al
door alfi Jan 18, 2015 om 13:38
Computers & telefonie

Cu2 is fake!

Ik had een "slapend" account bij cu2 Een paar dagen geleden stroomde mijn mailbox echter vol met mails van vrouwen met oneerbare voorstellen. Het doel van deze site is mensen, vooral mannen geld uit de zak te kloppen; een berichtje terugsturen naar zo'n nepvrouw kost al gauw een euro. Ik las de voorwaarden (waarop je niet wordt geattendeerd). Wat blijkt: Deze hele site is FAKE: zie de voorwaarden: 5.2. Deze Website heeft entertainment als doel, het is expliciet niet het doel van deze Website om fysieke afspraken tot stand te brengen. 5.3. Pink Melon Web Concepts behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om gesprekken op de Website te sturen via zelf gecreëerde profielen. Dit zijn fictieve profielen waarmee geen fysieke afspraken mogelijk zijn.
Wilt U zo goed zijn Uw gebruikers te waarschuwen voor de oplichterspraktijken?
Met vriendelijke groet. Binkeltje.

13930 5 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Jan 18, 2015 om 13:53
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Die is niet de enige fake. Op alle gebieden is internet onveilig geworden, er zijn vele die daar een graatje mee van willen profiteren, Op koste van de mens die vol vertrouwen u op instap.

hutch
door hutch - Jan 18, 2015 om 13:57
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Noem mij één datingsite (of soortgelijke site) waarbij er alles 100% eerlijk en betrouwbaar aan toe gaat.

ho
door hopetobehelping - Jan 18, 2015 om 14:16
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste alfi,

dank u wel voor de waarschuwing.
Hopelijk helpt het in het verminderen van het aantal toekomstige slachtoffers.

edrick3
door edrick3 - Jan 18, 2015 om 14:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hoezo oplichterspraktijken?
Het staat allemaal vermeld in de Voorwaarden zoals je zelf aangeeft.
Even lezen en je weet dat je 'bedondert' wordt als je er tóch op ingaat.

crewmember
door crewmember - Jan 19, 2015 om 21:30
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor de waarschuwing. Bedenk wel dat u bent gebruiker 2 miljoen die in scam site nummer 50 duizend trapt. Hiervoor waarschuwen is dweilen met de kraan open.