ONGEVRAAGD NIEUWE ZENDERS BIJ zIGGO BETALEN
Kortgeleden een prijsverhoging van Ziggo gehad van € 5.- voor div, sportzenders etc. die ik helemaal niet wil maar wel moet betalen. Nu komen er weer een aantal ongevraagde zenders bij en weer een prijsverhoging.
Hiern heb ik niet om gevraagd want ik kijk hier niet naar. Ben je verplicht om dit allemaal te betalen?
Ik vraag me af waar het op gaat houden. Zo wordt mijn abonnement bin korte tijd wel erg duur.
Het is mij onbekend welk pakket u heeft maar ik herken mij niet in deze prijsverhogingen. Mogelijk heeft u al dan niet bewust een additioneel pakket aangevraagd. Bezie hiervoor 'Mijn Ziggo' alwaar u uw pakketgegevens kunt inzien of neem contact op met Ziggo. (1200)
Raar ik zit al jaren bij Zigo maar heb nog nooit een ongevraagde verhoging gehad van 5 euro en ook recentelijk niet. Tevens zijn er de afgelopen tijd ook geen extra sportzenders bij ziggo toegevoegd. Het lijkt er meer op dat je een extra aanvullend pakket hebt aangevraagd zoals bijvoorbeeld filmnet voor 5 euro per maand.
Komt mij ook totaal onbekend voor.
Ben toch al heel wat jaren abonnee.
Vind het ook vreemd dat er niemand anders op dit forum daarover geklaagd heeft.
Bij prijsverhoging van paar euro vliegen de topics je al om de oren.
Zou inderdaad in mijn Ziggo eens raadplegen wat er allemaal recentelijk aangevraagd is wellicht door ander gezinslid?
gr Henk
Ik heb niets aangevraagd en heb geen huisgenoten.
Als Ziggo-klant heeft u al een ruim tv-pakket met de populairste films en series. Maar per 1 januari wordt uw pakket nog completer. We breiden het dan uit met het beste van HBO. De eerste 3 maanden betaalt u niks extra's. Daarna betaalt u € 2,00 per maand meer. |
Ik heb wel een extra pakket en heb gisteren een mail van Ziggo ontvangen. Daarin staat o.m. dat ik zomaar zonder kosten en zonder er iets voor te doen, HBO kan gaan kijken. Men heeft het nog wel over demand. Dat zou ingaan per 1 januari 2017. Ik heb niet eens een kastje waar dat mee kan dus hoe of wat, ik weet het niet. Men is dus op het ogenblik wel aan het rommelen. Ik wacht maar af want ik ga echt niets doen en zeker niet meer betalen.
Als u er zelf niet uitkomt bel ze dan even . Gratis op nummer 1200.
Ik vind ze altijd erg correct en behulpzaam aan de lijn.
Diewilik
Als u er telefonisch niet uitkomt dan kunt u nog een contactformulier invullen:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/contact/formulier/
U kunt als u het met deze gang van zaken niet eens bent altijd(!!!) overstappen. Om dezeeden ben ik al een aantal maanden geleden naar een andere goedkopere provider overgestapt die niet meer en ook niet minder biedt dan dat ik graag wil. (eenzijdige aanpassing is een geldige overstap reden).
Als u de media volgt bent u niet de enige die overstapt (om soortgelijke redenen). Ziggo verliest momenteel nog steeds veel klanten en dat kost hen geld dat dan toch ergens vandaan moet komen.
ik verzin dit niet. Eerdere mail was van gelijke strekking over sportzenders. Dit staat in de mail van Ziggo van vandaag: |
Als Ziggo-klant heeft u al een ruim tv-pakket met de populairste films en series. Maar per 1 januari wordt uw pakket nog completer. We breiden het dan uit met het beste van HBO. De eerste 3 maanden betaalt u niks extra's. Daarna betaalt u € 2,00 per maand meer. |
Op de Ziggo website staat dat je per 1-1-2017 Ziggo Movies & Series XL kunt bestellen waar HBO in zit. Verder niks over deze verhoging. Zeker weten dat het geen phishing mail is?
Ik heb ook een mail gehad maar daarin staat niks over een verhoging en ook nooit een verhoging gehad voor sport zenders.
Hieronder de mail van ziggo.
|
|
Volgens mij haalt u hier van alles door elkaar. En wordt een kabel een kluwen. Natuurlijk hoeft u nooit te betalen voor een pakket waar u niet voor kiest.
Maar daarnaast zijn er 'reguliere' prijsverhogingen van Ziggo. Misschien gebruikt men een extra zender in de reclame-uitingen wel eens als een verzachtende omstandigheid voor een verhoging van prijzen. Maar van het zo maar kiezen en betalen voor een extra pakket is echt niet aan de orde.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Geschil met booking.com
Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer