ka
door kasseur Jan 12, 2007 om 17:14
Computers & telefonie

Telefonie @home.

Weet iemand hoelang ik @home de gelegenheid moet geven om mijn telefoonaansluiting werkende te krijgen?ik wacht al vanaf 20-12-2006 op een goede aansluiting en krijg alleen te horen u moet geduld hebben.

304 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 12, 2007 om 22:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wanneer zou u aangesloten moeten zijn? Is het op 20-12 aangevraagd of was de leverdatum 20-12-06?

Indien 1): Levertijd is standaard 1 maand.

Indien 2): Helpdesk bellen. Mocht dat geen soelaas bieden, schriftelijk klagen een een redelijke deadline stellen (redelijk is geen twee dagen, maar eerder twee tot vier weken). Daarna contract eenzijdig ontbinden en overstappen naar een ander.

Laat u wel goed voorlichten over eventueel nummerbehoud. Dat is een vrij lastige en complexe zaak in dit soort gevallen.

ve
door verwijderd - Jan 13, 2007 om 11:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag kasseur,

In principe 30 dagen. Daarna kun je bij hen schriftelijk een finale datum aangeven (datum noemen). Gebruikelijk is in dit verband ongeveer 15 werkdagen. Schrijf in die brief ook dat je de overeenkomst als ontbonden beschouwt als zij die uiterste datum niet halen. Hopelijk is zo'n brief niet nodig, maar als het wél nodig is verstuur die brief dan aangetekend en met bewijs van ontvangst.

Sukses, groeten, Read.

ve
door verwijderd - Jan 13, 2007 om 15:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Read,

dank voor uw reactie maar opzeggen kan dat kosteloos ?er staat n.l. dat het instalatiepakket gratis is als je klant blijft maar als je annuleerd moet je dan toch het dure pakket betalen.

mijn aansluiting zou op 20-12-2006 gegarandeerd werken maar tot op heden nog niet. mailen brief  en bellen helpt niet,. we werken eraan wordt gezegd.

ve
door verwijderd - Jan 13, 2007 om 15:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo,

op 20-12-2006 zou ik gegarandeerd kunnen bellen zoals het hoort is mij beloofd mondeling en schriftelijk via kaartje bij instalatiepakket.

ve
door verwijderd - Jan 19, 2007 om 23:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb ook @home telefonie, en het werkt naar volle tevredenheid. Ik heb het echter zelf geinstalleerd, dit was een stuk goedkoper dan via hen een monteur laten komen. Ik weet niet, of U het zelf zou moeten doen, of dat zij alles voor U aansluiten.