidings traject naar nieuwe woonruimte over vierentwintig maanden gespreid te mogen betalen".

Ik lees hieruit dat opdrachtgever toestemming heeft van Huurbegeleiding.nl om gespreid te betalen.

Ik heb het uitgebreide contract snel doorgelezen en ik vrees dat TS eraan vast zit met alle gevolgen van incassobureau e.d. van dien. Ik zou voor alle zekerheid toch even advies vragen aan b.v. het Juridisch Loket of aan Jurofoon.

Er staan trouwens tegenstrijdigheden op de website van Huurbegeleiding.nl. Op de ene pagina staat inderdaad : "Indien ik binnen 2 jaar geen andere woonruimte heb gevonden dan kan ik deze kosten, conform voorwaarden, terugvorderen zodat ik niets verschuldigd ben! Op een andere pagina staat onder het hoofdstuk No cure No pay": "Daar wij u de zekerheid willen geven dat wij er alles aan zullen doen om zo snel mogelijk andere woonruimte voor u te vinden geven wij u een ‘no cure no pay garantie’. Als u binnen 2 jaar niet verhuist kunt u uw reeds betaalde kosten voor het huurbegeleidingstraject terugvorderen. Wijs Jurofoon of Juridisch Loket daar ook even op. Pas op! Uw zoon heeft immers tegen dit bedrijf gezegd dat hij inmiddels al een huis heeft gevonden. Wellicht bewaart men voicelogs.

li
door linnkassa - Jul 17, 2014 om 20:39
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hebben jullie uiteindelijk toch betaalt?
Ik heb nu mijn tweede aanmaning van stopdedeurwaarder.nl en heb geen zin in hogere kosten op te lopen.
Verder is bij hun alleen mijn oude adres bekend waar ik nu niet meer woon en het huis wat bij hun vermeld staat, is leegstaand dus hun hebben er niks aan een deurwaarder te sturen.

Maar waar het me om gaat, hebben jullie uiteindelijk betaalt? Of alles zo gelaten nooit betaalt en uiteindelijk niks meer van ze vernomen?

Ben heel erg benieuwd naar jullie antwoorden.

mvg

boppe1943
door boppe1943 - Jul 17, 2014 om 21:05
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Ik wil je geen angst aanjagen, maar het is voor een incassobureau (wat stop de deurwaarder.nl eigenlijk is) een kleine moeite om aan je nieuwe adres te komen. Lees dit KLIK en scroll een klein stukje naar beneden.

diamond
door diamond - Aug 16, 2014 om 12:47
25 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi allemaal..

Ook ik ben erin getrapt..
Ik was op zoek naar woningen,en dacht mij bij huurbegeleiding gratis te kunnen inschrijven.
Ik kreeg een mailtje(7aug), dat ze mij hebben geprobeerd 'telefonisch' te bereiken ( nooit gebeurd) en dat ze extra info nodig hebben om te zoeken naar een woonruimte.
Hierop reageerde ik, nadat ik zag, dat het mij maandelijks geld kost, dat ik er dus vanaf wil.
Hierop kreeg ik dat dat dus niet kan(13aug). Op 16 juli had ik mij aangemeld, stond er, en dat ik 14dagen de tijd gehad had om het te annuleren.
Nou, ik was druk bezig, dus lees niet altijd mijn mails op tijd.
Daarop reageerde ik dus weer, dat ik er toch echt vanaf wil!
Waarop ik weer kreeg dat ik het wel kon afkopen!!!! 350euro kon ik overmaken.(Binnen 7 kalenderdagen!!) of gebruik maken van 19,95eu per maand dienstverlening..

Ook staat er in de eerste mailtjes, dat ze een bevestiging per mail sturen waar ook de annuleringsperiode in vermeld wordt. Ook deze heb ik niet gehad.

Vanmorgen kreeg ik een factuur, na zoveel mailtjes op en neer!
Wat moet ik nu ingodsnaam doen?!

diamond
door diamond - Aug 16, 2014 om 12:49
25 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=linnkassa schreef op donderdag 17 jul 2014, 20:39]Hebben jullie uiteindelijk toch betaalt?
Ik heb nu mijn tweede aanmaning van stopdedeurwaarder.nl en heb geen zin in hogere kosten op te lopen.
Verder is bij hun alleen mijn oude adres bekend waar ik nu niet meer woon en het huis wat bij hun vermeld staat, is leegstaand dus hun hebben er niks aan een deurwaarder te sturen.

