terryslach
door terryslach Jan 3, 2012 om 11:00
Computers & telefonie

Telfort betaald niet uit

Na in december te zijn overgestapt naar een andere provider wat prima verlopen is en deze provider ook mijn contract bij telfort te hebben opgezegd ontvang ik nog een een afrekening waarop staat dat we nog een bedrag tegoed hebben van 12.58 maar nu komt het deze betalen ze niet terug moeten wij eens doen is gelijk je internet afgesloten
Staat wel mooi op de site van telfort werkt in je voordeel maar moet natuurlijk zijn in je nadeel

611 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

pino123
door pino123 - Jan 3, 2012 om 11:12
2763 Antwoorden / 14 Vragen
0

Meestal duurt dat een dag of 30. Even geduld dus.

terryslach
door terryslach - Jan 3, 2012 om 11:52
52 Antwoorden / 10 Vragen
0

nee klopt niet staat als datum 28 december 2011 leef nu volgens mij in januari 2012

tdehond
door tdehond - Jan 3, 2012 om 12:31
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Het is een oefening van geduld bij Telfort maar uiteindelijk werd na een aantal maanden toch het bedrag wat ik nog te goed scheen te hebben geretourneerd.

pino123
door pino123 - Jan 3, 2012 om 13:07
2763 Antwoorden / 14 Vragen
0

[quote=terryslach schreef op dinsdag 3 jan 2012, 11:52]nee klopt niet staat als datum 28 december 2011 leef nu volgens mij in januari 2012

Tja.. Dat lees ik nu, het is handig om dat soort informatie er even bij te vermelden. Dus op 28 december krijg je een rekening waar het tegoed op staat. Nu dan kan je zeker tot 28-01-2012 op je geld wachten, ze nemen er rustig een maand de tijd voor (vanaf 28-12). Even wachten dus.

Heb je trouwens al contact opgenomen met de klantenservice, wat hierbij de normale termijnen zijn?

terryslach
door terryslach - Jan 3, 2012 om 13:12
52 Antwoorden / 10 Vragen
0

[quote=pino123 schreef op dinsdag 3 jan 2012, 13:07][quote=terryslach schreef op dinsdag 3 jan 2012, 11:52]nee klopt niet staat als datum 28 december 2011 leef nu volgens mij in januari 2012

Tja.. Dat lees ik nu, het is handig om dat soort informatie er even bij te vermelden. Dus op 28 december krijg je een rekening waar het tegoed op staat. Nu dan kan je zeker tot 28-01-2012 op je geld wachten, ze nemen er rustig een maand de tijd voor (vanaf 28-12). Even wachten dus.

Heb je trouwens al contact opgenomen met de klantenservice, wat hierbij de normale termijnen zijn?
ja ze moeten het alleen even uitzoeken de welbekende smoes maar betaal jij maar eens te laat ben je er gelijk uit en krijg je een dubbele rekening

poltol
door poltol - Jan 3, 2012 om 14:45
3885 Antwoorden / 22 Vragen
0

[quote=terryslach schreef op dinsdag 3 jan 2012, 11:52]nee klopt niet staat als datum 28 december 2011 leef nu volgens mij in januari 2012

Nou, nou het is 3 jan. 2012.
Natuurlijk zijn het bij Telfort geen vlotte betalers maar om nu zo uit te halen.
De inkt van de brief is amper droog.
En nu al opwinding over geld wat u nog moet krijgen in de toekomst.

Heeft u dan helemaal geen geduld?

Plezierige wachttijd gewenst, poltol
[die er wel oprekend dat u ons op de hoogte houdt, en dus ook vlot meld als u uw geld heeft gekregen.]

terryslach
door terryslach - Jan 3, 2012 om 14:51
52 Antwoorden / 10 Vragen
0

[quote=poltol schreef op dinsdag 3 jan 2012, 14:45][quote=terryslach schreef op dinsdag 3 jan 2012, 11:52]nee klopt niet staat als datum 28 december 2011 leef nu volgens mij in januari 2012

Nou, nou het is 3 jan. 2012.
Natuurlijk zijn het bij Telfort geen vlotte betalers maar om nu zo uit te halen.
De inkt van de brief is amper droog.
En nu al opwinding over geld wat u nog moet krijgen in de toekomst.

Heeft u dan helemaal geen geduld?
nee klopt want telfort heeft ook geen geduld daar moert je ook op tijd betalen anders ben je gewoon je internet kwijt dus ook een bedrijf moet zich hieraan houden dus je hebt helemaal gelijk heb daar geen geduld voor

Plezierige wachttijd gewenst, poltol
[die er wel oprekend dat u ons op de hoogte houdt, en dus ook vlot meld als u uw geld heeft gekregen.]

telfortwbcr
door telfortwbcr - Jan 12, 2012 om 09:38
124 Antwoorden / 0 Vragen
0

Op 4 januari heb ik via Twitter laten weten dat het bedrag binnen 2 weken vanaf de factuurdatum op uw rekening wordt gestort. Het bedrag is op 4-1-2012 aan u uitbetaald.

