du
door duifje1959 Mar 31, 2014 om 11:59
Auto & vervoer

Parkeerkosten van Yellow Brick

Ik kan parkeren via de app van Yellow Brick. Met onze vorige auto ging alles prima totdat we de huidige auto aanschaften. Wij starten en stoppen het parkeren met de app van Yellow Brick. Helaas blijken er 4 parkeertransacties NIET gestopt te zijn. Ik ben daar tegen in verweer gegaan. Van 1 hebben ze, na lang heen en weer mailen, via eigen onderzoek inderdaad geconstateerd dat er iets fout was met de software. Hierdoor is het parkeren pas gestopt bij hen totdat er op een bepaalde tijd geen kosten meer verbonden waren. Wie heeft dit ook meegemaakt en wat kan er nog tegen doen? Zij verlenen geen medewerking.

1029 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

aurora1
door aurora1 - Mar 31, 2014 om 16:00
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Kijk eens kop Klachtenkompas of Klacht.nl, of tik hier in het zoekvakje eens Yellow Brick in.
Ik begrijp niet zo goed wat een andere auto met de app te maken heeft.

du
door duifje1959 - Mar 31, 2014 om 21:18
11 Antwoorden / 7 Vragen
0

[quote=aurora1 schreef op maandag 31 mrt 2014, 16:00]Kijk eens kop Klachtenkompas of Klacht.nl, of tik hier in het zoekvakje eens Yellow Brick in.
Ik begrijp niet zo goed wat een andere auto met de app te maken heeft.

du
door duifje1959 - Mar 31, 2014 om 21:19
11 Antwoorden / 7 Vragen
0

[quote=aurora1 schreef op maandag 31 mrt 2014, 16:00]Kijk eens kop Klachtenkompas of Klacht.nl, of tik hier in het zoekvakje eens Yellow Brick in.
Ik begrijp niet zo goed wat een andere auto met de app te maken heeft.

Sindsdien gaat het fout

tijger1
door tijger1 - Mar 31, 2014 om 21:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Maar ik neem aan dat u wel het gewijzigde kenteken hebt doorgegeven? ;-)

du
door duifje1959 - Mar 31, 2014 om 21:50
11 Antwoorden / 7 Vragen
0

[quote=tijger1 schreef op maandag 31 mrt 2014, 21:38]Maar ik neem aan dat u wel het gewijzigde kenteken hebt doorgegeven? ;-)
Heb ik gedaan

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer