su
door supreme_one Jan 4, 2010 om 22:28
Computers & telefonie

WAAT MEDIA BV CONTENT VODAFONE 20€ p/m

Ik ben er al sinds mei 2009 mee bezig, ik krijg elke maand gewoon steeds 20 euro aan content kosten, ik heb meerdere malen een e-mails gestuurd naar helpdesknl@waat.com, de allereerste keer dacht ik dat ik geholpen werd door een of andere medewerker met een andere e-mail adres dan helpdesknl@waat.com, maar later heb ik dus geen reactie meer ontvangen van die man.

Ik ben echt ontzettend kwaad nu ik dit allemaal type, iedere keer als ik er aan denk krijg ik gewoon hoofdpijn. Is er nou geen oplossing voor dit probleem?? Ik heb echt zoveel contact gehad met Vodafone maar ik ben er uiteindelijk achter gekomen dat iedereen daar werkt gewoon simpelweg dom is en ik meer verstand heb dan die mensen die daar werken. Ik zeg A zij zeggen B.

Ik heb meerdere malen aan de medewerkers mensen van Vodafone gezegd dat het niet gaat om een smsdienst of iets anders, dat ik me nooit heb aangemeld voor deze dienst en dat ze maar eens moeten bewijzen, dit hebben ze echter nooit gedaan. Telkens hebben ze gezegd dat ik me moest afmelden bij smsdienstfilter, terwijl ik keer op keer heb gezegd dat het probleem anders was.

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen? Ik heb laatst wanhopig dezelfde e-mails die ik paar maanden geleden heb gestuurd weer naar helpdesknl@waat.com gestuurd dit keer helemaal niks meer teruggekregen.

Ik heb dus al 7 maanden lang elke maand 20 euro (140 euro) Vodafone gesponsord.. Is er iemand op deze site die mij nog kan helpen, als ik op Google Waat Media afmelden type zie ik echt dat meer mensen hiermee zitten.

De mensen die problemen hebben gehad paar maanden geleden hebben zij allemaal het probleem opgelost, het is dan toch vreemd om dan als je het probleem hebt opgelost niet meer terug te keren naar deze site, we zijn toch hier om elkaar te helpen??

Kan ik juridische stappen en ja als dat kan hoe?

2182 15 Rapporteer

stacey
door stacey - Jan 4, 2010 om 22:39
10352 Antwoorden / 12 Vragen

---Ik heb meerdere malen aan de medewerkers mensen van Vodafone gezegd dat het niet gaat om een smsdienst of iets --

Waar gaat het (volgens jou) dan om ?
Op hun site is te zien dat ze sms diensten, mobile chat, wallpapers en nog aantal andere dingen leveren.
Ontvang je wel iets voor die E 20,00 ?

su
door supreme_one - Jan 4, 2010 om 22:42
7 Antwoorden / 1 Vragen

Nee dat is het nou juist, ik ontvang helemaal niks, nooit iets ontvangen. Niemand die mij heeft gebeld voor een product. Ik heb zelf nooit een sms gestuurd voor een ringtone of dergelijke.

stacey
door stacey - Jan 4, 2010 om 22:47
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Probleem is dat je niet altijd iets hoeft te ontvangen...........
Als er bv een abo dienst loopt voor een Wall paper en jouw gsm ondersteund dit niet dan zul je die Niet (kunnen) ontvangen..........maar die betaal je wel want hij wordt wel geleverd.

Sms sturen hoeft ook niet altijd, soms blijkt men via een website of een wedstrijd/spelletje ineens ongemerkt/ongewenst voor iets aangemeld te zijn.

Als je geen contact kunt krijgen met Waat, zij moeten je kunnen vertellen welke dienst het zou betreffen dan zou ik toch eerst een blokkering via sms dienstenfilter proberen.

Staat er niets over Welke dienst het precies betreft vermeld op specificatie rekening ? Kan vodafoon hier geen gegevens over krijgen/verstreken ?

kiran
door kiran - Jan 4, 2010 om 22:49
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@supreme_one

Ook ik vraag me af wat je voor die €20,00 terug krijgt.
Je hebt m.i. nog wel een paar opties om na te lopen.
(hopelijk zonder hoofdpijn)

1) bellen/mailen levert niets op, schrijf een brief. Bij voorkeur: aangetekend.
(geschillencommissie?) klik
2) probeer eens met een mail te sturen naar:
vodafonewebrelations.nl@vodafone.com
3)kom je er niet uit, mail of bel Consuwijzer
Consuwijzer

su
door supreme_one - Jan 4, 2010 om 22:51
7 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb een Nokia 5800

Ik raad je aan om deze topics ff door te nemen:

http://www.smsafmelden.info/forum/bericht1708.html
http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/waat-media-bv/cpagina/0/?vHash=c749c73j

su
door supreme_one - Jan 4, 2010 om 22:59
7 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=kiran schreef op maandag 4 jan 2010, 22:49]@supreme_one

Ook ik vraag me af wat je voor die €20,00 terug krijgt.
Je hebt m.i. nog wel een paar opties om na te lopen.
(hopelijk zonder hoofdpijn)

1) bellen/mailen levert niets op, schrijf een brief. Bij voorkeur: aangetekend.
(geschillencommissie?) klik
2) probeer eens met een mail te sturen naar:
vodafonewebrelations.nl@vodafone.com
3)kom je er niet uit, mail of bel Consuwijzer
Consuwijzer

Ik zal het eens proberen, bedankt voor de informatie!

kiran
door kiran - Jan 4, 2010 om 23:36
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@supreme_one

Ok! Is in ieder geval al Iets dan Niets. Heb de linken bekeken. Je komt niet echt verder dan "gallery 221" Smsafmelden heb je niets aan als je geen afmeldcode weet.

