ze
door zeiler Dec 18, 2016 om 17:34
Computers & telefonie

Laptop Win 7 last update feb 16

wilde geen WIN10 krijgen dus auto updates gestopt in feb 2016. Nu pas denk ik er weer aan om te updaten  en doe nu Updates Zoeken, maar na 3 uur zoeken nog steeds bezig met zoeken.. Hoe kan ik nu weer veilig updates krijgen ???  Kan Mcrosoft niet voor 10 maanden  updates sturen??.. Ik wil zien dat er geen oude update tussen is die alsnog WIN10 installeert , maar nu krijg ik geen enkele update lijkt het

4708 8 Rapporteer

gerbera
door gerbera - Dec 18, 2016 om 22:08
7374 Antwoorden / 14 Vragen

Vreemd de laatste update was op 17 dec. Nog vreemder dat u de auto updates stopt en vervolgens geen melding krijgt dat er updates zijn. Tenzij u heeft gekozen voor "nooit naar updates zoeken" Ja en tussen febr. en heden zijn er aardig wat updates geweest dus kan het best wel ff duren. Zou maar gewoon naar updates laten zoeken en in die tussentijd maar wat anders gaan doen. Wat ook kan is de instelling zo te zetten dat er naar updates wordt gezocht maar u zelf bepaald welke u wilt installeren. In die tussentijd kunt u dan gewoon met de laptop blijven werken. Dit doet u bij instellingen.

Cookies
door Cookies - Dec 19, 2016 om 01:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zelfde probleem heb ik ook hier, net als veel anderen dit probleem ook hebben. Google maar eens op 'windows 7 blijft zoeken naar updates'. Ontelbare tips uitgeprobeerd, die volgens anderen het probleem op zouden lossen, maar niet dus.

Heb het opgegeven, gebruik Win7 toch alleen maar nog voor bepaalde programma's .

nancy du grand
door nancy du grand - Dec 19, 2016 om 12:34
16 Antwoorden / Vragen

Meld je aan bij nationaalcomputerforum.nl.  Daar zijn genoeg deskundigen die je kunnen helpen. Er is ook al veel over gepost.

ku
door kuyvje - Dec 19, 2016 om 12:37
3 Antwoorden / 1 Vragen

https://tweakers.net/downloads/39299/wsus-offline.html?nb=2016-12-02&u=0900

Kijk op deze pagina naar de opmerking van Nogne en voer deze uit.
Bij mij heeft dat gewerkt.

fp
door fpo - Dec 19, 2016 om 12:39
87 Antwoorden / 3 Vragen

Bij mij ook hetzelfde probleem geweest, maar dan met Windows 8.1. Eigenlijk maakt het helemaal niet uit welke - oudere - versie je hebt, ze hebben allemaal hetzelfde probleem als je overschakelt na een schoonmaak, of wat dan ook, want dan krijg je een schone installatie en ja, die heeft dan weer alle updates nodig.
Dagenlang uitgewisseld met de jongens van Microsoft, en uiteindelijk - gisteren nog - zelf ontdekt hoe al die updates binnengehaald kunnen worden, en dat is heel eenvoudig, maar tevens onverwacht --> gewoon de PC aan laten staan, totdat je op een gegeven moment ziet dat er updates zijn. Omdat er altijd een paar honderd (soms zelfs veel meer dan een paar honderd!!!) updates zijn, duurt het eindeloos lang voor die allemaal gevonden zijn. Vandaar dat je de PC aan moet laten staan en soms kan dat zelfs meer dan 24 uur duren. Ik vermoed sterk dat het dan bij iedereen zal gaan lukken, want in bijna alle gevallen mankeert de PC-installatie helemaal niets, zodoende zijn er geen onderdelen van Windows beschadigd, of zo. Dus geduld hebben mensen, het gaat lukken!

audb
door audb - Dec 19, 2016 om 12:52
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Even op google zoekken naar deze twee :

1.KB3050265 < Installeren en opnieuw opstarten
Daar na deze  KB3102810 < Installeren en opnieuw opstarten
Hierna zou het opgelost moeten zijn.

Met dank aan nsaneforums

zw
door zwaardvis - Dec 19, 2016 om 13:27
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Wat tot nu toe altijd gewerkt heeft op alle Win7 PC's zijn de instructies op deze pagina:
http://wu.krelay.de/en/

Install the following updates BEFORE letting Windows search for updates, to avoid this very search taking "forever".

D
ownload de correcte (32 of 64 bit) versies van KB3177467 en KB3172605.
Schakel autom.updaten UIT. Start evt. opnieuw op.
Klik de gedownloade updates in de genoemde volgorde aan en voer ze uit. De tweede pas als de eerste klaar is.
Ten slotte de PC opnieuw opstarten. Hierna zullen bij opnieuw zoeken naar updates alle overige updates binnen enkele minuten gevonden worden.

ze
door zeiler - Dec 19, 2016 om 15:18
19 Antwoorden / 21 Vragen

deze uitgebreide beschrijving heeft mij geholpen   http://www.gratissoftwaresite.nl/trage-windows-update-werkt-niet-weer-repareren-snelle-updates-windows-7-kb3172605
het kost mij nu ongeveer een 45 minuten om 36 gevonden updates te downloaden