Klachtenafdeling Ziggo
Klopt het dat Ziggo geen afdeling klachten heeft? Waar moet ik zijn alvorens in de ellende van die andere klachten te komen die op jullie site staan. Graag advies.
Beste J.Phine,
weet het niet zeker maar ik verwacht dat Ziggo wel een afdeling heeft die klachten afhandeld.
Het zal wel afgeschermd zijn. Ik heb geen idee wat u momenteel meemaakt in relatie tot Ziggo, maar de eerste stap is het invullen van het contactformulier waar u uw klacht kunt aangeven, zie https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/contact/klacht/
Klik voor de aardigheid eens door naar het contactformulier en probeer dan eens aan te geven dat je 'n klacht hebt. Overigens dit nog afgezien van het feit dat contact opnemen met Ziggo sowieso niet geheel zinvol is.
Je kunt het probleem ook hier neer zetten, misschien kunnen wij je helpen. Je kunt je problemen ook zetten op https://community.ziggo.nl/
https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/contact/klacht/
Beetje flauw, maar als u zelf op uw titel had gegoogled had u het ook gevonden. Het is een van de eerste resultaten.
Klik voor de aardigheid eens door naar het contactformulier en probeer dan eens aan te geven dat je 'n klacht hebt. Overigens dit nog afgezien van het feit dat contact opnemen met Ziggo sowieso niet geheel zinvol is.
Ok, je moet wel een onderwerp kiezen, maar in Mijn vraag of opmerking kun je natuurlijk alles schrijven wat je kwijt wilt.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/contact/formulier/
Link stond er nu 3x dus de mijne maar verwijderd.
@ Carola staat wel kaal hoor zo zonder herhaling :-)
.
1200 gratis op uw vaste telefoon.
't Is wel gratis, alleen zeg je er niet bij dat je lang kan wachten....Ik vorige week 40 minuten. Gratis of niet, het is wel vreselijk irritant.
@ hoi tenormin, van de week nog gebeld ivm contract iets van 2 min. tis maar net hoelaat je belt he net als de supermarkt stille uurtjes heeft mja Ts had zelf ook even kunnen googlen he :-)
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden
Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer
Koken op gas of inductie
Dear forum members,
A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible).
Intellectually I should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an
...
Lees meer
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer