ka
door kasseur Jan 12, 2007 om 17:14
Computers & telefonie

Telefonie @home.

Weet iemand hoelang ik @home de gelegenheid moet geven om mijn telefoonaansluiting werkende te krijgen?ik wacht al vanaf 20-12-2006 op een goede aansluiting en krijg alleen te horen u moet geduld hebben.


 


 

304 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jan 12, 2007 om 22:19
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wanneer zou u aangesloten moeten zijn? Is het op 20-12 aangevraagd of was de leverdatum 20-12-06?

Indien 1): Levertijd is standaard 1 maand.

Indien 2): Helpdesk bellen. Mocht dat geen soelaas bieden, schriftelijk klagen een een redelijke deadline stellen (redelijk is geen twee dagen, maar eerder twee tot vier weken). Daarna contract eenzijdig ontbinden en overstappen naar een ander.

Laat u wel goed voorlichten over eventueel nummerbehoud. Dat is een vrij lastige en complexe zaak in dit soort gevallen.



ve
door verwijderd - Jan 13, 2007 om 11:33
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag kasseur,


In principe 30 dagen. Daarna kun je bij hen schriftelijk een finale datum aangeven (datum noemen). Gebruikelijk is in dit verband ongeveer 15 werkdagen. Schrijf in die brief ook dat je de overeenkomst als ontbonden beschouwt als zij die uiterste datum niet halen. Hopelijk is zo'n brief niet nodig, maar als het wél nodig is verstuur die brief dan aangetekend en met bewijs van ontvangst.


Sukses, groeten, Read.

ve
door verwijderd - Jan 13, 2007 om 15:38
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Read,


dank voor uw reactie maar opzeggen kan dat kosteloos ?er staat n.l. dat het instalatiepakket gratis is als je klant blijft maar als je annuleerd moet je dan toch het dure pakket betalen.


mijn aansluiting zou op 20-12-2006 gegarandeerd werken maar tot op heden nog niet. mailen brief  en bellen helpt niet,. we werken eraan wordt gezegd.


 

ve
door verwijderd - Jan 13, 2007 om 15:41
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

hallo,


op 20-12-2006 zou ik gegarandeerd kunnen bellen zoals het hoort is mij beloofd mondeling en schriftelijk via kaartje bij instalatiepakket.

ve
door verwijderd - Jan 19, 2007 om 23:18
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

ik heb ook @home telefonie, en het werkt naar volle tevredenheid. Ik heb het echter zelf geinstalleerd, dit was een stuk goedkoper dan via hen een monteur laten komen. Ik weet niet, of U het zelf zou moeten doen, of dat zij alles voor U aansluiten.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

vandaorchidee
vandaorchidee - May 8, 2024 om 07:50
Winkels & webshops

FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR

Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.

Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .

Waarom doet de Vomar hier niets mee ? Lees meer

d_
d_dejong - May 10, 2024 om 14:38
Geldzaken & recht

Inning extra bedrag boven op contributie (voetbalvereniging)

Onlangs is er gemeld dat de energiekosten van onze club hoger zijn uitgevallen dan verwacht. Als gevolg hiervan is er naar alle leden een extra rekening gestuurd, bovenop de reguliere contributie, om deze kosten te dekken. Daarnaast is er gedreigd met een spelersblokkade indien deze extra kosten niet worden voldaan. Aan het begin van het seizoen ben ik akkoord gegaan met een verhoging van de cont ... Lees meer

Ida b
Ida b - May 10, 2024 om 12:19
Huishouden & energie

Rolluik

Wij hebben een order geplaatst voor rolluiken aan de voor en achterkant van onze woning. Nu is het bedrijf die we de opdracht hebben gegeven( we hebben ook een handtekening op de overeenkomst geplaatst )failliet gegaan, maar ze proberen een doorstart te maken ( e e a was begin maart) maar we horen niets meer en kunnen met geen mogelijkheid contact opnemen met het bedrijf. Kunnen we nu gewoon een a ... Lees meer