edgarelsen
door edgarelsen Nov 16, 2012 om 19:03
Computers & telefonie

Whatsapp

ik heb whatsapp mijn geldig heid is verlopen
ik moet hem nu tegen betaling verlengen
maar je moet betalen met een creditcard maar die heb ik niet hoe los ik dit op ???

7189 26 Rapporteer

zwemmer
door zwemmer - Nov 16, 2012 om 19:28
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Ik heb hiernaar gegoogeld en gelezen dat men het vreemd vindt en dat het opladen mogelijk zou zijn met een prepaid-creditcard (wat voor mij ook nieuw is). Lees verder op Google : whatsapp opladen.

valerius-2
door valerius-2 - Nov 16, 2012 om 23:28
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Een kennis of familie lid vragen of zij dat voor u willen doen.Met u gegevens.

ui
door uiver - Nov 17, 2012 om 00:24
43 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op vrijdag 16 nov 2012, 23:28]Een kennis of familie lid vragen of zij dat voor u willen doen.Met u gegevens.

Ja, dan zal die creditcard betaling vast wel lukken.

diumenge
door diumenge - Nov 17, 2012 om 00:26
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=uiver schreef op zaterdag 17 nov 2012, 00:24][quote=valerius-2 schreef op vrijdag 16 nov 2012, 23:28]Een kennis of familie lid vragen of zij dat voor u willen doen.Met u gegevens.

Ja, dan zal die creditcard betaling vast wel lukken.Waarom zou dat niet werken?

az
door azzkickr002 - Nov 21, 2012 om 12:23
9 Antwoorden / 0 Vragen

Betalen voor Whatsapp??? NIET DOEN

App verwijderen en weer opnieuw installeren, ik gebruik al 3 jaar whatssapp en nog nooit voor betaald.

br
door brandewijn - Nov 21, 2012 om 12:27
85 Antwoorden / 34 Vragen

hallo
je kan een 3V card kopen dat is eenmalig 10euro voor de card
die kan je zelf opwaarderen en overal mee betalen het werkt hetzelfde als een credircard
google maar is het werk heel simpel
gr brandewijn

dokun
door dokun - Nov 21, 2012 om 12:28
152 Antwoorden / 0 Vragen

U kunt een prepaid credit card kopen of een prepaid credit card voucher. Die kunt u kopen vanaf €10 en opladen via internet of een tegoed kopen bij de Primera..

Ik gebruik zelf de 3V kaart via 3vcard.nl maar u kunt ook even op google zoeken naar "prepaid credit card" dan krijgt u meerdere aanbieders te zien die allemaal verschillende kosten berekenen.

qp
door qpc - Nov 21, 2012 om 12:49
203 Antwoorden / 0 Vragen

Lees wat azzkickr002 schrijft!!!!

WHATSAPP IS GRATIS, NIET BETALEN!!!!!!!!!!

at
door ati_1 - Nov 21, 2012 om 13:13
17 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=qpc schreef op woensdag 21 nov 2012, 12:49]Lees wat azzkickr002 schrijft!!!!

WHATSAPP IS GRATIS, NIET BETALEN!!!!!!!!!!

De hollandse mentaliteit, mensen het gaat maar om 80 cent...Waar moet Whatsapp zelf van leven, het hele systeeem onderhouden. Wel door anderen laten betalen en zelf er gratis gebruik van willen maken...parasieten...

Idd via iemand die wel een creditcard lukt het ook, is mijn ervaring.

macwouter
door macwouter - Nov 21, 2012 om 13:16
825 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=qpc schreef op woensdag 21 nov 2012, 12:49]Lees wat azzkickr002 schrijft!!!!

WHATSAPP IS GRATIS, NIET BETALEN!!!!!!!!!!.

Of toch NIET. Klik eens voor de aardigheid op een downloadlink en kijk wat het kost. Misschien toch zo,n 3v kaart?

qp
door qpc - Nov 21, 2012 om 13:26
203 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=ati schreef op woensdag 21 nov 2012, 13:13][quote=qpc schreef op woensdag 21 nov 2012, 12:49]Lees wat azzkickr002 schrijft!!!!

WHATSAPP IS GRATIS, NIET BETALEN!!!!!!!!!!

De hollandse mentaliteit, mensen het gaat maar om 80 cent...Waar moet Whatsapp zelf van leven, het hele systeeem onderhouden. Wel door anderen laten betalen en zelf er gratis gebruik van willen maken...parasieten...

Idd via iemand die wel een creditcard lukt het ook, is mijn ervaring.

Het wil er maar niet in bij je he?

WHATSAPP IS GRATIS!!!!

Zal ik MIJN bankrekening hier neerzetten? Kan je daar geld op storten voor iets wat niet van mij en ook nog eens gratis is.

qp
door qpc - Nov 21, 2012 om 13:29
203 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=macwouter schreef op woensdag 21 nov 2012, 13:16][quote=qpc schreef op woensdag 21 nov 2012, 12:49]Lees wat azzkickr002 schrijft!!!!

WHATSAPP IS GRATIS, NIET BETALEN!!!!!!!!!!.

Of toch NIET. Klik eens voor de aardigheid op een downloadlink en kijk wat het kost. Misschien toch zo,n 3v kaart?

http://www.whatsapp.com/

Dit is de officiële site, waar staat dat je voor WhatsApp moet betalen??????

Mensen, als jullie er geen verstand van hebben, REAGEER DAN NIET! Hiermee zetten jullie de vraagsteller op het verkeerde been en willen jullie hem of haar voor iets laten betalen dat gratis is!

macwouter
door macwouter - Nov 21, 2012 om 13:39
825 Antwoorden / 9 Vragen

Mijnheer of mevrouw qpc ik denk dat u in de war bent want op die site is het ook niet gratis. Het gebruik wel maar je moet hem eerst aanschaffen voor 0,99 euro. En niet zo mopperen.

mgirl
door mgirl - Nov 21, 2012 om 13:49
18 Antwoorden / 2 Vragen

@qpc
Het eerste jaar is gratis, daarna vragen ze om een bedrag van 0,99 dollarcent te betalen.
Als je ieder jaar een ander telefoonnummer neemt is het gratis. Volgens mij koppelen ze het aan je telefoonnummer.
Ik heb het dit jaar pas voor het eerst, dus zou ik je niet kunnen vertellen hoe het met meerdere jaren achtereen gaat.
Gewoon proberen dus.
@macwouter - 1ste aanschaf is gratis, na een jaar is het pas betalen.
@Edgarelse, misschien als je het verwijderd en weer opnieuw download dat het wel gaat, anders via creditkaart van anderen.

mgirl
door mgirl - Nov 21, 2012 om 13:54
18 Antwoorden / 2 Vragen

http://www.whatsappen.nl/blog/2012/09/18/de-kosten-van-whatsapp/

Linkje

audb
door audb - Nov 21, 2012 om 14:13
1668 Antwoorden / 5 Vragen

DING DONG Dit klopt dus voor geen millimeter op de gehele website http://www.whatsapp.com/ is er maar iets terug te vinden over betalen ook niet na een jaar

audb
door audb - Nov 21, 2012 om 14:16
1668 Antwoorden / 5 Vragen

http://www.whatsapp.com/faq/nl/general/20965922

pklijzing
door pklijzing - Nov 21, 2012 om 14:39
1 Antwoorden / 0 Vragen

Below is a detailed explanation of WhatsApp subscriptions. Please note that WhatsApp will never automatically charge you for your subscription.

For iPhone there is only a one-time charge, when you first download the app. Thankfully, Apple lets you re-download WhatsApp for free, as many times as you need. Please remember to use the same AppleID each time.

For all other phone types (Android, BlackBerry, Windows Phone, and Nokia), WhatsApp is free to download and try for the first year. After which, you have the option of subscribing to an additional year of service for $0.99 USD.

