mari45an
door mari45an Aug 24, 2012 om 16:51
Auto & vervoer

3sterrenmaandabonnement op site van ov-chipkaart duurder dan aan het loket

Al een paar maal heb ik gemerkt dat als ik mijn 3sterrenmaandabonnement via de website van ov-chipkaart bestel er € 109,50 van mijn rekening wordt afgeschreven. Dit abonnement kost echter maar € 109,05. Ik heb al verscheidene malen het contactformulier op de site ingevuld en mails gestuurd.

Eerst werd er gezegd dat dit servicekosten waren omdat je via de site 24 uur per dag kunt bestellen. Maar van alle andere abonnementen is de prijs wel juist.
Daarna kreeg ik te horen dat ik het te veel betaalde geld niet terug zou kunnen krijgen omdat ik akkoord was gegaan met de voorwaarden.
In de laatste mail werd gezegd dat het geld terug zou worden gestort op mijn rekening ( dit is inmiddels gebeurd) en dat de prijs per abuis verkeerd op de website is geplaatst.

Ondanks herhaaldelijke verzoeken om de prijs aan te passen is dit nog steeds niet gebeurd. Ik heb geen zin om steeds zo veel moeite te moeten doen om mijn te veel betaalde geld terug te krijgen. Wat kan ik nog doen om te zorgen dat de prijs van het 3sterrenmaandabonnement juist op de site van de ov-chipkaart komt te staan?

407 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

la
door latevogel1 - Sep 20, 2012 om 13:12
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

Mari45an, weet je, het zijn grote bedrijven en uit ervaring weet ik zo langzamerhand dat als je iets veranderen wil bij de administratie, er van alles mis kan gaan.
Waarom?
Geen idee, misschien verkeerd personeel wat niet weet waar ze mee bezig zijn?

Toen ik enige jaren geleden verhuisde kreeg ik na drie maanden! een welkomsgroet van het energiebedrijf waar ik toen bij was (Nuon, nu Greenchoice) en dat is dan maar een voorbeeld.
Was voor mij trouwens de druppel die de emmer deed overstromen!
Zo heb ik vele ervaringen helaas en tegenwoordig vraag ik altijd naar de naam van de medewerker als ik iets ergens wil veranderen.

Is de prijs nu wel veranderd bij de NS?
Zou mij niets verbazen als het antwoord negatief is.
Als dat het geval is, jij weet het en laat de NS maar smoren in hun eigen......... .

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer