libra15
door libra15 Nov 28, 2006 om 14:46
Elektronica & tv

KPN

Ik stel even een vraag namens mijn moeder van 90 jaar. Zij heeft een telefoon aansluiting via KPN. Nu doet zich het vreemde geval voor; elke keer als zij b.v. mij wil bellen krijgt ze te horen "dit is 118". Dit gaat soms wel vijf keer achter elkaar voordat ze mij te pakken krijgt, terwijl zij mijn nummer goed heeft ingetoetst. En het is niet alleen naar mijn nummer maar bij alle nummers die ze belt. Ik heb voor haar kontakt gezocht met de storingsdienst van KPN, nou, die hadden hier nog nooit van gehoord. Ze moest dan maar *21# toetsen dan zou het wel verholpen zijn. Zoniet, dan zouden ze wel een dure monteur sturen. Ze heeft het geprobeerd *21#, maar het blijft zoals het is. Ze was van ellende al van UPC overgestapt naar KPN, in de veronderstelling dat het daar beter zou zijn, en nu dit! Zijn er onder jullie die hier ook mee te maken hebben gehad? Graag zou ik van jullie horen hoe dit mogelijk kan zijn en of iemand een oplossing weet.


Groet.  

549 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

labswans
door labswans - Nov 28, 2006 om 15:00
1918 Antwoorden / 10 Vragen
0

misschien dat er bepaalde korte nummers in de telefoon staan voorgeprogrammeerd ?


haal die dan eruit


of zit in uw telefoonnummer 118 inverwerkt ? dan drukt ze de verkeerde nummercombinatie in en dnekt ze dat ze het wel goed doet maar toc verkeerd.


 

stacey
door stacey - Nov 28, 2006 om 16:38
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

Hoi,


Denk dat dit de nieuwe manier is van geldverdienen bij KPN ;-(


-------€ 1,09 per gesprek, vanaf uw vaste telefoon-------


http://www.kpn.com/kpn/show/id=395686


Zoals gezegd probeer wat er gebeurd met een andere telefoon in de aansluiting, blijft dit aan de gang zorg dan dat het zo gauw mogelijk hersteld wordt voor je moeder een torenhoge rekening op de mat krijgt !


Succes,

movieman
door movieman - Nov 28, 2006 om 20:31
180 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi,


Als je toestel doorgeschakeld zou zijn dan kun je dat uitschakelen met #21# en NIET!!! *21#. Zie: http://www.kpn.com/kpn/show/id=878800


Is het toestel niet defect? Prik eens een ander telefoontoestel in de doos en kijk of je hetzelfde probleem nog steeds hebt.


Wis het geheugen (compleet) van het toestel en programmeer het opnieuw.


Succes. ;-)

libra15
door libra15 - Nov 28, 2006 om 20:37
116 Antwoorden / 6 Vragen
0

Movieman, bedankt voor je reaktie. Het toestel is niet defect, en ook heeft ze de nummers niet voorgeprogrameerd, maar ik zal in ieder geval aan haar doorgeven dat ze niet *21# maar #21# gaat proberen.


Groetjes, Anna

libra15
door libra15 - Nov 28, 2006 om 20:42
116 Antwoorden / 6 Vragen
0

Hoi Stacey, jij ook bedankt voor de reaktie. Ik heb geïnformeerd of zij opdraait voor de kosten van 118, maar dat was niet zo zeiden ze, omdat zij zelf het nummer niet belt. Ik was daar ook bang voor namelijk. Ik heb mijn moeder wel gevraagd de eerstvolgende tel. rekening goed na te kijken.


Groet, Anna

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer