da
door daan.castelijn Oct 1, 2016 om 15:26
Computers & telefonie

Al een week geen internet en tv van KPN

Dinsdag zou ik internet en tv krijgen van KPN. Was er een of andere kaart kapot in de centrale. Dus geen internet en tv. Zou maximaal 3 werkdagen duren dat het gemaakt zou zijn. Dus eigenlijk donderdag zou ik dan internet krijgen. Ik bel woensdag naar KPN voor te vragen hoe het er voor staat. Hebben ze het pas woensdag binnen gekregen dat het gemaakt moet worden dus weer een dag extra. Vrijdag kijk ik heb ik nog niks. Ik bellen naar de KPN nee we kunnen niks voor je doen want het is bijna weekend. Alleen kan ik je een noodpakket opsturen die je bij het postkantoor moet ophalen na half 3. Sta ik vandaag bij het postkantoor is die gesloten. Nog niks het hele weekend nu maar afwachten of het maandag gemaakt wordt. Dus 5 dagen beloftes en helemaal niks nagekomen. Wat kan ik hier tegen doen?

1305 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Oct 1, 2016 om 15:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Wat kan ik hier tegen doen?
Op het ogenblik niets denk ik.
Maandag even afwachten en dan even flink van leer trekken als het dan niet opgelost wordt.
Dat wordt het weekend dus een boek lezen ...

Eusie
door Eusie Oct 1, 2016 om 15:57
7 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou maandag ochtend om 8:00 uur contact opnemen met KPN en hun de keuze laten; komende 2 dagen de mogelijkheid tot leveren van hetgeen je gevraagd hebt of kiezen voor een andere provider. Ik neem aan dat er meer aanbeiders in jou omgeving zijn welke je heel graag als klant zouden willen hebben, iets waar KPN een voorbeeld aan zou kunnen nemen want soms is het echt te triest voor woorden bij dit bedrijf!!!

Gerry1969
door Gerry1969 Oct 1, 2016 om 17:46
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@eusie, als de centrale defect is van KPN is de Centrale voor alle Adsl aanbieders ook stuk.  Heeft dus geen zin om over te stappen tenzij naar een kabelaar. 
Diewilik

tijger1
door tijger1 - Oct 1, 2016 om 16:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

Vraag even aan uw buren of u hun inloggegevens voor het internet mag gebruiken. Dan kunt u internetten en/of op hw laptop tv kijken.

Verder geduld hebben.

tenormin
door tenormin - Oct 1, 2016 om 17:34
16850 Antwoorden / 108 Vragen
2

@daancastelijn, misschien via "klacht KPN"  van de chat gebruik maken; ze claimen dat je binnen een minuut antwoord krijgt. Wel natuurlijk even een tablet, Iphone of zo "lenen". Sorry, krijg mijn link niet werkend.
Dit is de site: https://www.kpn.com/service/klacht-indienen.htm
Misschien kan iemand hem voor me 'vertalen'.

tenormin
door tenormin - Oct 1, 2016 om 17:39
16850 Antwoorden / 108 Vragen
0
edrick3
door edrick3 - Oct 1, 2016 om 18:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen
3
tenormin
door tenormin Oct 1, 2016 om 18:34
16850 Antwoorden / 108 Vragen

Dank edrick3 ik had het wel alleen ° dit is het resultaat mijn keyboard slaat op hol, cijfers en letters, leestekens± alles weg. Sorry voor dit.

tenormin
door tenormin Oct 2, 2016 om 14:24
16850 Antwoorden / 108 Vragen

Kon gisteren @ /;/: en nog meer niet krijgen. Ook op je profiel een 'extraatje' kon niet. Is dus gefikst. Nogmaals dank!

hansje klein
door hansje klein - Oct 1, 2016 om 18:02
3037 Antwoorden / 62 Vragen
0

Ga de natuur in en gezellig wandelen òf meteen op weg naar een Sateliet-schotel-bedrijf om je onafhankelijk van dit soort providers te maken. Zonder garantie echter dat bij voorbeeld bij Canal Digitaal alles perfect en 'functionerend op dezelfde dag' georganiseerd is!!

tijger1
door tijger1 Oct 1, 2016 om 18:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Je komt bij overgang van KPN naar CD niet van de regen in de drup, maar in een complete hoosbui terecht. :-)  En een postkantoor dat op zaterdagmiddag geopend zou zijn? Oude tijden herleven.:-))

aurora1
door aurora1 - Oct 1, 2016 om 23:16
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Al een week?

zoekster1
door zoekster1 - Oct 1, 2016 om 23:20
1583 Antwoorden / 3 Vragen
0

In ieder geval moet u ervoor zorgen dat u voor die niet geleverde dienst niets betaald.

Ma
door Mat Matheij - Oct 2, 2016 om 00:21
986 Antwoorden / 3 Vragen
0

Wel u behoeft zeker niet te betalen voor non levering. Daarnaast lijken de argumenten nogal zwak. Heeft u wel alle erbij behorende componenten als modem, tv kabel 10mtr. en decoder plus HDMI kabel (minimumpakket) in huis? Of is ook dat niet het geval. Schadeloosstelling en is dat kantoor morgen (grote stad) wel open en kunt u dat dan zelf aansluiten hetgeen mening consument niet lukt. 08000402 maar dat nummer wist u al uit uw hoofd. Dan maar restaurantje pikken of gezellig naar de buren.



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer