Apetjoek
door Apetjoek Dec 20, 2015 om 15:20
Computers & telefonie

Censuur of onbenul?

Ik stel deze vraag expres op zondag omdat ik er vanuit ga dat de Commissie van Wijze Corrigeurs dan niet aanwezig zijn.
Ik had de vraag gesteld hoe ik deze website account kon/kan opheffen die van KASSA dus ,van diverse forumleden een reactie maar dat was van zeer korte duur , de CvWC heeft eerstens mijn vraag zonder mij iets te vermelden verweiderd en tweedens wat heeft het voor nut als je een nieuw account afsluit en je alle gegevens hebt en moet invullen niet eens in de mogelijkheid bent om het zelfde account weer op te heffen .
Zoals diversen onder u al vermelden riekt dit naar een uiterste poging van zelfbehoud en eigenlijk ook wel naar censuur (kijk op dit woord vangen ze me dus , zit in een zoekprogramma van de CvWC ).
Ik stelde de vraag over het opheffen van het account daar het op 99 van de 100 site's dus wel mogelijk is om doormiddel van een simpele vraag mij JA of NEEN in te laten vullen  en het is nu zondag 20-12-2015 15.20 uur en ben benieuwd of de CvWC nu wel de beleeftheid heeft om mij een antwoord te geven dmv een antwoord op deze gestelde vraag of een directe mail aan mijn adres .
Met een groet en een glimlach van oor tot oor , Ko

926 12 Rapporteer

Apetjoek
door Apetjoek - Dec 20, 2015 om 15:22
234 Antwoorden / 16 Vragen

Ko is natuurlijk Kowalski

Apetjoek
door Apetjoek - Dec 20, 2015 om 15:24
234 Antwoorden / 16 Vragen

verweiderd moet natuurlijk met een lange ij ,domhè

ltmvz
door ltmvz - Dec 20, 2015 om 15:28
949 Antwoorden / 18 Vragen

Klik op uw profielplaatje en vervolgens op uw naam. Dan komt u in uw profiel en daar staat: "De-activeren".

Cookies
door Cookies - Dec 20, 2015 om 15:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Foute aanname, de CENSUUR commissie is nu ook in het weekend actief! Je vraag wordt zo op slot gegooid!

tijger1
door tijger1 - Dec 20, 2015 om 15:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb drie keer aan de redactie een vraag gesteld/een opmerking over iets gemaakt. Ik kreeg per omgaande antwoord. Ook vandaag.

Dus stel uw vraag rechtstreeks aan de redactie.

ik weet niet waarom u uw account wilt opheffen, maar volgens mij is het account van Mahadma helemaal opgeheven, dus het moet kunnen.

Cookies
door Cookies Dec 20, 2015 om 15:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

blabla

tijger1
door tijger1 Dec 20, 2015 om 15:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Pardon?

Cookies
door Cookies Dec 20, 2015 om 16:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zie mijn uitleg 15.46

tijger1
door tijger1 - Dec 20, 2015 om 15:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De-activeren is niet hetzelfde als opheffen.

Apetjoek
door Apetjoek - Dec 20, 2015 om 15:30
234 Antwoorden / 16 Vragen

beste LTMVZ heb ik gedaan maar die button werkt niet ,vandaar dat ik deze vraag heb gesteld ,maar toch bedankt,Ko

reflecs
door reflecs - Dec 20, 2015 om 15:34
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo kowalski,
Het kan dus via profiel > deactiveer account. U krijgt geen waarschuwing! U kunt het weer laten activeren door een bericht naar de redactie te sturen. Nog bedankt redactie :)

Cookies
door Cookies Dec 20, 2015 om 15:36
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nieuwsgierig waarom jij de redactie bedankt?

reflecs
door reflecs Dec 20, 2015 om 15:40
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Ik probeer nogal eens dingen uit ;) en aangezien je dus geen "weet u het zeker"-vraag krijgt was het meteen gebeurd. Het opnieuw activeren was na een paar uurtjes voor elkaar.

Cookies
door Cookies Dec 20, 2015 om 16:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Gelukkig kan Kassa je alleen maar virtueel deleten. Tja, handig zo'n waarschuwing die je op ieder ander forum wel krijgt.

