Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: avandijl
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 8, 2016 om 17:11Wat is dit Zonzoo? Waar is mijn geld!Zonzoo is een vaag Engels bedrijf, als je het via Google Maps Streetview opzoekt zie je dat er best een kans bestaat dat jij jouw geld niet gaat krijgen. Het bedrijf aansprakelijk stellen kan ook een uitdaging worden.
-
Oct 8, 2016 om 17:07Hoe krijg ik contact met de klachtenafdeling van Tele2?Zoals bij veel providers is ook Tele2 bereikbaar. Gelukkig wel via een 020-nummer. Je kunt bij Tele2 ook een klacht plaatsen op Twitter of andere sociale media. Ook kun je een reactie plaatsen op een reviewsite als VraagAlex.nl.
Ik hoop dat je daarmij verder komt. -
Sep 6, 2012 om 13:39KPN / Hi geeft onvolledige informatie aan klantenKroatië is inderdaad geen EU land en ook zeker geen Euroland. Als je daar bent geweest had je dat ook wel mogen weten.
Wat helemaal niet netjes is, zoals je al aangeeft, is dat Hi (onderdeel van KPN) je totaal niet gewaarschuwd heeft voor deze hoge kosten. Internetten buiten de EU kost volgens mij c.a. 10 euro PER MB! Dat gaat dus heel snel!
Mijn tip, bel nog eens met Hi en geef aan dat je het niet juist vind. Over het algemeen gaan ze met dit soort zaken vrij coulant om. -
Sep 6, 2012 om 13:35belcompany garantie vervallen door openenMijn tip, even bellen met Belcompany,
Het 0900 nummer is 0900 8081
Het alternatieve nummer is 0318- 569 852
Wellicht dat je daar meer gedaan krijgt... -
Sep 6, 2012 om 13:30kapotte stofzuigerJe hebt inderdaad nog gewoon garantie. Garantie is 2 jaar op elektronica producten gekocht binnen de EU.
Van welk merk is de robot stofzuiger? -
Sep 6, 2012 om 13:29keuken
-
Sep 6, 2012 om 13:27Reparatie iPhone bij HI.Ik ben het met je eens! Hi had je zeker moeten informeren over deze hoge kosten. Je hebt daarbij een verzekering, wat betekend dat een groot deel van de schade altijd gedekt had moeten zijn, waarvoor heb je anders immers een verzekering.
Heb je nu al betaalt?