me
door menno1 Jun 14, 2011 om 15:30
Computers & telefonie

Laptop start niet

Beste mensen,

Bij het aanzetten van mijn laptop kreeg ik de melding dat ik bij een probleem f8 moest klikken,kreeg toen de melding,

hertstel gegevens verwijderen naar het systeem opstart menu gaan.

tweede zin,Doorgaan met het opnieuw opstarten van het
systeem.

wat nu? help mij. vr.gr menno

495 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

liefjes3
door liefjes3 - Jun 14, 2011 om 16:32
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

1 moet je zeker niet hebben dan gooit hij alles weg dus optie 2 doet hij niet moett je naar computerzaak als nog belangrijke dingen opstaan anders gewoon nieuwen windows er opzetten



sucses

freya
door freya - Jun 14, 2011 om 16:43
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0


Hallo menno1,

Schakel de laptop eens helemaal uit, neem de kabel van de adapter los en haal de accu uit de laptop. Druk een paar keer op de aan/uit schakelaar of laat de laptop een paar minuten zo liggen. Daarna accu terugplaatsen, adapter aansluiten en opnieuw opstarten.

En is er vóór de problemen begonnen iets bijzonders gebeurd met de laptop? Getracht iets nieuws (hardware/software) te installeren?

m.vr.gr. Freya

me
door menno1 - Jun 22, 2011 om 10:39
29 Antwoorden / 21 Vragen
0

Beste Fryea en Liefjes,

Eerst mijn oprechte exuus voor mijn verschrikkelijke late reactie,maar ben door onverwachte ziekte niet in staat geweest jullie te bedanken,ik heb mijn probleem voorgelegd aan iemand die mij thuis is wezen bezoeken en wat die heeft gedaan gaat echt boven mijn pet maar alles werkt weer.

jullie allebei erg bedankt,en hoop dat ik de volgende keer toch weer een beroep op jullie mag doen.

vr.gr. menno

freya
door freya - Jun 22, 2011 om 11:07
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=menno1 schreef op woensdag 22 jun 2011, 10:39]Beste Fryea en Liefjes,

Eerst mijn oprechte exuus voor mijn verschrikkelijke late reactie,maar ben door onverwachte ziekte niet in staat geweest jullie te bedanken,ik heb mijn probleem voorgelegd aan iemand die mij thuis is wezen bezoeken en wat die heeft gedaan gaat echt boven mijn pet maar alles werkt weer.

jullie allebei erg bedankt,en hoop dat ik de volgende keer toch weer een beroep op jullie mag doen.

vr.gr. menno
Ach, het belangrijkste is dat je 'probleem' opgelost is, toch?

Freya

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer