ka
door kassielinda May 28, 2006 om 21:24
Elektronica & tv

Aanschaf van een Portable Dvd speler...

Ik wil graag een portable dvd speler aanschaffen echter zie ik de bomen door het bos niet meer want de markt wordt momenteel overspoelt met deze portable players, ook de meningen in diverse testen lopen uiteen.

Ik zoek een speler die alle soorten dvd's kan afdraaien, voorkeur gaat uit naar twee schermpjes ( te bevestigen aan elke hoofdsteun in de auto) makkelijk toch voor de twee kinderen of juist weer niet? moet je afgaan op de bekende merken of dat ook weer niet ?en waar let je op als je er een koopt ?

Al met al wie heeft zo'n speler en wat zijn de ervaringen ??

grt René

665 5 Rapporteer

sm
door smeenk54 - May 29, 2006 om 21:56
19 Antwoorden / 6 Vragen

Hallo Rene ik heb er een met een scherm compleet met 12 volt en een 230 volt voeding ik gebreuk hem ook in slaapkamer op groter beeld ik heb wel 50 procent korting kunnen afdingen,hij is prima waar ik hem ook gebreuk Mijn buurman heeft er een met 2 schermen maar alleen 12 volt voeding 230 volt voeding koste hem wel 45 euro ik hoop dat er met deze mijn ervaring dus wat aan heb.Gr.F.S.

bd
door bdl - May 31, 2006 om 08:36
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb vorige week een Lenco DVD-speler gekocht bij It's (nieuw model) voor € 259,- (normale prijs € 279,-, altijd proberen af te dingen!). De speler is bij bijna alle electronicazaken op voorraad.

Deze speler heeft 2 schermen waarbij bij 1 scherm de speler is ingebouwd (dan zit je niet met de speler te klooien). De schermen zijn 7". Een 220 volt adapter en sigarettenaansteker zijn meegeleverd evenals aansluitkabels voor de tv.

De speler speelt mijn DVD-R's prima af en je kunt er cd's en DIVX mee afspelen. Ook foto's kunnen bekeken worden. Het geluid is goed ondanks dat de speakers klein zijn. Het volume is voldoende, ook bij een lawaaierige auto, maar je kunt beter een koptelefoon opzetten (niet bijgeleverd overigens).

De schermen hebben goed beeld en kunnen van een grote hoek bekeken worden (voor als je met meer als 2 personen achterin zit).

Je moet wel bedenken dat bij alle dvd-spelers met 2 schermen er geen accu's bijgeleverd worden.

brynnar
door brynnar - May 31, 2006 om 09:00
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Beste Rene,
Kijk eens op de volgende site: dvd-speler
(portable)
van kieskeurig.nl. Hier vind je een overzicht van best beoordeelde en populairste portable DVD-spelers, met reviews van gebruikers. Wellicht dat dit een hulp kan zijn in het maken van je keuze?
Mvgr - B

brynnar
door brynnar - May 31, 2006 om 09:01
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Excuses, de link werkt niet. Probeer eens het onderstaande adres te kopieren en plakken:

http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/product/dvd-speler+(portable).htm

Mvgr - B

ze
door zeggenland - May 31, 2006 om 09:46
1 Antwoorden / 0 Vragen

Let bij de aanschaf van een draagbare DVD-speler op dat er een video/audio ingang op zit dan kan je op het scherm ook gebruiken voor spellen; videocamera en fotocamera.