Subscriptions are cumulative, so if you pay for an additional year of service, it will add to your current subscription or free year-long trial. There is no difference between the free and paid versions of WhatsApp other than the length of service.

mgirl
door mgirl - Nov 21, 2012 om 15:47
18 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=audb schreef op woensdag 21 nov 2012, 14:16]http://www.whatsapp.com/faq/nl/general/20965922

Misschien moet je je eigen linkje even doorlezen.
Want dit staat dus op je eigen link:
Bij een iPhone worden slechts één keer kosten in rekening gebracht: wanneer je de app voor het eerst downloadt. Gelukkig laat Apple je WhatsApp gratis opnieuw downloaden, zoveel keer als je maar wilt. Vergeet echter niet om telkens dezelfde Apple ID te gebruiken.

Bij alle andere telefoons (Android, BlackBerry, Windows Phone en Nokia) kan je WhatsApp gratis downloaden en het eerste jaar uitproberen. Daarna heb je de mogelijkheid om een abonnement voor een extra jaar te kopen aan $0.99 USD.

Abonnementen hebben een aanvullend karakter. Als je dus betaalt voor een extra jaar service, wordt dit jaar toegevoegd aan je huidige abonnement of de gratis proefperiode van één jaar. Met uitzondering van de gebruiksduur is er geen verschil tussen de gratis en betaalde versies van WhatsApp.

frits
door frits - Nov 21, 2012 om 19:06
146 Antwoorden / 5 Vragen

Zoals zoveel voor mij schreven WhatsApp is GRATIS, anders verwijderen en opnieuw installeren ik gebruik het vanaf dat dit er was, nooit geen cent betaald !

mgirl
door mgirl - Nov 21, 2012 om 20:30
18 Antwoorden / 2 Vragen

Zoals ik dus al zei in een eerder bericht, gewoon dus even verwijderen en opnieuw proberen te installeren.

ro
door rooie60 - Nov 21, 2012 om 22:15
14 Antwoorden / 0 Vragen

whatsapp................................is ...........................gratis !!!!!
Nu ophouden met dat gezeur,ik gebruik het al bijna 2 jaar en nog nóóit betaald!
gratis..........gratis...................gratis............................

at
door ati_1 - Nov 22, 2012 om 00:27
17 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=qpc schreef op woensdag 21 nov 2012, 13:26][quote=ati schreef op woensdag 21 nov 2012, 13:13][quote=qpc schreef op woensdag 21 nov 2012, 12:49]Lees wat azzkickr002 schrijft!!!!

WHATSAPP IS GRATIS, NIET BETALEN!!!!!!!!!!

De hollandse mentaliteit, mensen het gaat maar om 80 cent...Waar moet Whatsapp zelf van leven, het hele systeeem onderhouden. Wel door anderen laten betalen en zelf er gratis gebruik van willen maken...parasieten...

Idd via iemand die wel een creditcard lukt het ook, is mijn ervaring.

Het wil er maar niet in bij je he?

WHATSAPP IS GRATIS!!!!

Zal ik MIJN bankrekening hier neerzetten? Kan je daar geld op storten voor iets wat niet van mij en ook nog eens gratis is.

Aan impulsief redenerende mensen die niet gehinderd door enige kennis en ook niet goed lezen heeft de vragensteller ook niets? Hoezo het gaat er bij mij maar niet in? dit was mijn eerste reactie. Maar geeft niet we zijn allemaal mens. En ja u heeft gelijk dat het gratis kan zijn, maar nee u heeft niet gelijk, want bij Iphone moet je gelijk betalen en bij andere systemen na een jaar, en dat is waar de vragensteller tegenaan loopt, hij schrijft 'mijn geldigheid is verlopen'. Maar goed anderen hebben dit antwoord ook al gegeven.
En als u toch zo goed ben in het kopieren van links, doet u dan svp iets wat u elke keer nalaat en dat is GOED lezen, dit is de link waarin staat wat de kosten zijn per besturingssysteem, bij Iphone gelijk betalen bij andere telefoons kan je WhatsApp gratis downloaden en het eerste jaar uitproberen. Daarna heb je de mogelijkheid om een abonnement voor een extra jaar te kopen aan $0.99 USD. Bron: http://www.whatsapp.com/faq/nl/general/20965922

qp
door qpc - Nov 22, 2012 om 02:15
203 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=ati schreef op donderdag 22 nov 2012, 00:27][quote=qpc schreef op woensdag 21 nov 2012, 13:26][quote=ati schreef op woensdag 21 nov 2012, 13:13][quote=qpc schreef op woensdag 21 nov 2012, 12:49]Lees wat azzkickr002 schrijft!!!!

