Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: dikkie23
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 21, 2013 om 12:55Wat kan ik met een G-star broek die na 1,5 oud is geworden?Ik heb iets soortgelijks gehad met een broek van Twinlife, gekocht bij Lake Side. Was ook afgeprijsd, (zomeropruiming) en na een paar x wassen was hij echt helemaal verkleurd. Ik had toen 2 tegelijk gekocht en 1 nog niet gedragen of gewassen, dus het verschil was duidelijk te zien. Het filiaal van Lake Side in Uithuizen wou hier dus ook niets mee doen dus ik heb een klacht ingediend bij een klachtenwebsite die ik via google had gevonden. Na een paar weken nam de regiomanager van het Noorden contact met mij op en die heeft mij het geld terug gegeven van beide broeken. Niet bij het filiaal in Uithuizen, want die was het er niet mee eens, maar via het filiaal in Groningen. Het is bij mij dus wel gelukt.
Nu betreft het een internet-winkel, ik weet niet of je via Zalando een klacht kunt indienen of net als mij via een website
Succes in ieder geval! -
Sep 30, 2013 om 20:20Eige bijdrage ziekenfondsHelaas moet dat wel ja. Ik krijg 2x per jaar een behandeling in het ziekenhuis waarover ik Eigen Risico moet betalen, begin & eind van het jaar. Dit ziekenhuis levert de nota echter pas eind van het jaar/begin van het nieuwe jaar in bij mijn zorgverzekeraar. Ik krijg dus pas in maart/april de nota voor het Eigen Risico van het voorgaande jaar
-
Aug 2, 2013 om 10:48Zijn gratis antivirusscanners betrouwbaar?Ik heb 2x de Norton gebruikt, die ik kocht in de winkel.
Vorig jaar kreeg ik ineens problemen met mijn pc, de winkel heeft de pc toen nagekeken en geconstateerd dat het kwam door de virusscanner van Norton. Zij hebben toen Microsoft Security Essentials erop gezet. Paar maanden daarna kreeg mijn man ook problemen op zijn laptop, deze zouden ook door Norton veroorzaakt worden en bij hem is toen ook MSE erop gezet. Sindsdien hebben we nergens meer last van. -
Sep 8, 2012 om 16:35Twinlife broek verkleurd na 4 maandenEven een update:
De regiomanager van o.a. Lake Side Uithuizen heeft contact opgenomen en ervoor gezorgd dat wij van beide broeken het geld terug konden hebben.
Helaas wilde Lake Side Uithuizen hieraan niet meewerken, dus is dit geregeld door Lake Side Groningen. Dit is prima opgelost we zijn hier erg blij mee!!! -
Oct 14, 2011 om 16:55Huisarts heeft niet vermeld dat de medicijnen niet door zorgverzekeraar vergoed worden[quote=rapil schreef op vrijdag 14 okt 2011, 16:52]@dikkie23, had je hier ook gepost als de bijwerking zou zijn verdwenen? Kortom gezeik.
Ja dan had ik ook gepost!
Zoals ik al eerder zei, je moet per maand flink wat geld betalen en dan moet je ook nog je eigen medicijnen betalen. -
Oct 14, 2011 om 16:06LG optimus 2x problemen ze lossen niks op[quote=deimos schreef op vrijdag 14 okt 2011, 16:05]Om jullie even op de hoogte te brengen. Mijn provider heeft me inmiddels een nieuwe samsung galaxy S 2 aangeboden. Deze zal na het weekend worden bezorgd.
Nooit LG meer voor mij!!
Mooi ik ben blij voor je dat het (bijna) is opgelost! -
Oct 14, 2011 om 16:03Huisarts heeft niet vermeld dat de medicijnen niet door zorgverzekeraar vergoed worden[quote=stacey schreef op vrijdag 14 okt 2011, 15:56]Waarom zou huisarts dat verplicht zijn ?
Dat is niet zijn zaak verder.
Apotheek doet het meestal wel, maar die heeft meer zicht op prijzen/vergoedingen dan de huisarts, maar of ze het verplicht zijn .......verwacht het niet.
Je kunt het natuurlijk ook zelf aan je apotheker vragen als je een recept hebt.
Omdat een andere huisarts die in dezelfde praktijk werkzaam is dat wel doet. Ze krijgen een melding op hun scherm of het medicijn wel of niet vergoed wordt. Ik vind het namelijk belachelijk als ik elke maand honderden euro's moet uitgeven aan een behoorlijke zorgverzekering en dat ik dan ook nog eens mijn eigen medicijnen moet betalen, terwijl het andere merk wel vergoed wordt.... Ik vind dat gewoon raar en wil dit van te voren weten, van de huisarts of van de apotheek. -
Oct 14, 2011 om 16:01LG optimus 2x problemen ze lossen niks opWe zijn nu een tijdje verder en het is bij mij en mijn man bij LG bijna opgelost.... Waarschijnlijk krijgen we ons bedrag voor beide toestellen terug zodat we bij de winkel een ander toestel, (absoluut geen LG meer!!!) kunnen aanschaffen. We zijn alleen nog aan het discussiƫren over het bedrag. LG heeft een bedrag genoemd waar wij ons nog niet in kunnen vinden.... Wij willen namelijk een vergelijkbaar toestel hiervoor aanschaffen. Wij hebben tenslotte in mei 2011 ons abonnement aangeschaft en hierbij ook een toestel naar wens uitgezocht en willen een vergelijkbaar toestel hiervoor terug in plaats van dat we een stap achteruit gaan.
