ad
door adriaankleve May 27, 2015 om 18:10
Auto & vervoer

Sallas verkoopwagen niet weerbestendig?

Wij hebben een verkoopwagen gekocht bij Sallas Zwolle. Na een paar week hebben buiten gestaan komen er bobbels in het materiaal van de wagen. Na twee keer het hersteld te hebben komt het weer. Nu bij de derde keer wil Sallas het niet meer herstellen. Hij heeft voorgesteld het aankoopbedrag terug te storten en de verkoopwagen terug te halen. Inmiddels hebben wij veel geld geïnvesteerd (totaal €2000,-) in deze wagen met name aan belettering en inventaris. Wij hebben dan ook voorgesteld om een nieuwe te leveren, er wordt geweigerd in alle toonaarden. Weet iemand wat onze mogelijkheden zijn. De verkoopwagen is nu 2 maanden in ons bezit en zo lek als een mandje.

4387 8 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - May 27, 2015 om 18:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

..... Hij heeft voorgesteld het aankoopbedrag terug te storten en de verkoopwagen terug te halen.....
Dat is dan toch heel mooi.
..... Wij hebben dan ook voorgesteld om een nieuwe te leveren, er wordt geweigerd in alle toonaarden......
Kan ik me voorstellen, maar blijkbaar heeft verkoper geen vertrouwen (meer) in dit product en wil niet meer voor dezelfde problemen komen te staan.

Zou tot een vergelijk proberen te komen.
Bv: toch een nieuwe wagen, maar geen beroep op garantie als hetzelfde euvel zich voordoet o.i.d.

Suc6

ad
door adriaankleve - May 28, 2015 om 07:47
2 Antwoorden / 1 Vragen

Je koopt toch een verkoopwagen die ook tegen regen kan en elk heeft recht toch op garantie als je een nieuwe verkoopwagen koopt voor duizenden euro's en als salles uit Zwolle geen vertrouwen in zijn verkoopwagens meer zou hebben dan maakt hij een van andere plaat werk wat wel tegen regen kan

zoekster
door zoekster - May 28, 2015 om 10:13
10965 Antwoorden / 34 Vragen

De verkoper wil de overeenkomst ontbinden omdat hij een wanprestatie heeft geleden en herstel niet mogelijk is. U heeft recht op een nieuwe wagen, u heeft recht op nakoming van de overeenkomst. Helaas blijkt de verkoper daar niet toe bereid. Misschien zijn al zijn wagens gebrekkig?

Als u door het ontbinden van de overeenkomst schade ondervindt is het mogelijk om ook daar een bedrag voor te vragen.

Wat dan redelijk is, is lastig te bepalen. Ik neem aan dat u een ondernemer bent en dat u een rechtsbijstandverzekering heeft. Het is het beste die nu in te schakelen.

zoekster
door zoekster - May 28, 2015 om 11:43
10965 Antwoorden / 34 Vragen

wanprestatie heeft geleverd, bedoel ik ;-)

door 19spijkers58 - Jun 3, 2015 om 17:28
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo ik ben een fan van kassa en zag dit bericht. En nou is het dat mijn buurman ook een wagen van sallas heeft. En ik vroeg hem heb jij ook problemen met de wagen? Nee zei hij helemaal niet. Een geweldige wagen voor een mooie prijs.
En ik en met de platen, nee zei mijn buurman ik heb hem nu een half jaar en niks geen problemen. Maar zei hij ik heb van de man van sallas wel de boodschap mee gekregen. Blijf de kitranden controleren om de paar maand. En als er wat is dan lossen we het op. Zeer vriendelijke mensen, dus ja er kan altijd wat gebeuren. Hij zei ik zal het stuk is lezen.
Dus jammer dat het zo is gelopen, en ja geld terug, is dat je er mee akkoord gaat. Jammer maar volgens mij hebben ze goed gehandeld, en jammer van de wagen.

pa
door patatman - Jun 3, 2015 om 18:59
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik wou ik ff reageren ik heb een wagen van Sallas nooit problemen mee gehad ook niet met het plaatwerk de man van hier boven kan zijn geld terug krijgen waarom zeur je dan nog dan ben je toch van elkaar af wij hebben daar in iedergeval een goede wagen gekregen waar wij al heel wat markten mee bezocht 3 maand geleden hebben wij de klep er uitgereden domme pec Sallas gebeld en konden de wagen direct brengen en de volgende dag stond deze weer klaar zo hoefde ik geen markt te missen ik kan mij ook niet voorstellen het zijn prettige mensen en er valt van alles te regelen

ad
door adriaankleve - Jun 5, 2015 om 00:52
2 Antwoorden / 1 Vragen

het is gewoon rommel de verkoopwagen er zijn nog veel meer klachten en dat weten ze ook wel en zijn geen marktwagen wand dan kan je elke 2 jaar een kopen wand dan vallen ze uit elkaar van vocht en laten we maar niet over de zijkleppen hebben wand dat is ook niks van alle salles verkoopwagens hangen ze allemaal door maar ze hebben de wagen opgehaald 2 jun heb me geld terug gekregen de verkoopwagen was nu helemaal uitgezet van vocht alle panelen maar geen salles verkoopwagen weer die moet je elke maand kitranden controleren????????? 2 maanden buiten gestaan nou je kon er goud vissen in laten zwemmen zo lek

edrick3
door edrick3 - Jun 5, 2015 om 12:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

..... ze hebben de wagen opgehaald 2 jun heb me geld terug gekregen .....
Da's dan nog een 'geluk' bij een ongeluk.
Zonde vand e investering die je al gedaan had.

Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.