Maar waar het me om gaat, hebben jullie uiteindelijk betaalt? Of alles zo gelaten nooit betaalt en uiteindelijk niks meer van ze vernomen?

Ben heel erg benieuwd naar jullie antwoorden.

mvg

Hoi..
Heb je het betaald?
Ik kreeg vandaag de 1e factuur, na 100 x gezegd te hebben dat ik het wil annuleren!!

li
door linnkassa - Aug 16, 2014 om 18:32
2 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=diamond schreef op zaterdag 16 aug 2014, 12:49][quote=linnkassa schreef op donderdag 17 jul 2014, 20:39]Hebben jullie uiteindelijk toch betaalt?
Ik heb nu mijn tweede aanmaning van stopdedeurwaarder.nl en heb geen zin in hogere kosten op te lopen.
Verder is bij hun alleen mijn oude adres bekend waar ik nu niet meer woon en het huis wat bij hun vermeld staat, is leegstaand dus hun hebben er niks aan een deurwaarder te sturen.

Maar waar het me om gaat, hebben jullie uiteindelijk betaalt? Of alles zo gelaten nooit betaalt en uiteindelijk niks meer van ze vernomen?

Ben heel erg benieuwd naar jullie antwoorden.

mvg

Hoi..
Heb je het betaald?
Ik kreeg vandaag de 1e factuur, na 100 x gezegd te hebben dat ik het wil annuleren!!

Beste Diamond,

Ik ben inderdaad met de betaling bezig heb de eerste factuur al betaalt.
Ik ben naar het juridisch loket gegaan en die zeiden dat de slimste manier was gewoon betalen. Omdat je hun regels niet hebt nageleefd.
Je kan wachten tot het een rechtszaak word maar dan kan het zijn dat de rechter besluit dat je alsnog moet betalen en dan loopt het bedrag in de duizenden euro's op.

ds een les voor een volgende keer.

scces

zoekster
door zoekster - Aug 16, 2014 om 18:58
10965 Antwoorden / 34 Vragen

@diamond, ik zou even deze juriste overleggen.
klik HIER

Vraag of zij vrijblijvend naar je zaak wil kijken en misschien kan zij je uit de brand helpen tegen een laag tarief.

Voeg ook even mijn eerder gegeven antwoord erbij, zodat je al een beetje stuurt in welke richting er kan worden nagedacht.

Het juridisch loket is naar mijn mening soms wat te kort door de bocht.

na
door natural - Sep 9, 2014 om 15:19
27 Antwoorden / 0 Vragen

Graag zou ik contact hebben met alle gedupeerden.
Please stuur een mail naar marinda33@outlook.com als je ook wilt dat we iets gaan doen.

vr
door vraag27 - Oct 13, 2014 om 11:44
11 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, Ik vraag me af hoe het is afgelopen.
Hebben jullie het bedrag betaalt?
Of zijn jullie er van af gekomen? Zoja hoe?

zoekster
door zoekster - Oct 13, 2014 om 11:59
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Over stopdedeurwaarder.nl dat heeft dit bedrijf huurbegeleiding.nl (is huurakte.nl) zelf opgericht.

Indien er niet aan Huurakte.nl (is huurbegeleiding.nl, zoekster) betaald wordt, verstuurt Huurakte.nl (sommatie)brieven waarin staat dat overgegaan zal worden tot incasso van het bedrag. Ook wordt vaak de inschakeling van een deurwaarder in het vooruitzicht gesteld. Recent is mij gebleken dat Huurakte.nl haar vermeende vorderingen uit handen geeft aan een incassobureau, genaamd Stopdedeurwaarder.nl. Op de website www.stopdedeurwaarder.nl is te lezen dat het om een landelijk opererende juridische organisatie gaat die zich bezig houdt met de invordering van schulden en andere opeisbare tegoeden. Men krijgt van deze organisatie nog eenmaal de gelegenheid om tot betaling over te gaan, waarna de vordering verhoogd zal gaan worden met incasso- of andere kosten.

Stopdedeurwaarder.nl is een handelsnaam van Internet Concepts B.V. Opvallend is dat Stopdedeurwaarder.nl op hetzelfde adres is gevestigd als Huurakte.nl, dat zij hetzelfde postadres gebruiken en dat beide bedrijven dezelfde bestuurder/aandeelhouder hebben. Ook de lay-out / het briefpapier van de brieven van beide bedrijven is vrijwel identiek, op een enkel detail en het logo na.

bron

vr
door vraag27 - Oct 13, 2014 om 13:25
11 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=zoekster schreef op maandag 13 okt 2014, 11:59]Over stopdedeurwaarder.nl dat heeft dit bedrijf huurbegeleiding.nl (is huurakte.nl) zelf opgericht.

Indien er niet aan Huurakte.nl (is huurbegeleiding.nl, zoekster) betaald wordt, verstuurt Huurakte.nl (sommatie)brieven waarin staat dat overgegaan zal worden tot incasso van het bedrag. Ook wordt vaak de inschakeling van een deurwaarder in het vooruitzicht gesteld. Recent is mij gebleken dat Huurakte.nl haar vermeende vorderingen uit handen geeft aan een incassobureau, genaamd Stopdedeurwaarder.nl. Op de website www.stopdedeurwaarder.nl is te lezen dat het om een landelijk opererende juridische organisatie gaat die zich bezig houdt met de invordering van schulden en andere opeisbare tegoeden. Men krijgt van deze organisatie nog eenmaal de gelegenheid om tot betaling over te gaan, waarna de vordering verhoogd zal gaan worden met incasso- of andere kosten.

Stopdedeurwaarder.nl is een handelsnaam van Internet Concepts B.V. Opvallend is dat Stopdedeurwaarder.nl op hetzelfde adres is gevestigd als Huurakte.nl, dat zij hetzelfde postadres gebruiken en dat beide bedrijven dezelfde bestuurder/aandeelhouder hebben. Ook de lay-out / het briefpapier van de brieven van beide bedrijven is vrijwel identiek, op een enkel detail en het logo na.

bron

Even voor de duidelijkheid; hierin (bovenstaande) staat dus eigenlijk dat de brieven van de stopdedeurwaarder.nl ook van huurbegeleiding komen?

zoekster
door zoekster - Oct 13, 2014 om 13:39
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=vraag27 schreef op maandag 13 okt 2014, 13:25]

Even voor de duidelijkheid; hierin (bovenstaande) staat dus eigenlijk dat de brieven van de stopdedeurwaarder.nl ook van huurbegeleiding komen?
Daar komt het wel op neer. Ze hebben er even een apart BV-tje voor opgericht. Zodat het op papier een ander bedrijf is. Maar het is gewoon gevestigd in Zaltbommel op het adres van huurbegeleiding.nl.
Staat natuurlijk wel, zo'n dreigend incassobureau, dat is schrikken!

vr
door vraag27 - Oct 13, 2014 om 14:03
11 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=zoekster schreef op maandag 13 okt 2014, 13:39][quote=vraag27 schreef op maandag 13 okt 2014, 13:25]

Even voor de duidelijkheid; hierin (bovenstaande) staat dus eigenlijk dat de brieven van de stopdedeurwaarder.nl ook van huurbegeleiding komen?
Daar komt het wel op neer. Ze hebben er even een apart BV-tje voor opgericht. Zodat het op papier een ander bedrijf is. Maar het is gewoon gevestigd in Zaltbommel op het adres van huurbegeleiding.nl.
Staat natuurlijk wel, zo'n dreigend incassobureau, dat is schrikken!

Ben jij inmiddels al van ze af?
Wat adviseer je mij? Hun nog tig keer mailen om te annuleren?

Tjonge kunnen ze geen fatoenlijke baan zoeken? Erg vervelend dit gedoe.....

zoekster
door zoekster - Oct 13, 2014 om 14:11
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik heb helemaal niets met ze te maken. Ik ben een forumlid dat zo goed mogelijk mensen met vragen probeert te adviseren.

Stuur een mail naar natural, zij staat in een eerdere reactie met een emailadres. Ook zou je nog de juriste die ik eerder in een link heb aangeduid kunnen benaderen. Vraag dan in eerste instantie om vrijblijvend advies.

th
door thomaskr1991 - Nov 11, 2014 om 11:11
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb hetzelfde op dit moment bij spoedigwonen.nl
ook uit zaltbommel,
na even googlen kwam ik uit bij: http://www.meldpunt.tv/home/uitzending/meldpunt-donderdag-20-maart-2014/
hierin word dit probleem besproken en ik ga nu de 'voorbeeldbrief' sturen.

het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat mijn werkgever bij hun in de formulieren staat.

en daarbij vermeld staat dat hun via deze weg ook geld van mij kunnen krijgen (inhouden op salaris)

ik ga deze brief sturen en mocht ik hier niet het gewenste antwoord op krijgen zal ik hun kantoor bezoeken. het lijkt mij wel interessant om 1 van hun medewerkers te spreken.

ik heb inmiddels ook een jurist ingeschakeld en deze heeft aangegeven mee te gaan naar zaltbommel.

ik ben benieuwd wat dit gaat opleveren.

