Ma
door Marcel Van Malderen May 20, 2021 om 13:52
Computers & telefonie

Heb bestelling geplaatst op 10Mei met referentienummerC1E10AG0QD0001G2 maar heb nog niets ontvangen op naam Van Malderen Marcel

Was iets dat je afspelen van smaphone naar TV

1559 10 Rapporteer

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - May 20, 2021 om 13:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En moet dat uit China komen?

Ma
door Marcel Van Malderen May 20, 2021 om 13:59
2 Antwoorden / 1 Vragen

Zou kunnen weet het niet

heremietkreeft
door heremietkreeft May 21, 2021 om 08:16
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Hoe dan ook, toch ook maar weer dit:

Ik kan hier als vrijwillige vraagbeantwoorder niets anders mee dan ook u wijzen op de veelheid van waarschuwende info die er al is m.b.t. het nagaan van betrouwbaarheid van webwinkels, bestellen in het buitenland of van goederen die uit het verre buitenland komen, dropshippers etc.

Zo u tot de mening zou komen dat u wordt opgelicht, doe dan aangifte bij de politie (u komt dan wel op een stapel denk ik), doe melding bij de ACM
www.consuwijzer.nl  Het nagaan of de webwinkel een erkend keurmerk met ook geschillenregeling heeft is hierbij van groot belang.

Zie verder o.a.
https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu  ; https://www.thuiswinkel.org/consumenten/veilig-online-shoppen/betrouwbare-webshophttps://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen- : deze: https://www.consumentenbond.nl/online-kopen en https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/dropshipping-hoe-werkt-dat

Bestellen in China: let op de valkuilen | PlusOnline

en toch ook de opmerking dat dit de zoveelste keer is dat een vraag als deze resp. een klacht als deze wordt gesteld en dan ook steeds de antwoorden niet (veel)anders zullen zijn.

U kunt ook nog en melding doen bij www.klachtenkompas.nl van de Consumentenbond

tijger1
door tijger1 May 21, 2021 om 10:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zeg vrijwilliger, waarom staan al die linken onder mijn reactie?

Ma
door Marcel Van Malderen - May 20, 2021 om 13:57
2 Antwoorden / 1 Vragen

had te maken met verbinding tussen smartphone en afspelen op TV

Ma
door Marcel Van Malderen - May 20, 2021 om 14:01
2 Antwoorden / 1 Vragen

Zou kunnen weet het niet

me
door mein33 - May 20, 2021 om 14:03
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Vraag het aan de webshop waar u dit heeft besteld, zij zouden u nader tekst en uitleg moeten (kunnen) geven over het wel en wee rond uw bestelling.

Echter,  vaak is geduld een schone zaak in deze, want het verzender zal niet vlak naast uw deur wonen, maar ergens in verweggistan of zo iets.

ne
door neodutchio - May 20, 2021 om 14:08
5167 Antwoorden / 12 Vragen

Aan een referentienummer kan niemand hier zien waar u wat gekocht hebt. Wat uw doel is is ook niet bekend. Wellicht helpt het om een hele vraag te stellen met alle benodigde informatie.

jantje7
door jantje7 - May 20, 2021 om 14:15
1459 Antwoorden / 23 Vragen

Dit referentie nummer is nooi verstuurd.

Donuts
door Donuts - May 20, 2021 om 14:26
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Sorry hoor, maar hier kan niemand wat mee. Formuleer je vraag duidelijk en geef voldoende informatie.

gerbera
door gerbera - May 20, 2021 om 16:16
7374 Antwoorden / 14 Vragen

Kan wel kloppen, wij, forumleden, nemen geen bestellingen aan en versturen niets ongeacht het referentienummer.
Dus dit bericht maar ff sturen naar het adres waar u uw bestelling heeft geplaatst.

diumenge
door diumenge - May 20, 2021 om 17:06
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ha Marcel, had die bestelling iets te maken met de verbinding tussen smartphone en afspelen op TV?

Donuts
door Donuts May 20, 2021 om 18:29
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Hoe weet u dat? Bent u de nalatige leverancier soms?:-)))

diumenge
door diumenge May 20, 2021 om 18:58
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Klopt ja, haha ;-)

aurora1
door aurora1 May 21, 2021 om 01:43
15645 Antwoorden / 6 Vragen

O, weten we dat ook weer. Iets om te onthouden...