nl
door nlbrain May 8, 2008 om 03:06
Elektronica & tv

Van .OMA naar .MP3 kan dat ?

Ik heb hier voor ook al een vraag gesteld maar dat is nu gelukt
maar nu doet een ander probleem zich op

ik heb een Sony Walkman NW-3000
maar heb gister een iPod Classic gekocht nu wil  ik de muziek van me sony naar me iPod hebben.

Ik heb nu wel al mijn Muziek bestanden op mijn PC staan
MAAR !!! dat zijn: ATRAC files(.OMA) en dat kan mijn iPod niet lezen

hoe krijg ik ze weer normaal naar .MP3 ?

ik hoop dat iemand er iets van snapt

wacht op jullie reacties

1456 9 Rapporteer

labswans
door labswans - May 8, 2008 om 08:15
1918 Antwoorden / 10 Vragen

van www.helpmij.nl

Kijk hier: oma to mp3 (http://www.blazemp.com/convert_oma.htm)
Download dit: Blaze Media Pro 6.0 (http://thepiratebay.org/details.php?id=3376456) (torrent client noodzakelijk)

En dan zou het moeten lukken. :thumb:

labswans

nl
door nlbrain - May 8, 2008 om 11:27
3 Antwoorden / 2 Vragen

Blaze Media Pro 6.0 kan geen .OMA lezen
werkt dus niet

nouds
door nouds - May 8, 2008 om 11:48
98 Antwoorden / 11 Vragen

Lees dit eens:
http://www.blazemp.com/convert_oma.htm

nl
door nlbrain - May 8, 2008 om 12:17
3 Antwoorden / 2 Vragen

Oke ik snap nu hoe het gedaan word maar dit werkt niet voor mij

ik heb 4000 .oma bestanden
en dat is gewoon niet te doen om ze op deze manier om te zetten

is er echt geen andere op lossing
ik had een programmetje daar kon ik de .oma bestanden heel makkelijk mee opzetten maar dat was een trail versie en die maakte de bestanden 90 sec lang ik kon het programma kopen maar ik vertrouwde het niet hele maal om me daar me gegevens in te voeren

rb
door rbuisman - May 25, 2008 om 12:31
25 Antwoorden / 5 Vragen

http://www.nch.com.au/switch/

Moet goed zijn en freeware. Ken het echter zelf niet. IS het proberen waard denk ik, na de reacties op een USA forum waar ik het gevodnen heb.

groet,

Ryan

navadeho
door navadeho - Jul 28, 2008 om 23:21
61 Antwoorden / 40 Vragen

Misschien kan Google je helpen: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=OMA+to+MP3+converter&btnG=Google+zoeken&meta=

hj
door hjblom - Mar 22, 2010 om 15:08
4 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=nlbrain schreef op donderdag 8 mei 2008, 12:17]Oke ik snap nu hoe het gedaan word maar dit werkt niet voor mij ik heb 4000 .oma bestanden en dat is gewoon niet te doen om ze op deze manier om te zetten is er echt geen andere op lossing ik had een programmetje daar kon ik de .oma bestanden heel makkelijk mee opzetten maar dat was een trail versie en die maakte de bestanden 90 sec lang ik kon het programma kopen maar ik vertrouwde het niet hele maal om me daar me gegevens in te voeren

Je hebt het programma van "Marc" nodig, n.l. Marc's HiMDrenderer. Kan multiple files aan alsook batch-verwerking. En vooral, het is GRATIS.

freya
door freya - Mar 22, 2010 om 15:20
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@hjblom:

*kuch*....de vraag stamt al uit 2008.... *kuch*

hj
door hjblom - Mar 22, 2010 om 16:20
4 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=freya schreef op maandag 22 mrt 2010, 15:20]
@hjblom:

*kuch*....de vraag stamt al uit 2008.... *kuch*
Maar een oplossing heb ik nimmer gelezen?