Je
door Jennifer94 Feb 25, 2016 om 13:08
Elektronica & tv

WLShop reageert niet op telefoontjes en mail

Op 16 december 2015 hebben wij een metaaldetector gekocht via bol.com. De metaaldetector is gekocht bij een externe verkoper. Nu krijgen we de metaaldetector niet goed afgesteld, en ik kon via mijn bol.com account contact op nemen met de verkoper van het apparaat. Hier werd niet op gereageerd. Na een antal keren proberen te bellen en contact te zoeken is het niet gelukt. Wel kreeg ik na de zoveelste poging bellen een sms bericht van de verkoper. Dit hield bij twee berichten ook weer op en tot nu toe nog een enkel teken van contact gehad.Het apparaat doet het nog steeds niet zoals het moet doen en ik wil graag geholpen worden. De externe verkoper van de metaaldetector is WLShop.nl 0612365154. Wat is nu handig om te doen?

2423 9 Rapporteer

marita567
door marita567 - Feb 25, 2016 om 13:28
1576 Antwoorden / 17 Vragen

hallo Jennifer94 ,

Staat dit ook niet in de gebruiksaanwijzing , hoe u de metaaldetector kunt afstellen ?

Tijger1 heeft gelijk tel.nr kantoor werkt niet .

Dit staat in hun voorwaarden : Niet-zichtbare gebreken dient de koper binnen 5 werkdagen na ontdekking schriftelijk onder vermelding van de factuurgegevens te melden aan WL Productions
Indien de koper geen melding maakt van gebreken of klachten binnen de genoemde termijnen, wordt zijn klacht niet in behandeling genomen en vervallen zijn rechten

tijger1
door tijger1 - Feb 25, 2016 om 13:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat een flut bedrijf. De vaste lijn is buiten gebruik en de mobiel kunnen ze niet opnemen. Heeft u hierover al contact opgenomen met Bol? Die geven tenslotte een platform aan die prutsers.

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Feb 25, 2016 om 13:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Op de site van Bol lees ik dat u via uw Bol account en bestellingen contact op kunt nemen met de verkoper. Maar ik zou sowieso een klacht indienen bij Bol.

Cookies
door Cookies - Feb 25, 2016 om 13:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Het handigst lijkt het mij om, al dan niet online, de gebruiksaanwijzing goed door te lezen. Apparaat kan kapot zijn, van slechte kwaliteit, of je doet zelf iets niet goed.

Cookies
door Cookies - Feb 25, 2016 om 13:53
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@tijger1: op het vaste tel.nr. is er tijdelijk geen bereik, krijg ik te horen. Storing provider misschien?

marita567
door marita567 Feb 25, 2016 om 14:02
1576 Antwoorden / 17 Vragen

ik krijg helemaal niks te horen .

Cookies
door Cookies Feb 25, 2016 om 14:07
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Tja, ik wel.

Je
door Jennifer94 - Feb 25, 2016 om 13:59
1 Antwoorden / 1 Vragen

Het klopt dat je te horen krijgt dat ze tijdelijk niet bereikbaar zijn maar dit is dan inmiddels meer dan 2 maanden zo. De gebruiksaanwijzing heb ik al meerder malen stap voor stap uitgevoerd. Het afstellen staat nergens beschreven. Ook heb ik al via mijn bol.com account contact proberen op te nemen. Ook hier krijg ik geen reactie op. Ik snap dat ik de metaaldetector nu niet meer terug kan sturen, maar het gaat mij erom dat ik gewoon even iemand aan telefoon wil die mij wellicht kan helpen.

Topantwoord

zoekster1
door zoekster1 - Feb 25, 2016 om 14:01
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Inderdaad klacht indienen bij Bol.com. Doe het per mail via de site, aan de telefoon wordt u waarschijnlijk niet goed geholpen.
En als u facebook heeft, doe het dan ook op de facebookpagina van Bol.com. Dan gaan dingen vaak wat sneller.

U zou ook eventueel langs kunnen gaan.

WL Productions
  Jan Steenlaan 69
  3904 XN Veenendaal

Overigens heeft Action een metaaldetector voor 14,95.

Cookies
door Cookies - Feb 25, 2016 om 14:06
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Contact opnemen met Bol.com heeft echt geen enkele zin. Zeker niet voor een kwestie als 'niet bereikbaar' zijn.

Zie dat ze op FB en Twitter ook al heel lang niet meer actief zijn.

Weet niet wat je voor dat ding betaalt hebt, maar je er zitten, afhankelijk van de prijs, grote kwaliteitsverschilllen in metaaldetectors. Die van de Action bijvoorbeeld is leuk voor de kinderen.

Je
door Jennifer94 Feb 25, 2016 om 14:09
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb 70 euro voor de metaaldetecor betaald. Ik heb bol.com wel benaderd kijk wel wat eruit komt!

Cookies
door Cookies - Feb 25, 2016 om 14:20
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Er staan 2 recente advertenties op Marktplaats van WL Productions (=WLShop).

Doe je in 1e instantie voor als eventuele koper van dat ding, en na reactie verkoper overgaan tot het werkelijke probleem http://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/licht-en-laser/m1021926316-luxibel-lx114-smart-led-par-7-x-6-w-warm-koudwitte-leds.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr

P.S. Spreek zijn voicemail in (als hij niet op neemt) en zeg dat je wat vragen hebt over die Luxibel die hij te koop heeft en vraag hem terug te bellen op .......