J.
door J. Phine Jan 30, 2016 om 16:51
Computers & telefonie

Klachtenafdeling Ziggo

Klopt het dat Ziggo geen afdeling klachten heeft? Waar moet ik zijn alvorens in de ellende van die andere klachten te komen die op jullie site staan. Graag advies.

1690 6 Rapporteer

simon55
door simon55 - Jan 30, 2016 om 16:58
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ik neem aan dat u Ziggo heeft bel te no 1200 gratis en hup sakee klaar is kees

La
door Lachebekje - Jan 30, 2016 om 17:00
9 Antwoorden / 1 Vragen

Beste J.Phine,

weet het niet zeker maar ik verwacht dat Ziggo wel een afdeling heeft die klachten afhandeld.
Het zal wel afgeschermd zijn. Ik heb geen idee wat u momenteel meemaakt in relatie tot Ziggo, maar de eerste stap is het invullen van het contactformulier waar u uw klacht kunt aangeven, zie https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/contact/klacht/

akkerdistel
door akkerdistel Jan 30, 2016 om 18:09
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Klik voor de aardigheid eens door naar het contactformulier en probeer dan eens aan te geven dat je 'n klacht hebt. Overigens dit nog afgezien van het feit dat contact opnemen met Ziggo sowieso niet geheel zinvol is.

Cookies
door Cookies - Jan 30, 2016 om 17:02
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je kunt het probleem ook hier neer zetten, misschien kunnen wij je helpen. Je kunt je problemen ook zetten op https://community.ziggo.nl/

reflecs
door reflecs - Jan 30, 2016 om 17:03
1859 Antwoorden / 4 Vragen

https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/contact/klacht/

Beetje flauw, maar als u zelf op uw titel had gegoogled had u het ook gevonden. Het is een van de eerste resultaten.

akkerdistel
door akkerdistel Jan 30, 2016 om 18:08
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Klik voor de aardigheid eens door naar het contactformulier en probeer dan eens aan te geven dat je 'n klacht hebt. Overigens dit nog afgezien van het feit dat contact opnemen met Ziggo sowieso niet geheel zinvol is.

reflecs
door reflecs Jan 30, 2016 om 20:00
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Ok, je moet wel een onderwerp kiezen, maar in Mijn vraag of opmerking kun je natuurlijk alles schrijven wat je kwijt wilt.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/contact/formulier/

Cookies
door Cookies - Jan 30, 2016 om 17:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Link stond er nu 3x dus de mijne maar verwijderd.

eclipse
door eclipse Jan 30, 2016 om 18:15
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@ Carola  staat wel kaal hoor zo zonder herhaling   :-)

eclipse
door eclipse Jan 30, 2016 om 18:15
1561 Antwoorden / 370 Vragen

.

eclipse
door eclipse - Jan 30, 2016 om 17:37
1561 Antwoorden / 370 Vragen

1200 gratis op uw  vaste telefoon.

tenormin
door tenormin Jan 30, 2016 om 18:08
16850 Antwoorden / 108 Vragen

't Is wel gratis, alleen zeg je er niet bij dat je lang kan wachten....Ik vorige week 40 minuten. Gratis of niet, het is wel vreselijk irritant.

eclipse
door eclipse Jan 30, 2016 om 18:14
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@ hoi tenormin, van de week nog  gebeld  ivm contract iets van 2  min.   tis maar net hoelaat je belt he net als de supermarkt  stille uurtjes heeft mja    Ts  had  zelf  ook even kunnen  googlen he :-)