Ene van Laar schijnt het probleem opgelost te hebben. Maar tot nu toe lijkt het alsof die meneer die info voor zichzelf wil houden. Als je iets aanklikt gooien ze je weer terug naar smsafmelden.
Zal nog even verder kijken ........
Maar toch vind ik het vreemd, Vodafone zou je toch moeten kunnen vertellen wat er precies aan de hand is. En je een afmeldcode geven!

kiran
door kiran - Jan 5, 2010 om 00:21
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@supreme_one

Weer een stukje verder.
WAAT - Californie - Entertainment.

Denk inderdaad maar richting het antwoord van stacey
Het betreft: wallpapers/wapsites/mms content/video clips/games
Als jouw tel. dat niet ondersteunt, krijg je niets binnen, maar je mag wel betalen. [Mocht ik nog iets vinden, ik meld me weer]
Lijkt me wel zaak dat je op de één of andere manier toch Vodafone aan zijn jasje moet trekken. Want zo blijven ze je rippen. Vodafone zou toch moeten weten Wat die kosten behelst, en je een afmeldcode kunnen geven.

stacey
door stacey - Jan 5, 2010 om 11:17
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Meld je toch sowieso `af` via sms dienstenfilter !!

Sms diensten blokkeren

Kijk even of dit werkt, zo niet dan zou ik een ander nummer gaan overwegen als ik jou was als vodafone je niet wil/kan helpen en bedrijf nergens op reageert.

Geen info, afmeldcode of reactie is niet volgens (Onze) sms gedragscode, maar het is een Amerikaans bedrijf dus of ze daar boodschap aan hebben en of je er iets tegen kunt ondernemen via bv Opta ea is dan de vraag, verwacht ik niet veel van.

kiran
door kiran - Jan 6, 2010 om 16:10
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@supreme_one

topic duivens18
Je zat ook in bovenstaand topic, geen reactie meer van jou, misschien de vraag niet aangevinkt.

Is nog wat meer info gekomen. Afmelden is lastig. Maar er is een tel./fax nummer bekend. (Waat/Usa) Misschien kan je er nog iets mee, zou toch nog even nalopen.

erik008
door erik008 - Jan 6, 2010 om 16:32
1401 Antwoorden / 25 Vragen

De Whois op de domeinnaam:

Administrative Contact:
Camill Sayadeh
+1.8183016200
14242 Ventura Blvd.
3rd Floor
Sherman Oaks, CA 91423
US

kiran
door kiran - Jan 6, 2010 om 16:55
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@erik008

De bedoeling is goed, en meedenken en aanvullen Prima! Maar lees aub de 2 topics door met de antwoorden. Dit loopt al een paar dagen.
En jouw bijdrage was al naar voren gekomen in de speurtocht.

Maar heb je nog ideeen? Graag!
Het liefst een afmeldcode.

ro
door rob3rtos - Jun 4, 2010 om 12:19
5 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk hier eens op ... Waat media is sinds 2006 Twistbox geworden en we hebben ze op DE internationale oplichterssite gepost.....Kijk en verspreid het woord!

http://www.ripoffreport.com/cellular-phone-companies/twistbox-entertainme/twistbox-entertainment-inc-w-eb8d8.htm

Groeten en suc6

robert

ki
door killerhis - Jun 4, 2010 om 16:00
5 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mensen,

Ik heb samen met rob3rtos een vriend van ons geholpen met zijn Waat Media probleem en hierbij de OPLOSSING!

Ten eerste.. WAAT MEDIA bestaat niet... het is een divisie van Twistbox Entertainment, een van de grootse mobiele content provider in Amerika. Waat Media is hun 'adult content" divisie. Dus voor al u problemen omtrent Waat Media moet u zijn bij Twistbox USA (http://www.twistbox.com/contactus/)

Oplossing: Neem contact op met Twistbox via helpdesknl@twistbox.com. Geef in u mail aan dat je jouw "WAAT MEDIA - 221 GALLERY" subscription wilt annuleren. Vergeet niet u gegevens door te geven (telefoon nummer, naam abonnement houder). Als het goed is zullen zij binnen paar dagen reageren met het bericht dat u abonnement word geannuleerd.

U moet niet vergeten dat het annuleren tot 3 maanden kan duren. Dit omdat het annuleren pas de volgende maand ingaat en in het algemeen de facturen van u telefoon provider 1 a 2 maanden achterlopen.

Mocht u geen reactie krijgen van Twistbox na het versturen van een mail, dan kunt u een report plaatsen op http://www.ripoffreport.com/, dit is zeg maar de Amerikaanse versie van Kassa. Wij hebben op deze site een report geplaats en dit trekt garandeert hun aandacht. (http://www.ripoffreport.com/cellular-phone-companies/twistbox-entertainme/twistbox-entertainment-inc-w-eb8d8.htm) Na het plaatsen van dit bericht hadden we binnen paar dagen reactie van Twistbox en was het probleem zo opgelost.

Mocht je na het lopen van deze stappen nog steeds geen oplossing hebben, dan kan je contact met ons opnemen via [edit redactie] en wie weet kunnen wij u verder helpen.

Success

st
door stefson - Jan 24, 2011 om 23:05
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi, ik ervaar op het moment hetzelfde probleem met WAAT MEDIA. Ik was benieuwd of bij jou het probleem al opgelost was. En zoja, hoe? Ik word hier niet bepaald vrolijker van :(

Alvast bedankt!