Wij zitten al maanden met 2 slecht functionerende toestellen, hebben tig keer moeten bellen met de klantenservice, zijn door medewerkers voorgelogen, en worden niet terug gebeld wanneer beloofd. (de laatste 2 medewerkers die we hebben gebeld waren trouwens wel heel vriendelijk).
Sinds september 2011 zijn mijn man & ik elke dag dezelfde mail gaan mailen naar LG. Misschien van al die mails 2 reacties gehad, ook nog 2 verschillende, terwijl we allebei dezelfde mail stuurden........ Uiteindelijk maar een twitter-account aangemaakt en een bericht via twitter gestuurd, toen gebeurde er eindelijk wat!! (misschien een tip voor andere LG-klanten die absoluut niet tevreden zijn?)
Nu lijkt er eindelijk schot in de zaak te komen.
Voor andere LG-klanten wil ik adviseren:
- Vooral blijven mailen!
- evt. via twitter een bericht sturen
- en vooral: volhouden!!!
Uiteindelijk zullen ze je toch tegemoet moeten komen -
Aug 5, 2011 om 10:18LG optimus 2x problemen ze lossen niks opIk heb ook zoveel problemen met dit toestel! Sinds mei 2011 hebben mijn man & ik allebei een LG Optimus. In het begin aardig tevreden, tot het rebooth knopje bij mijn man blijft hangen. Ook bij het nemen van een foto blokkeert de telefoon. Bij mij was het probleem begonnen dat de telefoon om de haverklap uitviel. Mijn man heeft toen de LG service gebeld en het toestel van hem is omgeruild, voor een GEBRUIKTE! Die blijkbaar al eens was gerepareerd! Bij mij werd het ook van kwaad tot erger, dus ik bel ook maar met de LG klantenservice. Ik heb als 1e aangegeven dat de telefoon steeds uitviel. Werd mij verteld dat ik dan maar naar de winkel moest gaan dan konden zij hem updaten. Naar de winkel? Hoezo, ik heb een toestel die niet goed werkt, wat nou winkel? Toen ik daarna vertelde dat de telefoon ook vaak vastzat kon ik ineens wel gebruik maken van de vip service, maar dan zou ik ook een gebruikt en gerepareerd toestel krijgen. Nou dat wil ik dus niet! Ik heb een flink bedrag betaald voor een toestel die niet goed is, en nu willen ze ons afschepen met een gebruikt toestel waar al eerder iets aan mankeerde?
Het "nieuwe" toestel van mijn man is trouwens niet veel beter, valt ook steeds uit enz.
Die van mij maakt het nu wel erg bont, hij laad namelijk niet meer op, ook niet met een andere lader. Gisteravond was de tel leeg en heb ik deze op de lader gedaan. Na een tijdje keek ik of deze vol was, maar nee stond nog op 38%. Later voor ik naar bed ging keek ik weer, stond nog steeds op 38%! Dan maar van de lader want ik wil hem niet de hele nacht aan de lader hebben. Vannacht werd ik wakker en wou de tijd weten, maar het toestel/accu was gloeiend heet! Zo heet dat je deze niet meer vast kon houden! (ik had ook al gemerkt dat bij gebruik van de navigatie de telefoon ook al zo heet werd). Ik heb snel de tel uitgezet en de accu eruit gehaald. Vanmorgen was de hitte weg, maar wou nog steeds niet opladen.
Ik heb al een aantal keer een brief geschreven met de klachten en wat voor ons de oplossing zou zijn, (een nieuwe telefoon voor ons allebei in gesealde doos). Ik heb 1x een voicemail gehad van iemand van de klantenservice, maar die wou dat ik terug ging bellen. Ja doei, ik heb toen met de klantenservice een half uur aan de telefoon gezeten, dat heeft me flink wat geld gekost, dus ik weer een mail gestuurd dat ik liever had dat hij zou bellen.
Kreeg ik een mail terug van iemand die schijnbaar niet kan lezen, want ik kreeg de reactie dat ik voor het omruilen van het toestel toch echt zelf moest bellen. Wat nou omruilen, ik wil dat mijn klachten worden opgelost en niet door middel van een gebruikt en gerepareerd toestel!
Ik heb vorige week opnieuw een brief gestuurd met de mededeling dat ik per vandaag weer bereikbaar ben, en ik hoop dat ik zo snel mogelijk een reactie ontvang met een goede oplossing