Cookies
door Cookies - Dec 20, 2015 om 15:35
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@tijger1: Zoekster is volgens mij vertrokken, net als Alfatrion. Stel je zeker geen moeilijke vragen dat je antwoord krijgt? Zit nog steeds te wachten op het antwoord waarom ik geen reacties kan lezen (laat staan geven) bij het nieuwsbericht van de vernielde Kassa site.

tijger1
door tijger1 Dec 20, 2015 om 15:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zoekster is niet-actief, maar Alfatrion is gewoon actief.

Geen moeilijke vragen? Misschien niet, maar ik kreeg wel antwoord, maar waarom is dat : bla, bla?

Cookies
door Cookies Dec 20, 2015 om 15:46
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Blabla omdat ik eerste reageerde bij reacties, maar die verdwijnen als het topic op slot gegooid wordt. Bij de antwoorden van Alfatrion staat nu als gebruikersnaam: verwijderd.

tenormin
door tenormin Dec 20, 2015 om 16:02
16850 Antwoorden / 108 Vragen

Als zoekster is vertrokken is dat gewoon een verlies voor de site. Hoop dat ze toch weer terugkomt. En Carola, ik kan wel reacties lezen, vreemd! En ook ik krijg antwoord op mijn vragen, eerlijk is eerlijk. Alleen op mijn verzoek mijn "taartvraag" te verwijderen; nou, die staat er tot mijn verbazing nog steeds.

Cookies
door Cookies Dec 20, 2015 om 16:10
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ja, zeker een verlies voor V&A. Maar meen ergens gelezen te hebben dat ze schoon genoeg had van die VERNIELDE site.

tijger1
door tijger1 Dec 20, 2015 om 16:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar als je naar het profiel van Alfatrion gaat, staat hij nog steeds op actief.

Bij één vraag zijn alle gebruikersnamen gewijzigd in "verwijderd" maar dat betekent niet dat ze verwijderd zijn, dat is een fout. Onder meer daarover heb ik de redactie een berichtje gestuurd en ik kreeg het antwoord dat ze dat gingen onderzoeken.

Apetjoek
door Apetjoek - Dec 20, 2015 om 15:43
234 Antwoorden / 16 Vragen

Hallo iedereen het gaat hier om mijn hulp aan een oudere heer die de site niet meer kan volgen en het dus ook niet meer wil, hij wil van de hele handel af omdat hij de vernieuwde KASSA site niet meer snapt en onlogisch vind .Hij gebruikt zelf iets hardere en duidelijkere taal , iets met een U in de midden en een woord met twee O's en dan site er achter.
groetjes van Ko.(niet de Boswachter)

edrick3
door edrick3 - Dec 20, 2015 om 15:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....Ik stel deze vraag expres op zondag omdat ik er vanuit ga dat de Commissie van Wijze Corrigeurs dan niet aanwezig zijn......

Foute aanname. (tot mijn stomme verbazing; zeker speciaal iemand voor ingehuurd.;-))

edrick3
door redacteur - 20 Dec 2015 om 14:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Enkele bijdragen zijn gesloten of verwijderd omdat Vraag & Beantwoord een forum is voor consumentenkwesties.

Vragen over de werking van de site (hoe je een account moet sluiten bijvoorbeeld) of over technische problemen graag mailen naar: kassa-online@vara.nl

Hopelijk is e.e.a. nu wat duidelijker, dankzij deze toevoeging.

De redactie

Bron: klik

Cookies
door Cookies Dec 20, 2015 om 16:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik reageer maar even ondergronds: zo'n reactie is toch een regelrecht afkappen van een topic? Monddood maken, heet zoiets geloof ik.

Redacteur
door Redacteur - Dec 20, 2015 om 16:37
1057 Antwoorden / 62 Vragen

Topics over de site, technische problemen, of over de werking van Vraag & Beantwoord krijgen een slotje of worden weggehaald. Dit betreft geen censuur; we willen Vraag & Beantwoord zoveel mogelijk over consumentenkwesties laten gaan. Wat betreft Kowalski's vraag: via Profiel > en de knop Account deactiveren, kan een account worden gesloten.

De redactie