Ben helemaal klaar met ziggo
ik heb vandaag een brief gekregen dat ze mij zouden afsluiten omdat een rekening niet betaald zou hebben, nu dat heb ik dus wel gedaan maar ze dat verrekend met andere facturen en nu blijkt er een bedrag van ongeveer 115 euro open te staan, ze zeggen ijskoud wij hebben dat verekend. en daarbij komt ook nog dat ze zeggen dat ze bepaalde pakketten niet gefactureerd hebben en dat ik hier nog een naheffing van krijg.
ik heb ook gelijk alles opgezegd,zo kwaad was ik. wat kan hier verder nog aan doen.
mvg blackwidow
Bij Vraag & Beantwoord deze tekst plaatsen, daar heb je meer succes dan bij discussies, die zijn meer in algemene zin op de vraag van een (vraag)stelling.
Eerst een berekening maken van wat u Ziggo daadwerkelijk verschuldigd bent.
Wat heeft u betaald?
Wat hebben zij weer verrekend?
Blijft er een rest bedrag over wat u hen moet betalen?
Is dat teveel om ineens af te lossen, dan vragen om een regeling waarbij u in termijnen kunt betalen.
U zult wat u verschuldigd bent toch moeten betalen omdat anders een incasso procedure, dus extra kosten volgt.
Zijn de fouten Ziggo verwijtbaar, dan een pittige brief hierover, maar u zult toch moeten betalen.
Verzenden aangetekende brieven
Niet aangetekende brieven zijn kansloos bij sommige bedrijven.
Bewaar kopie van uw brief + verzend- en vooral bewijs dat uw brief daar bezorgd is in map en bewaar de schriftelijke bevestiging einde overeenkomst minimaal 5 jaar.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer