be
door becky Jun 2, 2004 om 17:16
Elektronica & tv

Goedkope digitale camera

hoi heb hulp nogdig hopelijk kunnen jullie mij helpen

ik wil voor de verjaardag van mijn  vriend een digitale camera kopen maar de camera mag niet duurder zijn dan zo`n 150 euro en er moet een optische zoom opzitten
2.0 tot 3.2 miljoen pixels weet iemand welke een beetje goed is

alvast dankje

1177 17 Rapporteer

tigertje
door tigertje - Jun 2, 2004 om 17:39
402 Antwoorden / 0 Vragen

Ik typte alles een beetje te haastig zie ik. Opnieuw de tip:

  1. kijk of je ergens een mooie aanbieding ziet

  2. onthoudt of schrijf de naam en het serienummer op

  3. controleer op de bovengenoemde site of het wat is (de conclusie alleen lezen volstaat vaak al)

  4. realiseer wel een ding: een camera alleen volstaat niet altijd, vaak met er extra geheugen bij of batterijen of batterij opladers.

tigertje
door tigertje - Jun 2, 2004 om 18:13
402 Antwoorden / 0 Vragen

Hier een website met goede reviews van digitale camera's:

http://www.imaging-resource.com/WB/WB.HTM?view=dp_cheap

Die link gaat direct naar de goedkope camera's.

Verder is het binnenkort Vaderdag en dus zullen er een hoop aanbiedingen komen. Tip: kijk naar mooie aanbiedingen, onthoudt de naam en het de serie en kijk op de bovenstaande site of het wat is.

ko
door koosenineke - Jun 2, 2004 om 19:58
1 Antwoorden / 3 Vragen

Er is op dit moment bij de Hema een hele mooie digitale camera te koop van Canon .Hij heeft hee3l veel dingen extra en 3,1 megapixels en de prijs is euro 129,--IK HEB HEM  zelf ook gekocht en hij is prima succes groeten ineke

be
door becky - Jun 2, 2004 om 20:01
7 Antwoorden / 6 Vragen

die van de hema heeft alleen een digitale zoom ik wil juist een met optische zoom maar ik zag al een mooie aanbieding een sony voor 169 3.2 megapixels en 3x optische zoom
maar alvast bedankt voor de reacties

fr
door freddie_1 - Jun 2, 2004 om 20:12
19 Antwoorden / 0 Vragen

Als je nog ergens een P72 van Sony op de kop kunt tikken heb je een wat ouder model camera maar wel een hele goede,alleen de memory stick voor deze camera is wat duurder dan het gemiddelde geheugen kaartje. Bij de camera zit een 16 Mb kaart genoeg voor zo'n 12 foto's.

ma
door martin1 - Jun 2, 2004 om 20:24
346 Antwoorden / 4 Vragen

Op dit moment is de dscp72 in de aanbieding bij BCC. Nieuwe camera, 3x optische zoom, 3.2 mln pixels, wordt geleverd met goede opl. batterijen, oplader, 16 mb, alle kabeltjes voor usb en tv, software Ik heb zelf ruim 300 betaald voor dezelfde camera...toppertje. Mega mooie foto, veel instellingen, mooi design. als je dezelfde camera, p72 hebt gezien voor 169, lijkt me persoonlijk sterk, maar dan kan je nog laagste prijsgarantie doen ook, krijg je hem rond 160. succes

ma
door martin1 - Jun 2, 2004 om 20:25
346 Antwoorden / 4 Vragen

Sorry, vergat de prijs, 199 euro. Iets boven je budget, maar wel toppertje. Zoals je hierboven leest zijn memorysticks van sony iets duurder dan normaal, maar dit is een eenmalige aankoop.

be
door becky - Jun 2, 2004 om 20:28
7 Antwoorden / 6 Vragen

had ik al gezien bij de scheer en foppen is ie 169 en de memoprystick is 35 euro voor 128 mb bij de mycom en bij www.axxo.nl kan ik me nog eens 44 euro besparen

be
door becky - Jun 2, 2004 om 20:29
7 Antwoorden / 6 Vragen

maar een vraagje nog hoe ligt ie in de hand zelf heb een canon ixus en die is gewoon perfect maar gewoon te duur

ma
door martin1 - Jun 2, 2004 om 20:35
346 Antwoorden / 4 Vragen

Nee, dat is de dscp32! ik heb net in het foldertje gekeken. 169 kan ook niet voor de p72! bij scheer en foppen staat de dscp32, zonder optische zoom, voor 169 euro. Die is 145 bij BCC. Dat memorystickje van de mycom is inderdaad wel erg voordelig! 35 euro voor 128 mb is een topprijs! Mijn advies, koop de p72!

ma
door martin1 - Jun 2, 2004 om 20:35
346 Antwoorden / 4 Vragen

http://www.scheerenfoppen.nl/folder7.htm is foldertje van scheer en foppen. Op www.bcc.nl staat de dscp72 in de advertentie.

be
door becky - Jun 2, 2004 om 22:37
7 Antwoorden / 6 Vragen

weet iemand of dit een goeie is

Kodak CX 6330

die is nu in de aanbieding bij de trekpleister

tigertje
door tigertje - Jun 2, 2004 om 23:29
402 Antwoorden / 0 Vragen

U vraagt, wij leveren: een review van de Kodak CX 6330:

http://www.hardware.info/reviews.php?id=424

tigertje
door tigertje - Jun 2, 2004 om 23:31
402 Antwoorden / 0 Vragen

En ach, laat ik niet te klein denken, nog eentje:

http://www.imaging-resource.com/PRODS/CX6330/C633A.HTM

ma
door martin1 - Jun 2, 2004 om 23:32
346 Antwoorden / 4 Vragen

Prima camera, ook best leuke aanbieding. Ik koop zelf altijd graag in een echte winkel, waar deskundige mensen rondlopen, zodat je ook na je aankoop nog wat aan ze hebt. Koop je een camera bij de trekpleister of zelfs op internet hoef je hier niet op te rekenen. Mijn voorkeur zou uitgaan naar de sony. deze kodak wordt ook niet geleverd met oplaadbare batterijen en een oplader. Die zul je dus zelf moeten kopen. Batterijen in die kwaliteit zijn al gauw 30 euro met oplader. Dan zit je op de prijs van de sony, die wel compleet wordt geleverd. Mijn voorkeur gaat uit naar die sony, maar deze kodak is ook prima. Sony, canon, fuji, hp, pentax zijn toch wel de fotomerken.

ma
door marcel68 - Jan 20, 2008 om 21:27
3 Antwoorden / 0 Vragen

Aanschaf digitale camera: waar let u op?
Er zijn veel verschillende digitale camera's te koop. Natuurlijk wilt u er een die goede foto's maakt. Niet alleen het aantal megapixels is daarbij van belang, ook de kwaliteit van de lens speelt een belangrijke rol. Verder zijn er nog een aantal punten om op te letten, bijvoorbeeld het zoombereik, de grootte en kwaliteit van het LCD-scherm en de soort batterij of accu die gebruikt wordt. Bij het vergelijken van prijzen is het goed om te kijken welke extra's in de prijs zijn inbegrepen.
Kijk voor meer info op:
http://hobby-en-overige.infonu.nl/fotografie/8021-aanschaf-digitale-camera-waar-let-u-op.html

sh
door shag - Feb 13, 2013 om 17:45
2 Antwoorden / 0 Vragen

Waar staat dat wij elke trend uit Amerika moeten volgen ?
KLM : rupsje nooit genoeg !