Laïla

terryslach
door terryslach - Jan 12, 2012 om 10:50
52 Antwoorden / 10 Vragen
0

klopt het bedrag is inmiddels bijgeboekt

eenigma
door eenigma - Jan 12, 2012 om 12:58
252 Antwoorden / 14 Vragen
0

Ach ja Telfort en terugbetalen dan moet je gewoon vasthoudend zijn en veel, heeeeeeel veel geduld hebben ;-) Medio augustus 2011 stapte ik over van KPN naar Telfort vast bellen, had al internet en mobiel van Telfort dus handig alles bij elkaar en een mooi goedkoop aanbod. Telfort zou de overstap probleemloos en zonder extra kosten voor mij regelen.

Kreeg echter op de eindafrekening van KPN een leuke bedrag als boete omdat ik me niet aan de opzegtermijn had gehouden.Ik bellen naar KPN denkend dat is een foutje..... Neeeeee zegt KPN dat is Telfort z'n schuld die moeten daar rekening mee houden en dat hebben ze niet gedaan. Oké dan Telfort bellen......... Neeeeeeee zegt Telfort dat had KPN nooit in rekening mogen brengen want wij hebben het contract over genomen dus ik weer bellen naar KPN.........Neee zegt KPN, het is echt de fout van Telfort en van ons krijgt u het echt, zeker weten niet terug. Inmiddels met lichte stoom uit de oren, weer bellen naar Telfort....... Neeeeee zegt Telfort echt heus niet hoor, u moet bij KPN zijn......

Enfin, ik roepen om de cheeeeeef en gesteld dat ik met Telfort de afspraak heb gemaakt dat zij voor een probleemloze en kosteloze overstap zouden zorgen en dat ik ze daar dus aan ging houden. Nou dan moest ik maar een kopietje van de nota op de post doen en dan zouden ze het wel crediteren, wat ik al verwachtte gebeurde, de brief met de nota kwam noooooit aan bij Telfort :-D

Niet voor 1 gat te vangen, vond ik na flink zoeken de mogelijkheid een klachtenformulier in te vullen op hun website (die is redelijk goed verstopt, ze hebben liever dat je voor duur tarief even belt maar ik had al zo een anderhalf uur verbeld met zowel KPN als Telfort dus daar had ik geen zin meer in) en een scan van de nota via linkjes van Tiny-Pic toegevoegd, konden ze niet meer zeggen dat ze geen kopie van de nota hadden ontvangen. Na nog eens een herinnering middels het klachten formulier krijg ik een respons.

Een aardige jongeman belt mij op, inmiddels is het medio september geworden, met excuses en beloofd een coulance betaling van 10 euro op de boete van KPN te crediteren vanwege de belkosten die ik had gemaakt en het ongerief. Ik wijs er nog eens nadrukkelijk op dat het bedrag op de nota van KPN ex 19% BTW is en dat ik natuurlijk inclusief heb betaald. Maar ik, hoefde me geen zorgen te maken de vriendelijke jongeman ging het allemaal goed regelen, fijn hoor ;-)

Je raad het al, de volgende nota wordt de boete van KPN ex BTW gecrediteerd op mijn maandrekening van betreffend contract en ik wacht rustig af of de rest misschien op mijn rekening wordt overgemaakt of anders op de volgende nota, die van oktober wordt gecrediteerd............ dus niet. In oktober en november ben ik erg ziek en heb er even geen puf voor maar in december besluit ik maar weer eens het klachtenformulier in te vullen.

Een aardige jongedame belt mij en beloofd dat het openstaande bedrag met de nota van januari 2012 verrekend zal gaan worden......... vol verwachting klopt mijn hartje LOL Zou het echt gaan lukken om in slechts 5 maanden de afspraken en beloftes na te komen en mij eindelijk het teveel betaalde plus de extra kosten te vergoeden?

We zullen zien ;-)

terryslach
door terryslach - Jan 12, 2012 om 13:02
52 Antwoorden / 10 Vragen
0

alle bedrijven zo als telfort kpn noem maar op denken nog steeds de klant is een nul daar moet verandering in komen wij zijn de koning en dat moeten ze maar eens beseffen wanner ze geen klant hebben staan ze voorin de rij om je binnen te halen
eenmaal binnen ben je gewoon een nummer zoor ze en dat moet afgelopen zijn

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

De
Dee010420 - May 14, 2024 om 23:12
Geldzaken & recht

Vreemde incasso paypal via riverty

Goedendag! Gisteren ontving ik een incasso mail via riverty back in flow , het ging om een vordering van paypal ivm negatief saldo van april 2021. Ik wist zelf niet eens dat ik een paypal account heb/had. Ik gebruik nooit paypal en kan dus ook met bijna 100% zekerheid zeggen dat ik in het verleden ook niets betaald / besteld heb met paypal en zeker niet een bedrag van bijna 200 euro!...
Ik he ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer

Ki
Kim92 - May 13, 2024 om 19:41
Vakantie & reizen
Misleid bij hotel boeking

Misleid bij hotel boeking

Vanavond wilde ik een hotel boeken op Ameland, één overnachting op 28 juni. Mij werd een prijs geboden van €116,50 (dit lijkt overigens een aanbieding te zijn omdat een prijs van €176,50 is doorgehaald). Als ik de boeking wil afronden is de totaal prijs ineens €191,50 geworden zonder dat wordt uitgelegd waar de verhoging van €75 vandaan komt. Kan dit zomaar? Dit is misleidend. 
Ver ... Lees meer