fo
door folk66jong Oct 22, 2012 om 15:27
Elektronica & tv

Telfort

Sinds kort beb ik en mijn vriendin telfoert als provider
De tv werkt maar mijn DVD speler is - op beide adressen- niet aan te sluiten

Bij een kan t toeval zijn maar bij twee wordt t nogal vreemd.

Klanten service van Telfort is nauwelijks te bereiken.

Toen telefoon maar niet angesloten werd - duurde 14 dagen_ hebben we voor meer dan€ 25 verbinding proberen te krijgen,

Daar nu mijn telefoon al meer dan een week niet is aangesloten neem ik ook met mijn mobiel geen kontact op met Telfort.

Maar de vraag is : WIE HEEFT OOK PROBLEMEN MET DE AANSLUITING VAN ZIJN VIDEO OF DVD SPELER/RECORDER???

fOLK

2574 15 Rapporteer

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 22, 2012 om 16:08
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Wat is precies het probleem met aansluiten?

fo
door folk66jong - Oct 22, 2012 om 16:14
6 Antwoorden / 1 Vragen

Bij mij reageert de DVD installatie niet

Bij mijn vriendin wel geluids CD's maar de Beeld dvd's worden niet herkend

do
door doink - Oct 22, 2012 om 16:25
24 Antwoorden / 0 Vragen

Is het een DVD speler of recorder? Hoe sluit je hem aan?

Het afspelen van DVD's heeft niets met Telfort te maken.

av
door ave-eva - Oct 22, 2012 om 16:34
7 Antwoorden / 1 Vragen

Het lijkt mij ook niet dat de werking van de DVD-speler aan Telfort ligt. Misschien is de kabel van DVD-speler naar tv kapot? Probeer die eens te vervangen of het dan wel werkt. En werkt de DVD-speler icm een andere tv?

fo
door folk66jong - Oct 22, 2012 om 17:05
6 Antwoorden / 1 Vragen

Ach na ongeveer 5 scartkabels lijkt dit mij niet echt mogelijk \\mijn dvd is aangesoten op de scart die er al was

fo
door folk66jong - Oct 22, 2012 om 17:07
6 Antwoorden / 1 Vragen

Nou t zou met de instellingen te maken kunnen hebben

Mijn dvd werkte perfekt tot ik omschakelde naar telfort

do
door doink - Oct 22, 2012 om 22:43
24 Antwoorden / 0 Vragen

Nogmaals, speler of recorder?

fo
door folk66jong - Oct 23, 2012 om 00:03
6 Antwoorden / 1 Vragen

Een is een speler ander een recorder

do
door doink - Oct 23, 2012 om 00:16
24 Antwoorden / 0 Vragen

Een speler ontvangt niet eens een signaal van Telfort. Kan dus never nooit aan Telfort liggen. Recorder kan nog moeite hebben met ontvangst van het signaal als jij hem verkeerd aansluit, maar nooit met het afspelen van DVD's.
Het ligt aan jou of aan je spelers, of kabels.

fo
door folk66jong - Oct 23, 2012 om 00:24
6 Antwoorden / 1 Vragen

Zelfs Philips tastte in t duisterDVD recorder kan zelfs kanalen niet ontvangen

Aansluiting is conform de opgave van Telfort op beide DVD apparaten

Dus ik een fout gemaakt??

laat me nog een keer lachen

do
door doink - Oct 23, 2012 om 01:20
24 Antwoorden / 0 Vragen

Is goed.

Jij hebt het toch over het niet kunnen afspelen van een DVD.

Nu begin je pas over het niet kunnen ontvangen van kanalen. Zou het dan niet aan jou liggen? Alleen je probleemomschrijving laat al te wensen over.

fo
door folk66jong - Oct 23, 2012 om 01:50
6 Antwoorden / 1 Vragen

Nee ik heb t over niet kunnen afspelen van een dvd

Jij maakt t moeilijker en onmogelijk om mijn verhaal te doen
Kan gewoon geen dvd afspelen bijkomend is dat ik de dvd recorder niet kan programeren
hebbie t???

gladdeharry
door gladdeharry - Oct 23, 2012 om 08:47
463 Antwoorden / 14 Vragen

Het aansluiten van een dvd speler heeft niks te maken met het tv signaal. Die kun je ook aansluiten zonder dat er een signaal of aansluiting is. Heb je ook hdmi aansluitingen op zowel dvd als tv? Koop dan eens een hdmi kabel van 2 euro bij de Action en probeer dat eens.

do
door doink - Oct 23, 2012 om 11:08
24 Antwoorden / 0 Vragen

Op een speler zit geen TV signaal. Kan je er geen DVD's op afkijken, dan ligt het aan je speler, de kabel, of de TV. Nooit of te nimmer aan de provider.

Op een recorder zit wel een TV signaal, maar ook daar heeft het niets te maken met het kunnen afspelen van een DVD. Zelfde verhaal dus. Het is niet het TV signaal, maar het signaal van je recorder dat niet door komt.

hebbie t???

sa
door sammysamir - Apr 3, 2013 om 21:21
5 Antwoorden / 0 Vragen

Telfort is i.d.d. zeer slecht geworden, ik heb veel problemen met hun: ik heb mijn contract willen verlengen: op de website stond 1 prijs, op de offerte een hogere prijs, op de 2-de offerte een lagere prijs dan de eerst offerte maar nog steeds te hoog. Ik heb in totaal 15 keer gebeld en ben 2 maal naar de winkel geweest: probleem nog niet opgelost, oh ja ook nog diverse e-mails gestuurd. Beste tip die ik je kan geven is je contract z.s.m. opzeggen!!