la
door laura6 Nov 28, 2007 om 14:15
Elektronica & tv

Bedrijf Inovix weg?

Hallo,

Ik heb een Mp3 speler van Inovix waarvan de oordopjes kapot zijn gegaan.
Ik wilde zojuist op de site van Inovix gaan kijken (www.inovixeu.com) gaan kijken of ze misschien daar een oplossing/alternatief voor mij hadden.
Wat blijkt; de pagina is weg! Er staat alleen maar: De webpagina kan niet worden weergegeven.
Ik heb toen verder gezocht en dit is wat ik vond:

Naam: Inovix Technology The Netherlands
Vestigingsadres: Klaverbaan  63
Vestigingsplaats: 2908KD  Capelle aan den IJssel
KvK-nummer: 24307165  0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Status: Uitgeschreven uit het Handelsregister
Kenmerk:  Tel.nr. curator: 010-4400500

Betekent dit dat Inovix failliet is gegaan? En wat betekent dit voor mijn garantie enz?

Alvast bedankt,

L. Miller

1165 7 Rapporteer

johanpc
door johanpc - Nov 28, 2007 om 14:36
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Bel de curator dat staat er niet voor niets bij.En dan krijg je antwoord op je vraag!

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 28, 2007 om 16:53
16883 Antwoorden / 202 Vragen

laura6@ u kunt neem ik aan toch ook elders oordopjes krijgen/kopen? M.b.t. garantie betekent het dat u dan bij de fabrikant moet zijn aangezien de verkopende winkel niet meer aan de aansprakelijkheidsverplichting kan voldoen. U kunt wel nagaan of Inovix was aangesloen bij een brancheorganisatie die de verantwoordelijkheid over neemt.

la
door laura6 - Nov 28, 2007 om 17:33
4 Antwoorden / 3 Vragen

De oordopjes zijn niet echt van groot belang.

Het is meer omdat als misschien later iets eraan kapot gaat, dat ik er dan niets eraan kan doen.

Mijn vraag was meer of iemand weet of Inovix nog wel bestaat of als ze weten wat de nieuw web adres is van Inovix.. en wat dit betekent voor de klanten van Inovix.

Bedankt voor jullie reacties.

johanpc
door johanpc - Nov 28, 2007 om 17:41
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Laura

het feit dat er een curator is benoemd betekend dat het bedrijf of failliet is of is opgeheven m.a.w het bedrijf bestaat niet meer,

dus er is ook GEEN nieuwe website e.d.

Bel 010-4400500 alleen daar kan je  de goede antworrden krijgen op je vraagen.

hutch
door hutch - Nov 28, 2007 om 18:50
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dag Laura,

het bedrijf 'J & J Informationstechnologie GMBH', handelende onder de naam 'Inovix Technology The Netherlands', is op 28 augustus 2007 failliet verklaard door de rechtbank te Rotterdam.

(De curator, in deze, is: mr. E.J. Heijnen te Rotterdam.)

V.w.b. de garantie: als Inovix de fabrikant is (en daar lijkt het wel op), hebt u, op gewoon Nederlands gezegd: 'pech gehad'.

Gr. Hutch

hutch
door hutch - Nov 28, 2007 om 18:54
4515 Antwoorden / 29 Vragen

"V.w.b. de garantie: als Inovix de fabrikant is (en daar lijkt het wel op), hebt u, op gewoon Nederlands gezegd: 'pech gehad'.",

tenminste als u deze mp3-speler, direct, via hun site gekocht heeft.

Heeft u deze speler bij een 'gewone' winkelier/verkoper gekocht, dus niet direct bij Inovix, dan is uiteraard die verkoper verantwoordelijk (en aansprakelijk). Hoe hij het probleem dan weer oplost, is niet uw probleem.

Gr. Hutch

la
door laura6 - Nov 28, 2007 om 20:12
4 Antwoorden / 3 Vragen

hartstikke bedankt voor de informatie.

Ik zit zelf niet in die wereld van de bedrijven, dus ik wist niet wat een curator inhoudt.

Bedankt voor al jullie hulp en als ik problemen krijg met mijn MP3 speler, dan zou ik naar de winkel gaan waar ik het heb gekocht!

Nogmaals bedankt

Laura