me
door mela Dec 17, 2011 om 10:23
Computers & telefonie

Afzender blokkeren

Hoe kan ik in GMail een afzender blokkeren?

5590 6 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Dec 17, 2011 om 11:11
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Je kan via Instellingen / Filters een filter aanmaken. Stap 1 is e-mail adres invoeren bij Van:, stap 2 wat je met mail van die afzender wil doen, bijvoorbeeld Verwijderen.

edrick3
door edrick3 - Dec 17, 2011 om 11:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mela,

Kijk hier eens voor het antwoord.

Suc6

me
door mela - Dec 18, 2011 om 10:47
9 Antwoorden / 23 Vragen

Bedankt. Ik heb het ingesteld, maar deze E-mails (spam) komen toch binnen en gaan naar de prullenbak. Is het niet mogelijk zoals in OutlookExpress, dat zij helemaal niet binnenkomen?

edrick3
door edrick3 - Dec 18, 2011 om 11:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mela,

Dat is - voor zover mij bekend - bij gemail (nog) niet mogelijk.
Installeer bv. Spamihilator. of Mailwasher.

Met vr.gr.

rj
door rjw - Dec 18, 2011 om 11:27
3263 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=mela schreef op zondag 18 dec 2011, 10:47]Bedankt. Ik heb het ingesteld, maar deze E-mails (spam) komen toch binnen en gaan naar de prullenbak. Is het niet mogelijk zoals in OutlookExpress, dat zij helemaal niet binnenkomen?

Ik weet niet hoe dat met OutlookExpress moet, maar ik gebruik Mail op mijn iMac, en daar worden alleen mails uit de Gmail inbox binnengehaalt. De spamzooi blijft in de spamfolder van Gmail staan. Wellicht dat zoiets in OutlookExpress ook te configureren is.

edrick3
door edrick3 - Dec 18, 2011 om 11:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@rjw,

Even beter lezen: TS heeft Gmail en geen OE