Smartfunctie TV werkt niet meer
Als ik NPO start open komt er een scherm met het verzoek het netwerk te controleren. Dat doe ik inclusief mijn wachtwoord invullen. Dan komt de melding niet gevonden. En dat tig keer. Wat is er aan de hand? Ik heb een LG smart TV
Mij TV staat standaard van de stroom af. Of moet ik de TV aandoen en dan de stekker eruit?
Mijn TV heeft geen tijd en datum
Standaard uit? Dat is over het algemeen niet handig voor een SmartTV. Misschien heeft u daar nu ook problemen door....
Netwerk controleren betekend dat er geen wifi verbinding gemaakt kan worden. Zodra u een nieuwe wifi verbinding tot stand wil brengen geeft u de naam van het modem op die op het modem staat en daarna het wachtwoord, als de naam en het wachtwoord overeen komen dan wordt de verbinding tot stand gebracht. Mocht het zo zijn dat het wifi modem niet gevonden wordt dan kan het zijn dat de tv defect is of dermate verouderd is en de smartfuntie niet meer ondersteund wordt. Zoals in antwoorden al aangegeven is vebind het modem met een ethernetkabel aan de tv en als de smartfuntie dan wel werkt dan is het wifi deel in de tv defect.
Hallo Nienke 74 ,
Neem eens contact op met LG , klik op de rode regel .
https://www.lg.com/nl/ondersteuning/contact/telefoon
Toch ietwat anders dan al gegeven reacties: Ik begrijp uit uw vraag en ook door u gegeven reacties dat uw TV is aangesloten op een netwerk van een 'kabelaar' en dus niet via WiFi. Er kan dus onverhoopt aan de orde zijn dat uw 'kabelaar'/ provider op een storig heeft m.b.t. maar het kan ook zo zijn dat uw 'kabelaar'NPO Start niet meer in het aanbod heeft. Ik heb op basis van mijn abonnement bij mijn 'kabelaar' geen toegang tot NPO Start maar kan wel terugzien via de 'gemist' mogelijkheid die de 'kabelaar' zelf geeft. Hoe dan ook lijkt het mij dus zinvol om navraag de toen bij uw provider.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Geschil met booking.com
Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer