sl
door slingshot Jan 20, 2009 om 10:14
Computers & telefonie

HTC PDA gesloopt door reparateur (eurotwice)

Eurotwice, de reparateur van HTC heeft mijn PDA gesloopt.
Toen ik hem opstuurde ter reparatie was het toestel in prima staat, alleen de rode toets om de telefoon op te hangen was stuk, maar ophangen kon gewoon wel via het scherm. Daarvoor heb ik hem opgestuurd ter reparatie.

Gisteren heb ik de telefoon terug gekregen omdat eurotwice hem niet onder garantie wil repareren vanwege illegale software (ik heb mijn eigen rom op de pda geplaatst).
Dat is gewoon een smoes, mijn hele toestel is door eurotwice kapot gemaakt:
- Het toestel is aan de ene kant gescheurd
- Het toestel is aan de andere kant ontzet (het lijkt wel of er een schroevendraaier in is gezet)
- Er verschijnt niets meer op het beeld, waardoor ik het toestel helemaal niet meer kan gebruiken
- De stickers aan de binnenzijde zijn los geweest en op nieuw (scheef) geplakt
- Bij het openen van de achterzijde om mijn SIM kaart te plaatsen viel spontaan een schroef uit het toestel

HTC gebeld en die zegt het heel vervelend te vinden, maar ik moet het verder wel met Eurotwice opnemen.

Wie heeft advies wat te doen?

896 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 20, 2009 om 10:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je zegt dat HTC je meteen doorverwijst.
Dat mogen ze alleen doen als jij zelf de overeenkomst om te repareren met eurotwice bent aangegaan.
Als je je apparaat bij HTC gekocht hebt en daar ter reparatie afgegeven, en zij hebben dat naar eigen inzicht ondergebracht bij eurotwice, dan moet je gewoon bij HTC klagen en hen het laten oplossen.

ve
door verwijderd - Jan 20, 2009 om 10:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

ALs je naar de site van qtek / htc gaat wordt je uiteindelijk door verwezen naar de site van eurotwice om het toestel ter reparatie aan te bieden

ve
door verwijderd - Mar 8, 2009 om 11:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

het is echt ongelofelijk wat er gebeurt bij eurotwice!
mijn telefoon komen ze dinsdag ophalen maar ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan
ik denk dat ik van te voren maar is foto's maak van mijn toestel, want stel dat ze er iets aan doen wat ikzelf niet heb gedaan, dan heb ik bewijs
Gr. Maikel

ve
door verwijderd - Nov 20, 2009 om 13:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hier ook problemen met HTC/Euro-Twice. Inmiddels al 3 keer mijn HTC Diamond moeten opsturen en ik zit nog steeds met een telefoon die niet naar behoren werkt. De laatste keer was zelfs een omruil voor een nieuwe zonder batterij, stylus, etc. Toch presteren ze het om mij een niet deugend toestel te leveren.

Nu willen ze weer dat ik het op eigen kosten ga opsturen (thuis een dag zitten wachten heb ik slechte ervaringen mee en kost ook geld). Vandaag hadden ze wel een pick-up ingeroosterd, zonder dat af te spreken met mij. Ik ben dan ook niet thuis en ben benieuwd of ze ook langs gekomen zijn. Eerder al een dag zitten wachten van 8u tot 17u om er later achter te komen dat er om 18:30u iemand voor mijn deur heeft gestaan. Verder zijn me al 2 batterijen beloofd voor het ongemak, maar ik heb nog niets gezien.

Ik ga niet weer akkoord met zoiets, want het is hun fout dat ik nog steeds geen goed werkende Diamond heb. De eerste 2 keer was nog geen probleem, maar nu heb ik het wel gehad met de slechte service van HTC en Euro-Twice die niets goed heeft uitgevoerd tot nu toe.

Iemand nog een advies om meer druk te zetten?