Aanmaningskosten over aanmaningskosten van Ziggo
Afgelopen september is er een maandtermijn niet afgeschreven omdat ik van rekeningnummer gewisseld was en ziggo probeerde af te schrijven van het oude nummer. Daardoor is een factuur onbetaald gebleven. Na het ontvangen van een brief heb ik gebeld en ze zouden opnieuw afschrijven. Het nummer had ik al gewijzigd. Het was echter niet afgeschreven en ik kreeg ineens een verhoging van 25 euro. Ik heb de factuur handmatig overgemaakt zonder de 25 euro "incassokosten" aangezien er geen incasso had plaatsgevonden. Nu hadden ze op de factuur van december die 25 euro er weer bij gedaan en weer heb ik die er af getrokken. Nu zeggen ze ineens dat dat dat telefoongesprek destijds nooit heeft plaats gevonden en moet ik ineens 50 euro extra betalen!! ze hebben van de factuur van december 25 euro van de abonnementskosten afgetrokken en mij de incassokosten wel laten betalen. Smerige actie dus, want ik moet nu wederom incassokosten betalen. Als ik het niet binnen 5 dagen betaal word ik afgesloten!! Schandalig en crimineel gedrag van Ziggo. Als je belt krijg je een arrogante vrouw aan de lijn die niets wilt doen voor je. Als je vraagt naar haar manager dan is die er natuurlijk niet, ook zegt ze dat zij de beslissingen mag nemen daar en niemand anders. Kunnen ze dit zo maar doen? Eigenlijk berekenen ze aanmaningskosten over aanmaningskosten....
ik heb in september al mijn nieuwe bankrekening doorgegeven, maar aangezien de incasso al klaargezet was konden ze dat niet meer veranderen.
Als ik u was zou ik dit probleem op het Ziggoforum zetten. U zit in een welles-nietes situatie en daar kan alleen uit worden gekomen als iemand zich persoonlijk met uw zaak bezig houdt. Nu is het een callcenter (met weinig bevoegdheden, of die doet alsof ze weinig bevoegdheden heeft) en de computer. Er is geen persoon die zich uw lot aantrekt.
Als u facebook of twitter heeft kunt u het ook via die kanalen proberen. Ik denk dat hier best wel uit te komen valt, maar daar is een beetje goede wil voor nodig en wat persoonlijke aandacht.
Ik zou zeggen bel t nummer 020 7757002 ook van Ziggo leg uw klacht voor en u wordt binnen no time geholpen da s althans mijn ervaring
Waarom dat 020 nr. en niet gewoon 0900-1884? Je krijgt met dat 020 nr. dezelfde klantenservice aan de telefoon en ook de belkosten zijn hetzelfde. Met 1200 gratis bellen met tel. aansluiting van Ziggo.
Probeer of je tot een oplossing kunt komen op https://community.ziggo.nl/ Op dit gebruikersforum zijn ook webcare medewerkers aanwezig.
Ik zal dit eens proberen, misschien werkt het. Bedankt.
Ze zijn bij ZIGGO wel zeer geschikt mbt dit soort betalingen. Tenzij je een wanbetaler bent. Bovendien is het altijd zaak, dat je in dit soort gevallen je oude bankrekening handhaaft en de eerste tijd paralel laat lopen, om juist dit soort toestanden te voorkomen.
er MOET eerst een herinneringsbrief geschreven worden doet men dit niet heeft men geen poot om op te staan...
Heb je geen overstapservice gebruikt voor je nieuwe nummer? Dan regelt de bank dit allemaal het eerste jaar.
Het was de zelfde bank. Het ging van een door de bank opgeheven nummer naar een ander nummer. Maar hoe dan ook, Ziggo kon niet afschrijven en ik kreeg geen signaal van de bank omdat het nummer opgeheven was. Ik heb wel 1 brief gekregen, maar ik heb daarop geantwoord dat ik geen incasso kosten betaal zoals afgesproken.
Crimineel gedrag/ smerige actie van Ziggo is wel heel kort door de bocht. Uzelf valt ook wel iets te verwijten want de oude rekening was al opgeheven danwel leeg gehaald terwijl u wist dat Ziggo af zou gaan schrijven. Als de eerste afschrijving niet lukt dan volgt gratis een tweede poging lukt die ook niet dan worden er kosten in rekening gebracht. U bent van mening dat u de 25 euro kosten niet hoeft te voldoen en betaald die kosten gedurende oktober/november/december ook niet door ze stelselmatig op de factuur in mindering te brengen. Ziggo is nu klaar met u want u zij hebben de fout niet gemaakt maar u omdat er van uw rekening geen geld afgeschreven kon worden.
Ik vind uw antwoord erg kort door de bocht. Ziggo heeft pas in december 25 euro extra berekend omdat ze 1 keer niet konden afschrijven. Die tweede keer is nooit gebeurd! Ik had op tijd een bankrekening wijziging doorgegeven, dus die tweede afschrijving hadden ze van het juiste nummer kunnen afschrijven. Niet mijn fout dat ze dat niet doen. Ik vind het een smerige actie als je "incassokosten" berekend en automatisch afschrijft zonder reden en als ik het er dan aftrek met een duidelijke vermelding ervan in de betalingsomschrijving: minus onterechte incassokosten, waarbij Ziggo zelf besluit om mij wel de incassokosten te laten betalen, maar 25 euro van die termijn niet. Daardoor kunnen ze weer incassokiosten berekenen. Ik ben zelf ondernemer, ik zou dat eens moeten doe nbij mijn klanten, dan ben ik ze kwijt denk ik. Ziggo is zo groot dat ze het niet interesseren wie er blijft of gaat! Die 50 euro hebben ze hoor. Als je zo je geld moet verdienen.... Misschien iets minder uitgeven aan belachelijke sponsordeals en 100 keer per dag reclame op tv, dan hoeven ze hun klanten niets af te troggelen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Alternate weigert terugbetaling of Een niew Moederbord stomme oplichters
nou ik heb eens een pc besteld alternate leek wel de goedkoopste ( is ook zo ) maar ja alles werkt behalve het moederbord denk nou dat komt wel goed veel 5 sterren op de website maar ja ik stuur dus een mailtje van hey ik heb een moederbord ontvangen maar dees is defect geleverd nou alternate test het zegt vervolgens dit is gebruikers schade dus je garantie vervalt oke dus garantie heb je geen r ... Lees meer
Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei
CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer