sl
door slack Jun 21, 2012 om 12:09
Computers & telefonie

Printen numbers ipad

Ik heb sinds kort numbers op mijn ipad maar printen lukt maar niet. Kan iemand mij vertellen hoe te printen met mij ipad. Ik heb een draadloze hp 4700 serie printer. Bvd

937 6 Rapporteer

hereistom
door hereistom - Jun 21, 2012 om 13:24
741 Antwoorden / 1 Vragen

Kun je wel met andere Apps op je iPad printen en 'zie' je de printer wel op je iPad?

Hier kun je meer informatie vinden over de iPad; www.iPadforum.tk

sl
door slack - Jun 21, 2012 om 22:45
7 Antwoorden / 17 Vragen

Ik ben er al uit. Ik heb een app van hp gedownloadt en hiermee is het gelukt. Ook kun je de sheet naar je eigen emailadres sturen en vervolgens als excelbestand opslaan. Printen is dan eenvoudig. In iede geval bedankt voor het meedenken.

hereistom
door hereistom - Jun 21, 2012 om 22:47
741 Antwoorden / 1 Vragen

En is het al gelukt? Ik heb even voor je gekeken maar de HP Color Laserjet 4700 is al een oud model en ondersteund geen Airplay, dus kun je er ook niet draadloos op printen.
Als je wilt printen vanaf de iPad moet je een ePrint printer kopen die hebben wel Airplay en daarmee kun je dus wel overal vandaan printen.
Hier kun je de ePrint printers vinden.

jo
door jorisw - Jun 21, 2012 om 22:48
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Ondersteunt de printer AirPrint?

Zo niet, dan je ook het Numbers bestand in iCloud opslaan en dan via www.icloud.com openen op een pc en dan printen.

we
door webapp kassa - Jun 25, 2012 om 15:45
1 Antwoorden / 0 Vragen

Voor het printen van web pagina's vanaf een iPad of andere device kan men doen met het programma Airprint van Apple. Hierin kunnnen zowel usb als ip printers worden aangestuurd. Deze printers zijn dan aangesloten op de Airport Extreme of Airport Express. Je kunt dan bij het printen de gewenste printer kiezen. Soms zijn er applicaties op de iPad die een eigen printstuurprogramma's hebben, zoals te zien is op Mobiel kassasysteem. Hoe klantenbonnen geprint kunnen worden is te zien op de Demo iPad POS kassasysteem site.

hereistom
door hereistom - Jul 18, 2012 om 14:58
741 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=webapp kassa schreef op maandag 25 jun 2012, 15:45]Voor het printen van web pagina's vanaf een iPad of andere device kan men doen met het programma Airprint van Apple. Hierin kunnnen zowel usb als ip printers worden aangestuurd. Deze printers zijn dan aangesloten op de Airport Extreme of Airport Express. Je kunt dan bij het printen de gewenste printer kiezen. Soms zijn er applicaties op de iPad die een eigen printstuurprogramma's hebben, zoals te zien is op Mobiel kassasysteem. Hoe klantenbonnen geprint kunnen worden is te zien op de Demo iPad POS kassasysteem site.
Zijn wel dure Apps om te kunnen printen!
Dan kun je beter een HP ePrint kopen, daarmee kun je nog veel meer!

Meer informatie hierover kun je vinden op; www.iPadforum.tk