mijntjeb
door mijntjeb Dec 18, 2013 om 23:34
Computers & telefonie

Tabblad limie bereikt...

goede avond,

Ik krijg de melding tabblad limiet bereikt, op mijn tablet, dus ik kan geen nieuw tabblad openen tot dat ik er een sluit.
Heb een Asus 10 TF+Doc TF 300. Wie kan mij vertellen hoe ik dit moet doen, op de pc en laptop werkt dat goed.

groetjes
Mijntje

14762 11 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Dec 18, 2013 om 23:55
11562 Antwoorden / 51 Vragen

Rechtsboven aan op elk tab blad staat een kruisje. Dubbelkik met je vinger op dit kruisje. En het verdwijnt. En herhaal dat tot dat er nog maar 1 staat. Suc6.

mijntjeb
door mijntjeb - Dec 19, 2013 om 00:05
201 Antwoorden / 87 Vragen

Hoi Mahadma

Nee helaas, ik zie geen kruisje, ik heb een tablet android, heb al van alles geprobeerd!
Lastig, maar ik krijg het niet gevonden.
Maar badankt voor 't mee denken..

Groetjes
Mijntje

aurora1
door aurora1 - Dec 19, 2013 om 00:47
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees eens klik hier even scrollen naar iets boven het midden van de pagina bij 8 oktober.

ha
door hanneke - Dec 20, 2013 om 10:52
321 Antwoorden / 1 Vragen

Over welk programma heeft u het precies? Gaat het om een internetbrowser? Zo ja, welke? Of gaat het bijvoorbeeld om Excel (of een variant daarop)?

edrick3
door edrick3 - Dec 20, 2013 om 10:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hanneke,

Even lezen: het gaat niet om een programma, maar om het niet kunnen openen van een nieuw tabblad omdat blijkbaar het maximum aantal tabbladen bereikt is.
De vraag is: hoe kun je een tabblad verwijderen/sluiten.

Met vr.gr.

ha
door hanneke - Dec 20, 2013 om 11:00
321 Antwoorden / 1 Vragen

Zo onzinnig is die vraag niet hoor. De Transformer-tablet op zich heeft namelijk geen tabbladen. (Als er te veel programma's tegelijk open staan worden degenen die het langst ongebruikt openstaan door het Android-besturingssysteem automatisch gesloten - in tegenstelling tot bijvoorbeeld in Windows.)
Maar sommige programma's die men op de tablet gebruikt hebben wel tabbladen. De meest voorkomende programma's die met tabbladen werken zijn de browsers en Excel.
Vandaar mijn vraag.

edrick3
door edrick3 - Dec 20, 2013 om 12:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hanneke,

OK! Overhaast gereageerd.

Met vr.gr.

mijntjeb
door mijntjeb - Dec 20, 2013 om 14:51
201 Antwoorden / 87 Vragen

Goede middag,

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb firefox geinstalleerd, en nu werkt het perfect.

Groetjes,
Mijntje

edrick3
door edrick3 - Dec 20, 2013 om 15:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mijntjeb,

Mooi dat het is opgelost.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

mijntjeb
door mijntjeb - Dec 20, 2013 om 17:34
201 Antwoorden / 87 Vragen

Hoi Edrick,

Graag gedaan.
Fijn weekend

Groetjes,
Mijntje

wi
door wilma54 - Feb 24, 2014 om 17:30
1 Antwoorden / 0 Vragen

hallo
ik had hetzelfde en was behoorlijk pist, zo van dit ding kan ik wel weggooien.
maar het bleek heel simpel te zijn.
ga naar......... instellingen en herstel de standaard instelling

op de 1 of andere manier heb je de instelling van google veranderd zodat het kruisje niet meer zichtbaar is, dus je ook niets kunt weg klikken

s6