Yo
door Yoshi Vermeulen Jul 3, 2023 om 12:57
Computers & telefonie

Continue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus

Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton,  maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet

5073 11 Rapporteer
sira
door sira - Jul 3, 2023 om 13:31
2348 Antwoorden / 24 Vragen

Heeft u bij het downloaden of updaten van een programma een vinkje niet weggehaald?

Ro
door Robertstoll - Jul 3, 2023 om 13:57
1 Antwoorden / Vragen

Hallo,

Ik begrijp dat je graag wilt stoppen met het ontvangen van meldingen van Norton Antivirus, maar het lukt je niet om dit in te stellen. Om de meldingen te stoppen, kun je de volgende stappen proberen:

Zoek het Norton Antivirus-pictogram op je computer. Dit bevindt zich meestal in het systeemvak naast de klok.

Klik met de rechtermuisknop op het pictogram en selecteer 'Openen' of 'Instellingen'.

Binnen het Norton-venster, zoek naar een optie die verwijst naar meldingen, notificaties of pop-ups.

Als je deze optie hebt gevonden, klik er dan op en kies ervoor om de meldingen uit te schakelen.

Sla de wijzigingen op en sluit het Norton-venster af.

Als je de bovenstaande stappen hebt gevolgd en de meldingen nog steeds doorgaan, kun je overwegen om contact op te nemen met de klantenondersteuning van Norton Antivirus. Ze kunnen je verder begeleiden bij het stoppen van de meldingen en eventuele problemen oplossen.

ennoborg
door ennoborg - Jul 3, 2023 om 15:08
24 Antwoorden / 3 Vragen

Tegenvraag: Wat voor meldingen zijn het? Komen ze via de mail? En staan er geen producten van Norton meer op je computer?

Meldingen kunnen ook via je browser binnenkomen, en dan is het wel handig om te weten waar het over gaat.

Ozymandias
door Ozymandias - Jul 3, 2023 om 17:25
168 Antwoorden / Vragen

Hoe ontvang je de berichten.
Heb je Norton wel verwijderd nadat je stopte met gebruiken?

Sowieso is een antivirus tegenwoordig zonde van je geld. De Windows defender die je al gratis hebt voldoet uitstekend.

john devries
door john devries Jul 5, 2023 om 11:07
219 Antwoorden / Vragen

Is zeker niet zonde van je geld .Betaalde virus progamma's hebben diverse extra programma's zoals VPN ,tracker remover etc .

Analoog
door Analoog - Jul 3, 2023 om 21:50
137 Antwoorden / Vragen

Bekijk de afzender eens goed, de naam Norton staat er wel in, maar volgens mij is het spam, krijg ze hier ook regelmatig en ik gebruik Norton trouwens wel, maar bij mij zijn het onzin mailtjes....

john devries
door john devries - Jul 5, 2023 om 10:57
219 Antwoorden / Vragen

Als het e-mails zijn ,is het spam en komt het niet van Norton zelf. Hetzelfde gebeurt bij mij met MCafee .Aanmerken als ongewenste post helpt niet. Als je het via je browser krijgt moet je de browser opschonen met een tracker remover van bv MCafee of jehuidige virusprogramma.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 23, 2024 om 15:57
16864 Antwoorden / 202 Vragen

Als aanvulling op hetgeen @ROBERTSTOLL aan aangeeft in zijn antwoord  had ik dit ook even als ervaring doch was het (inderdaad) een kwestie van even alles nalopen en alle verwijzingen in het regeister etc. naar NORTON verwijderen. Zie ook nog even dit: https://www.startpagina.nl/v/computers-internet/software/vraag/707376/verwijder-norton-helemaal-computer/

marita5
door marita5 Apr 23, 2024 om 16:15
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@heremietkreeft , deze vraag is weer door een spammer naar boven gehaald , de vraag is van 3 juli 2023

heremietkreeft
door heremietkreeft Apr 23, 2024 om 18:18
16864 Antwoorden / 202 Vragen

Wat hier niet goed ging weet ik niet, het lukte kennelijk niet om mijn reactie n.a.v. de opmerking van @MARITA5 op de goede plaats te krijgen. Ik had inderdaad niet gezien dat dit een vraag uit april 2023 was en had daar ook op geregageerd. (Gepoogd ook deels te verwijderen) Klaarblijkelijk dus niet op de juiste manier. En helaas op de andere plek nu een reactie van dat ik alweer een fout maak. Met 'dank' aan  @OZY...... voor deze 'positieve' en absoluut onbewijsbare dus onterechte opmerking.

Mabelle
door Mabelle Apr 23, 2024 om 19:14
427 Antwoorden / 1 Vragen

Man, man, man waar gaat dit allemaal over?????

heremietkreeft
door heremietkreeft Apr 23, 2024 om 19:24
16864 Antwoorden / 202 Vragen

 أهلا صديقتي

@MARITA5  attendeerde mij terecht op het feit dat ik reageerde op een vraag van al een jaar geleden en dat klaarblijkelijk over het hoofd heb gezien.

En daar reageerde ik op dat dat dus inderdaad zo was en dat ik nog enkele problemen had om mijn correcties op de goede plek geplaatst te krijgen daar die ook fout bleken te gaan. Nu begrepen? Zo niet, pech!

marita5
door marita5 Apr 23, 2024 om 22:54
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@heremietkreeft , gebeurd bij mij ook , klik ik op een vraag waarop ik wil antwoorden , zit ik in èèn keer automatisch bij een ander topic , blijkbaar is dit een nieuw probleem van de site  . Tip : voordat u op plaats drukt , controleer dan of u bij het goede topic zit .

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 23, 2024 om 16:03
16864 Antwoorden / 202 Vragen

Re: het vreemde verschijnsel doet zich weer eens voor dat na een verwijzing de vervolgtekst die ik wil maken aan de verwijzing wordt gekoppoeld. Vandaar apart: @JOHN DEVRIES geeft zijn ervaring met e-mails van Mc.Afee weer hetgeen ook geruime tijd door mij werd ervaren. Als spam wegzetten hielp ook niet.
De oorzaak daarvan kan wel zijn dat ik mogelijk bij gebruik van een andere app niet in de gaten had dat daareen relatie met Mc Afee mee bestond en ik mogelijk iets aan had gevinkt waardoor een cookie met Mc Afee bleef bestaan.

rj
door rjw - Apr 23, 2024 om 19:47
3267 Antwoorden / 5 Vragen

Wat voor berichten zijn het en wat staat er precies in?

gerbera
door gerbera - Apr 23, 2024 om 22:04
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Bericht is bijna een jaar geleden opgesteld dus de TS zal er wel niet op terug komen☺

wi
door wilhelmina59 Apr 24, 2024 om 09:20
516 Antwoorden / 0 Vragen

Maar de klacht/vraag is nog steeds erg actueel, Zonnet(voormalig) is een grote jongen geworden als het gaat om doorlaten van spam.