WHATSAPP IS GRATIS, NIET BETALEN!!!!!!!!!!

De hollandse mentaliteit, mensen het gaat maar om 80 cent...Waar moet Whatsapp zelf van leven, het hele systeeem onderhouden. Wel door anderen laten betalen en zelf er gratis gebruik van willen maken...parasieten...

Idd via iemand die wel een creditcard lukt het ook, is mijn ervaring.

Het wil er maar niet in bij je he?

WHATSAPP IS GRATIS!!!!

Zal ik MIJN bankrekening hier neerzetten? Kan je daar geld op storten voor iets wat niet van mij en ook nog eens gratis is.

Aan impulsief redenerende mensen die niet gehinderd door enige kennis en ook niet goed lezen heeft de vragensteller ook niets? Hoezo het gaat er bij mij maar niet in? dit was mijn eerste reactie. Maar geeft niet we zijn allemaal mens. En ja u heeft gelijk dat het gratis kan zijn, maar nee u heeft niet gelijk, want bij Iphone moet je gelijk betalen en bij andere systemen na een jaar, en dat is waar de vragensteller tegenaan loopt, hij schrijft 'mijn geldigheid is verlopen'. Maar goed anderen hebben dit antwoord ook al gegeven.
En als u toch zo goed ben in het kopieren van links, doet u dan svp iets wat u elke keer nalaat en dat is GOED lezen, dit is de link waarin staat wat de kosten zijn per besturingssysteem, bij Iphone gelijk betalen bij andere telefoons kan je WhatsApp gratis downloaden en het eerste jaar uitproberen. Daarna heb je de mogelijkheid om een abonnement voor een extra jaar te kopen aan $0.99 USD. Bron: http://www.whatsapp.com/faq/nl/general/20965922

....en wéér iemand die deze app zelf niet gebruikt (heeft) en toch 'denkt' te weten hoe het zit..... Ik zou zeggen; Installeer deze app eens, werk er een paar jaren mee en kom dan eens terug. Pas DAN kan je uit ervaring mee praten over dit onderwerp.

tucker
door tucker - Nov 22, 2012 om 08:33
136 Antwoorden / 10 Vragen

Voor Android is officieel het eerste jaar gratis. De praktijk leert dat men op een gegeven moment de melding krijgt dat de gratis versie binnenkort is verlopen en dan krijg je de keuze om te betalen of annuleren. Als je annuleert dan zal je zien dat op een gegeven moment de datum van de trial versie is gewijzigd naar een datum in de toekomst en kan je de gratis versie gewoon blijven gebruiken. Op een gegeven moment zal dat wel eens ophouden, maar op dit moment werkt dit nog steeds. En als je kiest voor de knop "betalen" dan krijg je de mogelijkheid om met creditcart of PayPal te betalen. Een PayPal rekening is gratis aan te maken en daarna haalt PayPal het verschuldigde bedrag van je creditcard of als je die niet hebt van je bankrekening nadat je iets hebt gekocht. Ik gebruik het al jaren voor eBay aankopen, ze bieden 100% kopersbescherming en is veilig en geheel gratis voor kopers.

jo
door jorisw - Nov 22, 2012 om 10:40
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Whatsapp voor Android is het eerste jaar gratis en daarna moet je officieel gaan betalen. Omdat Whatsapp bang is dat mensen dan overstappen, kan je in de praktijk echter gewoon Whatsapp gratis blijven gebruiken. Dit betekent natuurlijk wel dat het op een gegeven moment op houdt met Whatsapp, want voor niets gaat de zon op... Tenzij ze toch zwichten voor reclame, ondanks dat ze daar volgens hun blog fel op tegen zijn.