Ziggo
Geachte mevrouw/mijnheer,
voor 3 maanden geleden heb ik een Ziggo abonnemnet afgesloten. Tijdens het afsluiten heb ik Ziggo erop gewezen dat er geen invoerkabel aanwezig is.
Antwoord: geen probleem , komt goed.
Tuurlijk komt het goed, als je maar €3000 op tafel legt om de invoerkabel te laten aanleggen.
Vraag: iets verkopen wat er niet is en dan mij nog opzadelen met de aanlegkosten, lijkt mij niet reeel.
wat kan ik hier tegen doen.
met vriendelijke groet,
Gerrit Wijers
Hallo Gerritwijers ,
Lees deze informatie eens door wat u kunt doen , klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/thema/dwaling
Met alle respect. In deze helpt een link niet. Ter plekke was er een beschikbaar gestelde aansluiting. Bijv. van KPN of wie dan ook. Onzinnig aldus te veronderstellen dat willekeurig wie daar even kabel of -maak het nog spannender- glasvezel in te voeren. Bedrijven kunnen wel degelijk aansprakelijkheid aanvaarden voor de door hen gemaakte fouten. Maar op 'callcentra' zitten dombo's die niemand vertegenwoordigen alsook geen verstand van zaken hebben. I rest My Case.
@Mat Matheij , de link heeft wel degelijk geholpen , probleem van Ts is opgelost . uw antwoorden / of reacties zijn overbodig .
U sluit een abonnement af terwijl u weet dat er geen aansluiting is. Natuurlijk meld Ziggo dat dit geen probleem is er wordt gewoon een aansluiting gemaakt. U heeft echter verzuimd te vragen of hier kosten aan verbonden zijn. Blijkbaar moet die aansluiting van ver komen gezien de € 3000. Andersom is het dus, iets kopen waarvan u weet het niet te kunnen gebruiken. Is zoiets als een auto kopen zonder een rijbewijs te hebben.
wel erg dom om iets te bestellen terwijl er geen aansluiting in je huis is. dat moet dan aangelegd worden!!
gelukkig lag er in ons huis wel een kabelaansluiting, hoewel wij het 16 jaar niet hebben gebruikt.
nu hebben wij 3 mnd ziggo, kosten 17.50.
u kunt nog binnen 14 dgn opzeggen bij ziggo, en gewoon een schotel kopen + HDMI kastje bij canal+, alhoewel canal+ ook niet alles is, maar het kost geen 3000 E.
Beste Maritas,
bedankt, hier kan ik iets mee.
alles is afgeblazen zonder dat het 1 €cent heeft gekost, het gaat mij om het proces en niet wie er "fout " is.
groet,
gerrit
U heeft ondanks meerdere malen kritiek hebbende op mijn denkwijze volkomen gelijk. De nitwit aan de telefoon neemt aan dat elke woning een kabelaansluiting heeft of waarschijnlijker een telefoonkabel. Daarin ligt ook enige verantwoording bij de cliënt. Ziggo gaat geen kabel invoeren tenzij ook aanwezig bij buurman. Glasvezel is nog ingewikkelder. Bovendien zelden 'aanwezig'.
Reactie @Gerrit Wijers ,
Beste Maritas, bedankt, hier kan ik iets mee. alles is afgeblazen zonder dat het 1 €cent heeft gekost, het gaat mij om het proces en niet wie er "fout " is.groet, gerrit
@gerritwijers , fijn om te horen dat het is opgelost , bedankt voor het terugmelden vr,gr.
Het aantal antwoorden wijst al op een uitzonderlijk geval. Zonder kabel telefoonkabel of glasvezel bent U aangewezen op de satellieten net als in bijv. AUSTRALIË. Niet vragen naar de bekende weg. Wij zijn -en u ook niet- achterlijk.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???
Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract heb betaald?
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!
Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri
...
Lees meer
Windows life mail mappen verdwenen
Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer