fr
door frans1957 Jan 22, 2011 om 16:38
Computers & telefonie

KPN

Bij KPN sim-only abonnement afgesloten via internet.
E-mail met bedragen erop gekregen.
Bij levering overeenkomst mobiele telefoonaansluiting getekent.
Hier op staat:
KPN 2010 Bel - SMS, Actie 10T2 tot 24m k, 2 jaar

Wat is Actie 10T2 of waar kan ik dit op het internet vinden ?

Frans

828 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

elenay
door elenay - Jan 22, 2011 om 20:38
1031 Antwoorden / 142 Vragen
0




Frans, ik zou eerst even hier kijken en anders een mailtje sturen naar de klantenservice:

Klik hier voor meer informatie.

fr
door frans1957 - Jan 25, 2011 om 19:51
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Met de Klanten service contact opgenomen met de vraag voor de actiecode ,tevens de E-mail met mijn bestelling erbij gedaan.
Antwoord:
De actiecode 10T2 is een code waarmee het systeem kan zien om welk abonnement het gaat. Uit onze gegevens is gebleken dat u een korting ontvangt op het abonnement van €2,75 per maand.

Dit is besteld:
Omschrijving Aantal Maandelijks Eenmalig
------------------------------------------------------------------------------
Bel - SMS 155 Sim Only - 2 jaar 1 € 9,00 € 9,95

Dit is de getekende levering overeenkomst mobiele telefoonaansluiting
KPN 2010 Bel - SMS, Actie 10T2 tot 24m k, 2 jaar
Hier staan dus geen bedragen op en ook niet het getal 155
Geleverd door KPN een Bel - SMS Sim Only 100
Klacht ingedient
Antwoord KPN:
Geachte klant,

Uw abonnement is per 08-11 opgevoerd naar een KPN Bel en Sms 155 SO. met
de korting
U betaald nu per maand ?9,86 excl. per maand,24 maanden lang.

Nu mag ik maandelijks een bedrag € 11,75 betalen
Diverse keren al gebeld met KPN.
Met de vraag of ze willen kijken naar mijn bestelnummer.
Zodat ik geleverd krijg wat ik besteld heb met het juiste bedrag

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer