sl
door slack Nov 15, 2019 om 20:55
Computers & telefonie

IPhone 8 reservekopie

De reservekopie van whatsapp blijft draaien en is op geen enkele manier te onderbreken. Harde en zachte resetten niets helpt. Kan hem natuurlijk wel verwijderen maar ben dan ook de geschiedenis kwijt. Heb whatsapp al verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd maar ook dit helpt niet. Heeft iemand een oplossing

1012 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Nov 15, 2019 om 21:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen
10

Toets het probleem op Google in en daar staat bij heel veel storingen wat je moet of kunt doen.

sl
door slack Nov 15, 2019 om 21:36
7 Antwoorden / 17 Vragen

Heb al veel oplossing op Google gelezen en geprobeerd. Lukt gewoon niet.

tijger1
door tijger1 - Nov 15, 2019 om 21:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Jammer, maar dan was mijn reactie toch niet echt een Topantwoord. :-))

Maar er zullen beslist reacties komen van leden die u kunnen helpen.

gerbera
door gerbera - Nov 15, 2019 om 22:14
7374 Antwoorden / 14 Vragen
1

Heeft u dit ook gelezen? Mogelijk staat hier de oplossing. Staat uw mobile data toevallig uitgeschakeld, kan ook het probleem zijn.

Topantwoord

ma
door malty - Nov 15, 2019 om 22:50
1112 Antwoorden / 1 Vragen
10

Is er voldoende vrije ruimte op iCloud en kunt u wel bij de instellingen in WhatsApp?
Wanneer u bij de instellingen kunt zet dan de Automatische reserve copy eens op Uit.
Dan whatsapp uit het geheugen verwijderen opnieuw opstarten.

sl
door slack Nov 18, 2019 om 13:07
7 Antwoorden / 17 Vragen

Gelukt bedankt

ma
door malty Nov 18, 2019 om 14:17
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Mooi, was het probleem te weinig vrije ruimte op iCloud?

gerbera
door gerbera - Nov 18, 2019 om 14:00
7374 Antwoorden / 14 Vragen
0

Mooi dat het is opgelost dit dankzij de tip van @malty

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer