Is het bij Online een puinhoop
Sinds 4 augustus ben ik afgesloten met TV/Internet en telefoon bij Online, ondanks geen betalingsachterstand of iets dergelijks. Probeer dan maar een klacht in te dienen. Ik ben al 3 weken bezig en ondanks beloftes en afspraken doet Online niets. Steeds maar uitstel. Ik kom niet verder. Heeft iemand anders ook dit soort ervaringen met Online?
Online sluit u zonder u reden niet af. Voorafgaande aan een afsluiting die over het algemeen door een mislukte incasso wordt veroorzaakt verschijnen er toch een paar mailtjes in uw inbox. Wellicht denkt u dat er geen achterstanden zijn maar banken boeken eerst het bedrag af en bij een saldo tekort halen ze het bedrag weer terug, u ziet dat niet direct want het kan wel een week duren voordat het teruggehaalde bedrag zichtbaar is op uw afschriften danwel bij uw internet overzicht.
Laten we zonder ander bericht maar uitgaan van de mededeling van TS dat er géén achterstand is. Anders kan je er wel van alles bij verzinnen.
Hallo EJansen ,
Ik heb er geen ervaring mee , maar zie hier wat u kunt doen :
Wat kan ik doen als ik vind dat ik onterecht bent afgesloten?
1. Neem contact op met de aanbieder
U kunt bellen met de klantenservice, een e-mail sturen of het contactformulier invullen op de website. Probeer samen een oplossing te vinden. Lukt dit niet? Dan kunt u het volgende doen:
2.Schrijf een officiële brief of e-mail
Schrijf de aanbieder een brief of e-mail met daarin uw klacht. En vraag een oplossing vóór een bepaalde datum. De tijd die u de aanbieder geeft moet wel redelijk zijn. Schrijf ook welke vervolgstappen u neemt als de aanbieder geen goede oplossing biedt. Wilt u kunnen bewijzen dat de aanbieder uw bericht ontvangen heeft? Stuur dan een aangetekende brief.
Voor verdere informatie klik op de rode regels .
https://www.consuwijzer.nl/www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/afsluiten
https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv
Juridisch loket in uw gemeente , klik op de rode regel en scroll naar beneden .
https://www.juridischloket.nl/over-het-juridisch-loket/contact
idd, zij beloven veel maar doen weinig. en vooral zéér vak-onkundig personeel! had 6 MB snelheid, en moest met alle geweld omgezet worden, binnen 1 dag. ik heb 10 dagen zonder internet gezeten, elke dag min. 2 X gebeld, met alle mogelijke uitvluchten, vaak op een zeer arrogante toon, want de heren waren beledigt omdat ik klaagde. alles kreeg de schuld, tot KPN toe, want die moesten de klus klaren, en hadden de leiding nog niet vrijgegeven. tot ik in het keuze-menu (telefoon) steeds een ander nummer intoetste, en zie daar, eindelijk iemand die ontdekte waar het aan lag, die er de moeite voor nam: de omzetting was al dezelfde dag gebeurd, binnen 1 uur. Na 11 dagen kwamen ze er achter dat ik ook een nieuw modem nodig had, maar niemand van het ach zo vakkundig personeel had dat opgemerkt. nog geen sorrry, niets. ik had wel recht op coulance, maar daar wacht ik ook al weer 3 maanden op. Maar, euhh, ik ben wél van 6 Mb naar een topsnelheid van 7 Mb gegaan, geweldig.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Mijn ex-man is in 2014 overleden en ik moet nog steeds zijn schuld betalen omdat
Omdat sociale dienst van Den Haag ze dat ik moet betalen. 9 jaar geleden betaalde ik €20 per maand. Daarna hebben ze zelf besloten dat het vedrag van €33,17 per maand moest. En nu heb ik brief van sociale dienst ontvangen dat ik vanaf juni moet €80 per maand moest betalen.
terwijl niet mijn schuld is waarom moet ik betalen. En hij had recht op bijstand en kreeg zo'n €200 per maand
Lees meerSchimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer