mastag
door mastag Feb 17, 2011 om 19:42
Elektronica & tv

Mensen die bij Modern hebben gekocht lees hiewr!

Dit is geen vraag maar wel mogelijk een verademing voor mensen die bij Modern.nl iets hebben gekocht net voor het faillissement.


Beste Modern.nl bezoeker,

Alle commerciële activiteiten van Modern.nl zijn onlangs overgenomen door Scheer & Foppen Elektro Speciaalzaken BV. Op dit moment wordt er hard gewerkt om Modern.nl weer in de lucht te brengen.

Onderstaand vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen. Om de telefonische wachttijden te beperken vragen wij u eerst deze vragen door te nemen alvorens via mail of telefoon contact met ons te zoeken.

Met vriendelijke groet,
Directie Scheer & Foppen


Meest gestelde vragen:

Ik heb het contactformulier ontvangen maar nog geen reactie gehad?
Gezien het aantal meldingen trachten wij uw e-mail binnen 48 uur te beantwoorden. Excuses voor de vertraging.

Ik heb een bestelling gedaan, wanneer wordt deze uitgeleverd?
Uw klant- ordergegevens zijn ons inmiddels bekend. Op zeer korte termijn ontvangt u van ons bericht omtrent de uitlevering hiervan. Alle gedane aanbetalingen nemen wij voor 100% over.

Mijn apparaat is defect, wat nu?
Wij nemen voor u de zorgen uit handen. U kunt via onze Self Service Module uw defecte product aanmelden. Wanneer u alle stappen heeft gevolgd ontvangt u bericht over de te volgen procedure. Natuurlijk kunt u ook uw product aanmelden bij de fabrikant. Zie hiervoor de website van de fabrikant.

Hoe kan ik extra bijgekochte verzekering van Actua claimen?
Indien u een verzekering via Modern.nl heeft afgesloten bij Actua (zie aankoopbewijs), dan kunt u contact opnemen met Actua. De afwikkeling van claims die betrekking hebben op deze verzekering, gaat buiten ons om. Of u een Actua verzekering heeft, kunt u terugvinden op uw aankoopbewijs. Mocht uw apparaat onverhoopt defect zijn, dan kun rechtstreeks contact opnemen Actua.

741 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Apr 19, 2011 om 19:10
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Alle gedane aanbetalingen nemen wij voor 100% over? was het maar waar

Ik heb op 18 januari 2011 een magnetron besteld en direct betaald middels ideal.
Ik kreeg meteen een bevestiging van mijn bestelling en een datum van de bestelling: 27 januari 2011.

Ik heb inmiddels diverse keren contact gehad. Heb mijn bevestiging en betalingsbewijs opgestuurd. Maar helaas mijn bestelling staat niet op hun lijstje.

Ik wordt vervolgens doorverwezen naar decurator. Ik heb de curator schriftelijk en via mail benaderd maar krijg hier ook geen bericht.

Wat bedoelen ze nu met "we nemen alles voor 100% over"???

Peter Bosch

ve
door verwijderd - Apr 19, 2011 om 19:20
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wat bedoelen ze nu met "we nemen alles voor 100% over"???
Zezetten er niet bij betalingen die al gedaan zijn voor leveringen die nog plaats moeten vinden.

ve
door verwijderd - Apr 19, 2011 om 19:39
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

valerius-2

Scherp gezien en opgemerkt waarde collega!

Read.

ve
door verwijderd - Apr 19, 2011 om 21:20
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Modern.nl draait inmiddels weer. Probeer eens via de site je magnetron alsnog geleverd te krijgen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer