Sallas verkoopwagen wat moet ik doen?
onze eerste wagen gekocht januari 2015 bij sallas begon in maart al defecten te vertonen div. keren naar zwolle geweest voor niet goede afwerk kit, uiteindelijk in oktober vervangen door een geheel nieuwe omdat er vocht in panelen zat.
nu in maart weer problemen met de kit is weer opgehaald en volgens zeggen probleem opgelost nu is mei begint er weer vocht in een van de panelen tekomen. sallas zegt schoonmaken en opnieuw kitten kunnen wij doen kan je zelf doen,droogt wel op,.of betreffende paneel kan vervangen worden,maw heel de wagen moet uit elkaar.hier heb ik geen vertrouwen in graag zie ik nu me geld terug wat moet ik doen???
Klinkt alsof u de verkoopwagen bedrijfsmatig gebruikt, Dit is een consumentenforum, eigenlijk niet voor ondernemers bedoeld.
U heeft dus ook niet de rechten zoals een consument deze heeft, in dit geval in uw nadeel.
Mvg Diewilik
Bedoelt U dat de consument beter wordt beschermd dan de ondernemer/zzp-er of dat hij of zij geen rechten of adviezen kan ontlenen aan DIT forum. Wees eens duidelijk..
Hoe onduidelijk is het. Er staat dat hij geen aanspraak kan maken op het consumentenrecht heeft en dat dat in zijn nadeel is.
En dat het forum niet voor ondernemers maar voor consumenten is. Wat snapt u niet? Gelukkig snappen de andere experts het wel gezien hun reacties met verwijzingen naar ondernemersfora.en hun reacties aangaande zelfstandigen.
Vervolgens schrijf je hetzelfe als ik in iets andere bewoording. Wat een toevoeging..........!!!.
Daarnaast is er geen sprake van dat TS een discussie wil, slechts advies wat te doen. Zoals een aantal experts al eerder hebben geschreven "leer lezen" en lees ook eens de eerdere reacties, dan hoeft er door u niet onzinnig te worden gereageerd.
@Diewilik, u heeft het goed en duidelijk uitgelegd. @Mat Matheij verdaait de zaak een beetje met de woorden: "... beter wordt beschermd", of hij begrijpt het niet helemaal.
@Hutch Niet zo mieren. Daar schiet niemand iets mee op. Ik bekritiseer Diewilik niet. Echter zo nu en dan zou een ZZP-er alhier ook terecht moeten kunnen of houdt jouw kennis op bij consumentenrecht. Van de vele werknemers (consumenten) is een groot deel onvrijwillig ZZP-er. Daar komt NIEMAND voor op. Alhier ook niet -zo blijkt.
Dag Jolanda Riemslag, misschien kunt u beter uw licht eens opsteken bij http://ondernemersbelang.nl/
aangezien wij hier voor consumenten problemen proberen op te lossen, zoals @diewilik al poneert. Succes.
Lees ook nog even hier, een vergelijkbare en oudere vraag over Sallas: https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/auto-vervoer/sallas-verkoopwagen-niet-weerbestendig?id=577364
Dit betreft een commercieel product en /of zakelijk. Dit is een consumenten forum en geen forum voor zakelijke discussies. U had al een nieuwe-uitzonderlijk- en moet alhier niet klagen.
In feite heeft @Diewilik dit dus ook al geschreven.......
En daar had matmatheij nogal wat commentaar op.
Phoeh. Niks beters te doen.
@Mat Matheij Eerder schreef u onderstaand, dus spreekt u zichzelf niet een beetje tegen met uw reactie ?
@Hutch Niet zo mieren. Daar schiet niemand iets mee op. Ik bekritiseer Diewilik niet. Echter zo nu en dan zou een ZZP-er alhier ook terecht moeten kunnen of houdt jouw kennis op bij consumentenrecht. Van de vele werknemers (consumenten) is een groot deel onvrijwillig ZZP-er. Daar komt NIEMAND voor op. Alhier ook niet -zo blijkt.
@Gerbera Enig dualisme is hier juist. Goede opmerking/reactie.
@Diewilik Lees mijn antwoord onder uw eigen stelling/antwoord. Misschien verhelderend of ook niet. Bedoel de reacties van U en Hutch. Schat in dat U mogelijk zelf ZZP-er bent. En daarnaast hoeft NIEMAND ook maar iets met me eens te zijn. Maar dat voordurend gezeur is erg vervelend. Ik kan echt WEL lezen. De vraagstellers klaarblijkelijk ook.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer