rb
door rbuisman May 25, 2008 om 12:33
Elektronica & tv

Mp3 Speler

Zat net op het punt voor mijn vrouw een ipod te bestellen, maar bedenk me net. Waarom egienlijk een ipöd. Omdat iedereen een ipod wil? Zijn er geen betere goedekopere altenatieven?

Wat denken jullie er van? Ik wil er wel 1 kiopen met minimaal 8 Gb, zodat er ook wat op kan.

Ben voor elke reactie dankbaar. :)

groet,

Ryan

323 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 25, 2008 om 12:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

voor een mp3 speler met 8 gb zijn weinig tot geen goedkopere mogelijkheden.

Kan het goedkoper ? Ja , zeker maar dan gewoon een maximale opslagcapaciteit verlangen van 1 GB Dat is ruimvoldoende.

Zelf heb ik een ipod shuffle met 1 gb opslag : goedkoop en geluid is goed tot uitstekend te noemen. En stuk gaat deze bijna niet omdat er weinig opzit wat kapot kan gaan.

Dus mijn advies is : als u geld te veel heb dan die ipod 8 gb kopen of uw eisen naar benden stellen en een ipod shuffle te kopen.

Het is maar net wat u wilt

labswans

ve
door verwijderd - Jul 8, 2008 om 16:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op de site kieskeurig.nl, kun je mp3spelers met elkaar vergelijken en kijken welke het beste bij u past.

Je hebt goedkopere mp3-spelers, waar je wel op moet letten is dat bij de mp3tjes de batterij minder lang meegaat.

Ik heb zelf een mp3-speler van het merk Creative en ben er erg tevreden over.

Merken die ik u zou aanraden zijn: Creative, IAudio en Sony.

ve
door verwijderd - Jul 8, 2008 om 17:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb zelf een Creative Zen, prima apparaatje! En het nadeel van een iPod is, geloof ik, dat je ook aan het programma iTunes vastzit. De enige manier om muziek op je iPod te zetten(heb ik me laten vertellen). Bij andere Mp3spelers heb je dat niet, gewoon je muziek verslepen en klaar!

ve
door verwijderd - Jul 8, 2008 om 17:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

En Creative heeft ook Mp3spelers met 8Gb geheugen..

ve
door verwijderd - Jul 8, 2008 om 18:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Op een ipod kun je gewoon alle muziek zetten. Ik open op mijn computer de muziek met itunes en dan staat het daar en kun je het gewoon op je ipod zetten. Je hebt nu een ipod shuffle met 2 gb voor 65 euro. Groetjes ingrid