ridderfoto
door ridderfoto Jun 1, 2014 om 13:27
Elektronica & tv

Afstandbediening Samsung tv

Ik heb de tv van mijn zoon gekregen.
Een Samsung type LE40A330j1xxc, met de afstandbediening type BN59-00942A.
Echter geen gebruiksaanwijzing van de afstandbediening.
Op internet is door mij niets te vinden hoe deze te gebruiken.
Weet bv niet hoe een tt pagina vast te zetten.
Wie weet waar ik deze wel zou kunnen vinden met de uitleg van de werking knoppen?
Mijn zoon is met vakantie en kan het nu niet vragen.

Hoor van jullie.

Groet Wout

8075 8 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jun 1, 2014 om 13:33
13336 Antwoorden / 36 Vragen

De handleiding van de t.v. (dus ook van de AB) kun je vinden op pag. 6 (Nederlands) KLIK

ridderfoto
door ridderfoto - Jun 1, 2014 om 13:45
75 Antwoorden / 40 Vragen

Carola.83
Alvast bedankt.
Maar hoe vind ik pagina 6?
Als ik op de link klik weet dan niet hoe verder te gaan naar een volgende pagina.
Lees het antwoord vast vanavond wel.

Wout

Cookies
door Cookies - Jun 1, 2014 om 13:53
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je moet eerst de PDF handleiding downloaden (2008.06.02). Dan PDF openen en naar beneden scrollen tot je de Nederlandse taal tegen komt. Op pag. 6 vind je dan uitleg over AB.

rubyn
door rubyn - Jun 1, 2014 om 13:53
146 Antwoorden / 18 Vragen

Zie hier: KLIK

Cookies
door Cookies - Jun 1, 2014 om 13:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zelf even gekeken: teletekst vastzetten doe je met de 'return' knop. Neem aan dat je dan wel al in de 'teletekst' functie moet zitten.

cmeijer43
door cmeijer43 - Jun 2, 2014 om 15:43
3 Antwoorden / 8 Vragen

Hallo Wout,

Als je op www.gebruikershandleiding.com klikt, daar staan heel veel gebruiksaanwijzingen bij.

groetjes,
Chris Meijer

ridderfoto
door ridderfoto - Jun 2, 2014 om 15:48
75 Antwoorden / 40 Vragen

Mensen ik heb gisterenavond de tips uitgeprobeerd.
Ik moet zeggen ik weet nu hoe deze afstandbediening werkt.
Voor alle mee denkers en antwoorden hartelijk dank.

Groet Wout

domantwoord
door domantwoord - Jun 2, 2014 om 16:56
192 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=ridderfoto schreef op zondag 1 jun 2014, 13:45]Carola.83
Alvast bedankt.
Maar hoe vind ik pagina 6?
Als ik op de link klik weet dan niet hoe verder te gaan naar een volgende pagina.
Lees het antwoord vast vanavond wel.

Wout

hoe moeilijk kan het zijn ..... niet te vinden, alleen al het typenummer intypen in google geeft 25 000 hits!!
en ehhhhhhhh pagina 6 waarschijnlijk ergens tussen pagina 5 en 7 ???