Thomas

dy
door dylanharms - Jan 14, 2015 om 11:35
6 Antwoorden / 1 Vragen

Goedemiddag Allemaal,

Ik ben ook te pakken genomen.
Jij ook?

Mail mij: Dylanharms@live.nl

Dan vechten we er samen tegen.

Gr, Dylan

li
door lindavanhoutert - Mar 11, 2015 om 18:36
2 Antwoorden / 0 Vragen

ook ik ben er ingetrapt toen ik heel snel een huis nodig had .....
ik woon al 10 jaar op mezelf en voor het eerst in mijn leven ben ik er ingetrapt ongelofelijk....

ik werd gebeld er is mij niks verteld dat ik 24 maanden eraan zou vast zitten sterker nog ik wist niet eens dat het geld koste totdat ik een rekening kreeg ik heb alleen een zoekresultaat gekregen van opslag ruimte niet eens huizen .. ik heb de eerste rekening betaald maar nu wil ik niet eens meer betalen ...
ik ben dus onder valse voorwenselen gebruikt daar ben ik van mening van waarom betalen voor niets ..... ja ik had de kleine letters moeten lezen maar ik dacht dat ik het had gelezen blijkbaar dus niet is er iemand die ervaring heeft hiermee in de ergste senario? is er iemand die de deurwaarder op de stoep heeft gehad ???? en dat je spullen werden verkocht???

tijger1
door tijger1 - Mar 11, 2015 om 19:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@linda

Lees erns alle reacties door en klik ook op de rode woorden, dan weet u wat u moet doen.

vr
door vraag27 - Mar 11, 2015 om 19:13
11 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tijger1 schreef op woensdag 11 mrt 2015, 19:08]@linda

Lees erns alle reacties door en klik ook op de rode woorden, dan weet u wat u moet doen.

Niet betalen! Ze sturen dan drie herinderingen. Daarna stuurt de deurwaarder je drie briefen dat je moet betalen. Doe je fit niet wordt je gebeld en hierna krijg je weer een brief van deurwaarder dat je anders gedagvaardigt wordt. Ik geloof er niet zo in en betaal tot heden nog niks. Anders was er toch geen half jaar voorbij gegaan met dit soort simpele briefen.

tijger1
door tijger1 - Mar 11, 2015 om 19:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het is geen deurwaarder, het is een incassobureau.

zoekster
door zoekster - Mar 11, 2015 om 19:27
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik zie dat ze inmiddels de site hebben aangepast. Mijn eerdere opmerkingen dat de overeenkomst niet volledig was, hebben ze zeker ter harte genomen. Nu moet je bij het aangaan van de overeenkomst je woonwensen invullen en de maximale huurprijs.

tijger1
door tijger1 - Mar 11, 2015 om 19:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@zoekster

Uw invloed reikt ver.;-)

li
door lindavanhoutert - Mar 11, 2015 om 19:34
2 Antwoorden / 0 Vragen

dankjewel voor alle antwoorden ik ga maar eens alles doorlezen en vrijdag mn eigen begeleider die ik al 5 jaar heb hierover vragen dat is tenminste een instantie die wel de beste is en niet misleidend zijn alleen voor dit soort dingen heb ik die begeleiding aangehouden omdat ik toch wel bang was voor dit soort domme dingen bah zeg

st
door stophuurfraude - May 19, 2015 om 15:15
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ja hier nog iemand die erin is getrapt. Ik voel me onwijs dom maar ik ga het er niet bij laten zitten. Ik heb al contact gelegd met mijn advocaat die hun al een eerste brief gaat sturen. Maar ik betwijfel of ze er gehoor aan zullen geven en dit moet nu echt voor de rechter komen zodat ze niet nog meer mensen kunnen duperen.

Ik ben in ieder geval niet bereid om een cent aan hun te betalen. Het gaat er niet om of ik het kan betalen of niet. Dit mag gewoon niet gebeuren in Nederland en daar moeten we iets tegen doen.

Ik stel dus voor om krachten te bundelen en met alle gedupeerden naar de rechtbank te gaan. Ik ga zelf in ieder geval wel, alleen of met anderen. Iedereen die zich hier aan wilt voegen is welkom.

Ik heb een e-mail adres aangemaakt voor mensen die hier aan willen meedoen.

stophuurbegeleiding@hotmail.com

Groeten,

Gedupeerde nummer 982902843902