KPN
Ik stel even een vraag namens mijn moeder van 90 jaar. Zij heeft een telefoon aansluiting via KPN. Nu doet zich het vreemde geval voor; elke keer als zij b.v. mij wil bellen krijgt ze te horen "dit is 118". Dit gaat soms wel vijf keer achter elkaar voordat ze mij te pakken krijgt, terwijl zij mijn nummer goed heeft ingetoetst. En het is niet alleen naar mijn nummer maar bij alle nummers die ze belt. Ik heb voor haar kontakt gezocht met de storingsdienst van KPN, nou, die hadden hier nog nooit van gehoord. Ze moest dan maar *21# toetsen dan zou het wel verholpen zijn. Zoniet, dan zouden ze wel een dure monteur sturen. Ze heeft het geprobeerd *21#, maar het blijft zoals het is. Ze was van ellende al van UPC overgestapt naar KPN, in de veronderstelling dat het daar beter zou zijn, en nu dit! Zijn er onder jullie die hier ook mee te maken hebben gehad? Graag zou ik van jullie horen hoe dit mogelijk kan zijn en of iemand een oplossing weet.
Groet.
misschien dat er bepaalde korte nummers in de telefoon staan voorgeprogrammeerd ?
haal die dan eruit
of zit in uw telefoonnummer 118 inverwerkt ? dan drukt ze de verkeerde nummercombinatie in en dnekt ze dat ze het wel goed doet maar toc verkeerd.
Hoi,
Denk dat dit de nieuwe manier is van geldverdienen bij KPN ;-(
-------€ 1,09 per gesprek, vanaf uw vaste telefoon-------
http://www.kpn.com/kpn/show/id=395686
Zoals gezegd probeer wat er gebeurd met een andere telefoon in de aansluiting, blijft dit aan de gang zorg dan dat het zo gauw mogelijk hersteld wordt voor je moeder een torenhoge rekening op de mat krijgt !
Succes,
Hoi,
Als je toestel doorgeschakeld zou zijn dan kun je dat uitschakelen met #21# en NIET!!! *21#. Zie: http://www.kpn.com/kpn/show/id=878800
Is het toestel niet defect? Prik eens een ander telefoontoestel in de doos en kijk of je hetzelfde probleem nog steeds hebt.
Wis het geheugen (compleet) van het toestel en programmeer het opnieuw.
Succes. ;-)
Movieman, bedankt voor je reaktie. Het toestel is niet defect, en ook heeft ze de nummers niet voorgeprogrameerd, maar ik zal in ieder geval aan haar doorgeven dat ze niet *21# maar #21# gaat proberen.
Groetjes, Anna
Hoi Stacey, jij ook bedankt voor de reaktie. Ik heb geïnformeerd of zij opdraait voor de kosten van 118, maar dat was niet zo zeiden ze, omdat zij zelf het nummer niet belt. Ik was daar ook bang voor namelijk. Ik heb mijn moeder wel gevraagd de eerstvolgende tel. rekening goed na te kijken.
Groet, Anna
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer