ja
door janjohanna Jun 14, 2014 om 17:53
Elektronica & tv

Digitenne KPN

Ik heb in de kopertijd bij KPN 'n contract afgesloten: u neemt Interactieve TV,dan krijgt u Digitenne voor € 4,00 p/m.Toen ik overstapte op Glasvezel ,is aan dit contract niets gewijzigd.Toch wil KPN mij nu € 12,50 p/m laten betalen. Als ik brieven schrijf om mij dit uit te leggen,dan reageert KPN niet. Ze sluit nu mijn Digitenne af,omdat ik € 4,00 betaal en geen € 12,50.Wie heeft ook deze ervaring en wat kan ik daar aan doen?

922 4 Rapporteer

tot15karakters
door tot15karakters - Jun 14, 2014 om 18:16
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Het mag, U had een oude maar alle bestaande moeten aan einde vaste prijs periode omhoog.
Toen moesten ze met een lage prijs zowel Kabel TV klanten als de Satelliet kijkers binden en nu mogen ze meer vragen omdat die ook duurder zijn geworden.

Wel blijven NL 1, 2 en 3 + Regionale te ontvangen, net als de radio dus alleen de betaalde zullen niet meer te pakken zijn.

gerbera
door gerbera - Jun 14, 2014 om 23:46
7369 Antwoorden / 14 Vragen

Bij gebruik van glasvezel van KPN heeft u de mogelijkheid voor het aansluiten van 6 ontvangers. Gratis Digitenne komt bij glasvezel om die reden te vervallen. Wilt u toch digitenne blijven gebruiken dan is € 12,50 het normale tarief hiervoor. Mogelijk dat u tijdens het nog lopende jaarcontract bent overgestapt waardoor KPN het huurtarief € 4,- niet heeft gewijzigd.

gerbera
door gerbera - Jun 15, 2014 om 11:58
7369 Antwoorden / 14 Vragen

Nog even ter aanvulling, die € 4,- betaalde u voor de huur van het kastje. Grote kans dat u bericht krijgt deze in te leveren omdat het eigendom van KPN is. De € 12,50 bestaat uit € 4,- huur en € 8,50 abonnement.

kooikers
door kooikers - Jun 17, 2014 om 16:33
43 Antwoorden / 0 Vragen

Het abn. = € 12.50 is tegenwoordig en betaal je € 4 voor huur ontvanger. In het begin dat digitenne kwam heb ik een abn.á € 6 genomen, toen moest je de ontvanger(s) zelf kopen(max. 3 totaal), de eerste kreeg je gratis. Verleden jaar heb ik opgezegd zonder problemen en overgestapt naar Ziggo. Digitenne is en zal nooit HD worden, vandaar mijn overstap.
@janjohanna: zolang je niet opzegt gaat KPN gewoon door met innen van het abn.geld.