anita555
door anita555 Feb 27, 2024 om 16:19
Computers & telefonie

Wat moet ik doen als mijn email adres van AOL een bug heeft en niet opent op mijn telefoon?

Vandaag wilde ik een belangrijke email checken op mijn telefoon en krijg de melding dat de app van AOL een bug heeft. Ik heb de cash wel geleegd.
Moet ik het nu afwachten? Ik heb ook Outlook maar ik gebruik deze bijna nooit. Al mijn mails gaan naar mijn AOL emailadres.

1462 4 Rapporteer
Ja
door JannyBoe - Feb 27, 2024 om 16:22
520 Antwoorden / Vragen

U zou de app kunnen verwijderen en daarna opnieuw installeren.

anita555
door anita555 Feb 27, 2024 om 16:34
47 Antwoorden / 45 Vragen

Er staat dat de ontwikkelaars aan een oplossing werken. Heb de app verwijderd en daarna opnieuw geinstalleerd maar helpt niet.
Op mijn computer doet aol het gelukkig wel.

sira
door sira - Feb 27, 2024 om 17:59
2353 Antwoorden / 24 Vragen

Als ze aan een oplossing werken, dan maar gewoon even afwachten en 's avonds de mail op de computer bekijken.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Feb 27, 2024 om 18:29
2082 Antwoorden / Vragen

Mogelijk kunt u er ook via de browser bij, indien niet op de telefoon dan absoluut op een pc.

anita555
door anita555 Feb 27, 2024 om 19:31
47 Antwoorden / 45 Vragen

Gelukkig kan ik mijn mails wel op de computer zien op AOL
Ik hoop dat de bug door de ontwikkelaars snel ongedaan kan worden gemaakt, want je telefoon heb je altijd bij je natuurlijk zodat je snel de mail kan lezen i.p.v. wachten tot je thuis bent.

anita555
door anita555 Feb 28, 2024 om 00:13
47 Antwoorden / 45 Vragen

Ik zag net dat de AOL app het wel doet op mijn tablet. Dan ligt het dus aan de telefoon.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Feb 28, 2024 om 20:32
2082 Antwoorden / Vragen

Soms wil de installeren en herinstalleren wel eens werken.