qu
door queen1976 Nov 5, 2009 om 22:11
Computers & telefonie

Fout bij WINDOWS update

Ik heb een probleem met het instaleren van windows update beveiligings bestanden. Ik krijg nu al een week de volgende waarschuwing : code 52D en 643. Is er een mogelijkheid om hier iets aan te doen. Ik kom er niet meer uit wat ik ook doe NIETS lukt!.
Wie kan me helpen

515 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 22:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ga is terug met systemherstel naar te tijd voordat je deze meldingen kreeg er is waarschijn door een of andere oorzaak een verkeerde afbreek plaats gevonden met updat.
Zelf ook een keer gehad ik heb toen hetzelfde gedaan en de fout was verdwenen.
Valerius

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 22:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit heb ik al zo vaak geprobeert ook met mijn vraag over het verwijderen van YAHOO messenger NIETS helpt. Ik blijf die fout melding krijgen!!

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 22:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

@queen1976

Net als bij jou lopen bij mij ook de frustraties hoog op. Linken maken? Het lukt me op deze vernieuwde Kassa versie nog steeds niet!!
Google intikken: windows update code 52D - 2e hit.

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 23:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry Kiran
Maar wat heeft dat met MIJN probleem te maken ?

ve
door verwijderd - Nov 6, 2009 om 00:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer het eens met handmatig downloaden:
1. download voor code 52d
2. Oplossing voor code 643

ve
door verwijderd - Nov 6, 2009 om 00:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien wel handig om even te vermelden om welke bestanden dit gaat en ook welke Windows versie je gebruikt!

Bij code 52D kom ik dit wél tegen:
KB973636: Beveiligingsupdate voor Microsoft Works 8
Dit is dezelfde als Birdies, maar dan de Nederlandse versie.

Maar nu is de vraag: gebruik je ook Microsoft Works 8.

En om welk bestand gaat die code 643?

ve
door verwijderd - Nov 6, 2009 om 00:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik wil gewoon weten of en HOE ik windows UPDATE opnieuw moet instaleren omdat ik meerdere MISLUKTE instalatie's ben tegen gekomen. En als ik mijn PC terug breng naar EERDERE datum kan ik die updates OOK niet OPNIEUW installeren !!

ve
door verwijderd - Nov 6, 2009 om 00:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer anders dit eens: Microsoft Update solution center

ve
door verwijderd - Nov 6, 2009 om 01:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

queen1976 schreef op donderdag 5 nov 2009, 23:46: Sorry Kiran
Maar wat heeft dat met MIJN probleem te maken ?

Dat heeft niets met jouw probleem te maken! Wilde er alleen mee aangeven dat ik het vervelend vind dat ik niet een direkte link kan doorgeven. Vandaar de verwijzing naar de hit op Google.

Begrijp jouw ellende heel goed, en ook dat je de pest in hebt, gezien het rooie handje. Na 3000 vragen van antwoord te hebben voorzien stuit ik nu zelf ook op een probleem. Maar ach, wat maakt het uit? Als de jouwe maar opgelost wordt.
Hoop voor je dat het allemaal weer goed komt met je pc. Maar met een beetje wederzijds begrip is 't allemaal toch een tikkie aardiger.

ve
door verwijderd - Nov 6, 2009 om 01:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kiran

Sorry ! Maar ik begin er behoorlijk van te balen ( inderdaad)
Ik ben zelfs instaat om mijn windows versie ( windows vista home premium) terug te brengen tot op het moment dat ik de pc voor het eerst opende !
Maar ja dan is MIJN volgende vraag HOE doe ik dat !

En ALS ik dat doe welke programma's MOET ik dan opnieuw instaleren ?

nogmaals MIJN oprechte excusses voor me reactie op jou antwoord. Maar ik ben ten einde raad. YAHOO werkt niet meer ( is nog tot daar aan toe)
Maar de beveiliging die windows bied wordt OOK niet meer GOED geinstalleerd.
Ik weet het niet meer. Geloof me ik ben geen LEEK om pc en internet gebied maar hier weet ik niet meer wat ik moet doen.

Hoe kan ik WINDOWS vista home PREMIUM terug brengen tot op het moment dat ik de pc NA aanschaf voor het eerst OPENDE!!

ve
door verwijderd - Nov 6, 2009 om 10:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Kiran,

Je probleem is denk ik toch eenvoudig op te lossen:
Klik de URL aan van de link die je wilt maken. Klik op kopiëren.
Ga naar dit beantwoordvenster. Typ de naam die je voor je link wilt gebruiken.
Maak deze naam 'blauw'. Klik op de schakel boven het antwoordvenster. Er verschijnt een url-venster. Klik hierin rechtermuisknop en kies 'plakken'.
En klaar is Kiran. Hoop dat het een beetje duidelijk is.
Met vr.gr., edrick3

ve
door verwijderd - Nov 6, 2009 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dirck en ik hebben je tips gegeven, maar je wilt dit blijkbaar niet proberen. Die problemen v.d. updates zijn daarmee wel op te lossen.

En hoe je de p.c. terug brengt naar fabrieksinstellingen, hangt af van het merk/model p.c. die je hebt. Je bent dan wel alles kwijt, wat je er daarna hebt opgezet. Bestanden e.d. kun je natuurlijk wel eerst op een usb stick of externe harde schijf zetten.
Alle programma's moeten wel opnieuw geïnstalleerd worden.

ve
door verwijderd - Nov 6, 2009 om 15:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb dit probleem ook gehad........je kunt naar microsoft bellen..........zie hun site.....zitten op schiphol rijk....je legt t probleem uit en zei vertellen dan wat je moet doen......zorg wel dat je computer aanstaat.....en volg de aanwijzigingen die je krijgt van hun.......succes .en dan bellen zeo je teug

ve
door verwijderd - Nov 6, 2009 om 16:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

@queen1976

Excuus: Zand erover. Ik weet dat je al sinds 1/11 met de nodige problemen opgezadeld zit! Verbaas me nog dat je het kreng nog niet het raam hebt uitgekeild! Nou ja, beetje straf .... :) maar snap je pissigheid. Zou toch nog eens in de andere antwoorden duiken voordat je je pc gaat plukken. Succes!

@edrick3

Duimpje. En bedankt! Heb getest op Discussie Test topic. En zo te zien gaat het wel goed komen.