Telefonie werkt niet meer na opzegging
Na het opzeggen van mijn contract bij Online.nl werkt mijn telefoon niet meer.
Contract loopt nog tot 24-8-2018
Ik heb gebeld met Online en zij hebben het bij een 3e partij neergelegd en kunnen hier verder niets aan doen.
Ondertussen zit ik wel zonder telefoon, ook kunnen ze niet zeggen wie de 3e partij is en hoelang dit gaat duren.
Ben jaren klant geweest bij Online en overgestapt naar Ziggo omdat mijn televisie al via Ziggo loopt.
Ik vind dit niet acceptabel
Topantwoord
Misschien kunt u de telefoon eerder bij Ziggo laten ingaan. Lijkt me het meest verstandig.
Heb reeds een tijdelijk nummer gekregen van Ziggo.
Deze vraag heb ik ook aan Online gesteld maar dit doen ze niet voordat de contractperiode is afgelopen.
Toen ik mijn abonnement bij KPN opzegde ivm een verhuizing, werd het ook, foutief, per omgaande afgesloten, terwijl ik juist, om te voorkomen dat ik zonder zou zitten, pas een week voor de verhuizing met een maand opzegtermijn had opgezegd.
En alleen omdat ik een heleboel drukte had gemaakt, werd het na een dag of drie hersteld.
Normaal staat voor een herstel rustig 14 dagen gepland.
Waarschijnlijk heeft u meer succes als u op een andere wijze contact maakt, bellen levert vaak niets op.
https://www.online.nl/klantenservice/contact/
Heb net via het klantportaal dezefde klacht ingediend, ben benieuwd of men hier snel op reageerd
Ja, dat hoop ik ook voor u want dit is inderdaad niet acceptabel. Mooi dat u in elk geval een tijdelijk nummer van Ziggo hebt gekregen.
Hallo Geklu ,
Kan het zijn dat ik een tijd geen gebruk kan maken van telefonie , internet of televisie na de overstap ?
Bij de overstap spreekt u af wanneer uw nieuwe aanbieder begint met het leveren van de diensten. Dit zodat u geen dag zonder telefonie, internet of televisie zit. Bent u al overgestapt? En ontvangt u geen diensten, ondanks dat u de goede datum hebt afgesproken ? Dan moet uw nieuwe aanbieder dit probleem oplossen
Voor verder informatie klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/problemen-overstappen-naar-andere-telecomaanbieder
Beste Marita5,
Ik laat de abonnomenten van Online en Ziggo 1 maand langs elkaar lopen om deze problemen juist te voorkomen.
Mijn telefonie diend tot 24-8-2018 te functioneren bij Online pas daarna bij Ziggo.
Marita5, wat heeft ziggo fout gedaan volgens u?
@marnix1 , niks , ik kon niet weten dat Ts Online en Ziggo naast elkaar liet lopen .
@geclu ,
Plaats uw klacht op FB , daar reageert de webcare , ( onder de foto in het midden )
https://www.facebook.com/onlinepuntnl
Heb ik inmiddels gedaan
Heb reeds een tijdelijk nummer gekregen van Ziggo.
Probleem toch opgelost?
Of bedoel je dat je je telefoonnumer kwijt bent, het nummerbehoud gaat nu niet door?
Telefoonnummer moet einde contract 24-8-2018 worden overgenomen door Ziggo.
Telefoon via Online tot einde contract werkt nu al niet meer.
Mederwerker van Online heeft zeker op het verkeerde knopje gedrukt.
Je moet je dus 3,5 week behelpen met het tijdelijke nummer.
Had je onbeperkt bellen in Nederland, dan zul je €10 terug moeten krijgen,
Deze zou ik idd kunnen gebruiken maar dan dien ik weer zoveel mensen te informeren over het tijdelijk nummer is geen optie voor me.
Soms moet je je aanpassen. Niet alles loopt altijd zoals je in gedachten had.
M.i. is het nogal logisch dat na opzegging iets niet meet wordt geleverd of zoals bij u uw telefoon niet meer werekt. U zult zich toch tot Ziggo, uw nieuwe provider moeten wenden.
Toch raar als mijn contract via Online nog loopt tot 24-8-2018
Klopt hoor @geklu.
Online had tot 24-8-2018 de telefoon moeten laten werken maar telefonisch gaat er wel eens wat fout.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden
Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer
Koken op gas of inductie
Dear forum members,
A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible).
Intellectually I should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an
...
Lees meer
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer