by
door byron Mar 8, 2014 om 12:39
Geldzaken & recht

Vodafone wil dat ik betaal zonder bewijs

beste mensen, ik ben al 3 maanden bezig met Dynafix ( het telefoon herstel bedrijf van Vodafone ) en Vodafone over een rekening die ik heb ontvangen.

het gaat over een leen toestel, ik ben verzekerd bij Vodafone en krijg zo een leentoestel als mijn eigen toestel gerepareerd word, er wordt beweert dat ik het leentoestel heb beschadigt.
meerdere malen heb ik al aangegeven dat ik niet de oorzaak ben hiervan en dat ik deze met schade heb ontvangen
echter is er geen bewijs dat ik de telefoon defect heb ontvangen.

Ik heb gebeld met Dynafix klachten service waar alles word opgenomen (recorded) en hier kunnen ze niks vinden van mijn belletje,, wat er hier werd verteld was het volgende. Dynafix zou foto's maken van de toestellen voordat ze bij mij aankomen en na dat ik hem zou hebben terug gestuurd hiermee was ik op dat moment gerustgesteld mee,... nu ongeveer 6 maanden later krijg ik een rekening van €181.50, net als elk normaal mens ga je hier achter aan met het bovenstaande verhaal, vragend naar dat ene stukje bewijs waar ik kan laten zien dat het toestel zo is ontvangen en ze bij mij de verkeerde hebben. dit is er niet, wel is er onderzoek gedaan waaruit blijkt dat ik het gedaan zou hebben,,,,, dit is onmogelijk aangezien ik hem kapot heb ontvangen, nu heeft ene Nikki van de Vodafone klanten service mij verteld dat ze mijn abonoment gaat blokkeren indien ik niet betaal.

beste klanten service.. hoe kan ik iets betalen als ik hier alleen mondeling bewijs van heb dat is toch onmogelijk,,,,, ik wil alsnog bewijs van zogenaamde door mij toegediende schade....

vriendelijke groet byron
23 jaar student.

1886 6 Rapporteer

by
door byron - Mar 8, 2014 om 13:15
2 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=zoekster schreef op zaterdag 8 mrt 2014, 12:56]Dit is de nieuwe verdienmodel van Dynafix/Vodafone, het leentoestel(!), een toestel dat van hand tot hand gaat om een reparatie te overbruggen, heeft nu schade.

Leest u dit maar eens, klik HIER
Kijkt u ook eens naar mijn antwoord. 6 maanden later nog met een rekening aankomen is natuurlijk absurd.

Nikki is niet goed snikkie!

waw er is dus nog hoop,. ik ben er nu al lang mee bezig en mijn geduld is aardig op de proef gesteld, dank u wel voor u reactie...

zoekster
door zoekster - Mar 8, 2014 om 13:15
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Dit is de nieuwe verdienmodel van Dynafix/Vodafone, het leentoestel(!), een toestel dat van hand tot hand gaat om een reparatie te overbruggen, heeft nu schade.

Leest u dit maar eens, klik HIER
Kijkt u ook eens naar mijn antwoord. 6 maanden later nog met een rekening aankomen is natuurlijk absurd.

Nikki is niet goed snikkie!

tijger1
door tijger1 - Mar 8, 2014 om 13:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Blijkbaar moet je dus als je een pakketje met een leentoestel ontvangt, dat door de koerier open laten maken, foto's nemen en de koerier een handgeschreven verklaring laten opstellen over de staat van het toestel.

Zo dient men ook te handelen als men iets naar Dynafix opstuurt, wedden dat er dan veel minder barsten zitten in het scherm van toestellen met bijvoorbeeld een kapotte aan en uit knop?

Het begint haast op een criminele organisatie te lijken bij Dynafix.

by
door byron - Mar 8, 2014 om 14:11
2 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zaterdag 8 mrt 2014, 13:51]Blijkbaar moet je dus als je een pakketje met een leentoestel ontvangt, dat door de koerier open laten maken, foto's nemen en de koerier een handgeschreven verklaring laten opstellen over de staat van het toestel.

Zo dient men ook te handelen als men iets naar Dynafix opstuurt, wedden dat er dan veel minder barsten zitten in het scherm van toestellen met bijvoorbeeld een kapotte aan en uit knop?

Het begint haast op een criminele organisatie te lijken bij Dynafix.

beste tijger, je kan het pakketje niet open maken tot dat je ervoor getekend hebt, die corriers zoals gewoonlijk hebben haast en geven dit dus niet aan. helaas, ik krijg ook het gevoel dat veel mensen dit zonder vraag zouden betalen wat ik echter niet het slimste vind wat je kan doen,,,, groetjes

ed
door edp1965 - May 15, 2014 om 13:40
1 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Byron,

ook ik ben slachtoffer geworden van de binnenhark praktijken. februari leentoestel voor tien dagen en pas? in april een rekening van vodafone of ik 181 euro wil betalen omdat er in het beeldscherm een barst zat? Terwijl ik met 1000 procent zejkerheid weet dat het toestel niet door mij beschadigd is geweest. Na eerst een telefoontje naar Dynafix, gevolgd door een telefoontje naar Vodafone. Is er eerst door Dynafix een intern onderzoek gestart en dezelfde dag een door Vodafone. Vandaag een doodleuk telefoontje van Dynafix waarin een medewerkster verteld dat zij een foto hebben van de barst. Mijn vraag wanneer is de foto gemaakt? Door de nachtploeg? weet zij mij te vertellen. Als het goed is gaat vodafone mij morgen bellen met de uitslag van hun onderzoek.

Mijn vraag aan Byron; hoe is de stand van zaken nu?

tijger1
door tijger1 - May 15, 2014 om 15:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Op deze manier verdient Vodafone aardig aan die uitleen. Men is verzekerd, waar men uiteraard voor betaalt en Vodafone kan dan op kosten van de klant oude mobieltjes afschrijven voor het volle pond.

Het is dat het zo schandelijk is, anders zou het lachwekkend zijn.